Is de opendeur toch weer dichtgevallen?quote:Uzb's zijn hoeren.
Klacht: uitzendbureau's
Manager operations. En het gaat ondermeer om functies binnen mijn bedrijf waardoor een uzb lekker reclame voor zichzelf kan maken en wij allerlei shit door onze fax gepropt krijgen alsook telefoontjes van vage accountmanagers. En daar zitten wij (en ik in persona omdat ik vacatureteksten inhoudelijk heb opgesteld en ook mede de aanname van nieuw personeel verzorg) helemaal niet op te wachten.quote:Op maandag 22 september 2008 12:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maar wat heeft dit met jou te maken?
wat voor baan heb jij?
Inderdaad is enig sarcasme hier wel op zijn plaats. Ik neem namelijk ook nog wel eens mensen aan die op onze vacatures solliciteren en waarvoor ik de teksten heb geschreven, en die dus worden overgenomen puur voor marketingdoeleinden van met name adecco.quote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Misschien had je beter je opleiding af kunnen maken en voor een echte baan kunnen gaan.
Als je de posthistory van TS even bekijkt, dan zul je merken dat TS weinig moet hebben van uitzendbureausquote:Op maandag 22 september 2008 12:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
maar wat heeft dit met jou te maken?
Zo is het. En niet alleen om de in dit topic geposte reden, maar ook omdat ze baggerkwaliteit leveren, CV's niet goed kunnen inschatten laat staan onze vacatures ("MCSE? CCNP? Wat is dat?")quote:Op maandag 22 september 2008 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als je de posthistory van TS even bekijkt, dan zul je merken dat TS weinig moet hebben van uitzendbureaus.
Ik checkte je posthistory niet. Ik ben in het uitzendbureautopic al wat posts van je tegengekomenquote:Op maandag 22 september 2008 12:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo is het. En niet alleen om de in dit topic geposte reden, maar ook omdat ze baggerkwaliteit leveren, CV's niet goed kunnen inschatten laat staan onze vacatures ("MCSE? CCNP? Wat is dat?")Incapabeliteit ten top.
Natuurlijk is er ook de doorsnee droeftoeter die wel eens een goede ervaring met uzb's heeft, maar daar gaat dit topic niet over
Overigens leuk dat je mijn posthistory checkt
Haha...klinkt bekend...vooral in de periode '99 en het begin jaren van 2000 werd bij. CCIE door detacheerders heel vaak uitgelegd als 'Cisco Consultant Internet Engineer'quote:Op maandag 22 september 2008 12:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo is het. En niet alleen om de in dit topic geposte reden, maar ook omdat ze baggerkwaliteit leveren, CV's niet goed kunnen inschatten laat staan onze vacatures ("MCSE? CCNP? Wat is dat?")Incapabeliteit ten top.
Natuurlijk is er ook de doorsnee droeftoeter die wel eens een goede ervaring met uzb's heeft, maar daar gaat dit topic niet over
Overigens leuk dat je mijn posthistory checkt
Nou nou...dat kan je wel stellen zeg...daar ben ik afgelopen woensdag nog geweest om eens te zien of ze nog leerlingen voor Elektro en -intallatietechniek hadden...begint die knurft een interessant verhaal af te steken dat ze daar wel met 80 mensen op kantoor zitten i.t.t. bijvoorbeeld Datylo waar er maar 4 of 5 zitten...alsof ik dáár tijd voor heb...quote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik checkte je posthistory niet. Ik ben in het uitzendbureautopic al wat posts van je tegengekomen.
Dus vanaf nu ben jij voor mij de 'anti-uitzendbureauman'. Ik zal op korte termijn ws ook naar uitzendbureaus moeten. Ben benieuwd naar hun behulpzaamheid. Randstad Groningen is namelijk meerdere keren hartstikke knudde gebleken.
Ja, ik had een blonde bimbo.quote:Op maandag 22 september 2008 13:10 schreef Rokossovski het volgende:
[..]
Nou nou...dat kan je wel stellen zeg...daar ben ik afgelopen woensdag nog geweest om eens te zien of ze nog leerlingen voor Elektro en -intallatietechniek hadden...begint die knurft een interessant verhaal af te steken dat ze daar wel met 80 mensen op kantoor zitten i.t.t. bijvoorbeeld Datylo waar er maar 4 of 5 zitten...alsof ik dáár tijd voor heb...
Wens je er veel succes...
Ze had mijn cv nog niet eens gezienquote:Op maandag 22 september 2008 13:28 schreef petre86 het volgende:
jij hebt geen werk-ethos blijkt uit je lege CV... denkt ze..
quote:Op maandag 22 september 2008 13:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze had mijn cv nog niet eens gezien.
Klaarquote:Op maandag 22 september 2008 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Heb je ervaring?"
"Nee."
"Heb je diploma's?"
"Nee."
"Daar heb je wel een rijbewijs voor nodig,"
"Nee, geen rijbewijs."
Niet alleen Groningen, trust me. Heel de randstad groep incl. subfirma's zoals tempo team en yacht heeft last van het "wil veel voor weinig" syndroom.quote:Op maandag 22 september 2008 12:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik checkte je posthistory niet. Ik ben in het uitzendbureautopic al wat posts van je tegengekomen.
Dus vanaf nu ben jij voor mij de 'anti-uitzendbureauman'. Ik zal op korte termijn ws ook naar uitzendbureaus moeten. Ben benieuwd naar hun behulpzaamheid. Randstad Groningen is namelijk meerdere keren hartstikke knudde gebleken.
Gefeliciteerd. Wil je nu een ballon?quote:
Bedankt voor het verspillen van mijn belastinggeld!quote:Op maandag 22 september 2008 13:24 schreef Viking84 het volgende:
En kom op zeg, ik heb een universitaire studie afgerond, dan kan ik toch wel iets administratiefs doen?
Studie Nederlands afgerond en in de administratie willen werken.quote:Op maandag 22 september 2008 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik had een blonde bimbo.
"Hoi, ik wil me graag inschrijven."
"Ga maar even zitten, ik kom zo bij je."
*bimbo komt na 5 mins bij me zitten*
"Wat zou je graag willen doen?"
"Ik ben net afgestudeerd als neerlandica en ik wil graag iets administratiefs doen."
"Heb je ervaring?"
"Nee."
"O, dan wordt het lastig, want meestal heb je ervaring nodig. Wat heb je nog meer gedaan?"
"Ik heb ook wel ervaring in de zorg, als voedingsassistente."
"Heb je diploma's?"
"Nee."
"O, dan wordt het lastig bladiebla. Zou je misschien in de thuiszorg willen werken? Daar heb je wel een rijbewijs voor nodig, want meestal is dat buiten de stad."
"Nee, geen rijbewijs."
"O, dan wordt het lastig bladiebla."
Nou, bedankt voor niks iig. En kom op zeg, ik heb een universitaire studie afgerond, dan kan ik toch wel iets administratiefs doen? Offertes invoeren ofzo?
.
Nochtans beter dan op je reet blijven zitten en eventueel gemeenschapsgeld verteren. Nu probeert ze tenminste nog wat. En ik kan me voorstellen dat banen voor Neerlandici niet bepaald voor het oprapen liggen, zeker niet bij uitzendbureau's.quote:Op maandag 22 september 2008 17:55 schreef Ofyles2 het volgende:
Studie Nederlands afgerond en in de administratie willen werken.
Gaat ze toch redactiewerk doen?quote:Op maandag 22 september 2008 18:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nochtans beter dan op je reet blijven zitten en eventueel gemeenschapsgeld verteren. Nu probeert ze tenminste nog wat. En ik kan me voorstellen dat banen voor Neerlandici niet bepaald voor het oprapen liggen, zeker niet bij uitzendbureau's.
Rechtzaak starten, als ze jullie tekst gekopieerd hebben dan hebben ze jullie copyright geschonden.quote:Op maandag 22 september 2008 12:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Vooral adecco is hier een ster in. Ze kopieren teksten van de grote bedrijven naar hun eigen website en lanceren die vacatures vervolgens via monsterboard enz. Wijj hebben ze er meermaals op aangesproken om van onze vacatures af te blijven maar die flikkers blijven het doen. (...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |