Sorry, ik zal de gebeden der stervenden even doornemen.quote:Op maandag 22 september 2008 10:57 schreef gelestipjes het volgende:
Hij zegt toch dat ie verkouden is EN ziek. Dus naast de zeer hevige ziekte waardoor ie niet meer in staat is om te werken/naar school te gaan, is ie ook nog eens verkouden, Ik denk dat we allemaal best een beetje medeleven mogen tonen.
Beterschap TS.
Voor zere keel en hoestbuien heb je Strepsils en voor koppijn door een ontsteking kan je een paracetamolletje pakken.quote:Op maandag 22 september 2008 11:07 schreef petre86 het volgende:tnx voor de beterschapjes.
Zere keel, hoest- en niesbuien, voorhoofdsholteontsteking en daarmee koppijn = ziek jah.
Jij bent nog nooit echt verkouden geweest?quote:
kan op me werk ookquote:
Erg gezond ook, verlengt helemaal niet de duur van de ziekte en vergroot ook niet de kans op complicatiesquote:Op maandag 22 september 2008 11:12 schreef cheqy het volgende:
[..]
Voor zere keel en hoestbuien heb je Strepsils en voor koppijn door een ontsteking kan je een paracetamolletje pakken.
Je hebt gewoon een baaldag.
Man, ik ben meer wel verkouden dan niet.quote:Op maandag 22 september 2008 11:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent nog nooit echt verkouden geweest?
Complicaties.quote:Op maandag 22 september 2008 11:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Erg gezond ook, verlengt helemaal niet de duur van de ziekte en vergroot ook niet de kans op complicaties![]()
Overigens helpt een paracetamolletje niet als de boel goed ontstoken is...
Nou, dat betekent dan dat niemand er last van kan hebben natuurlijk!1!!!quote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef cheqy het volgende:
[..]
Complicaties.![]()
Daar heb ik nooit last van gehad.
Pijn die weggaat door 2 paracetamollen mag de naam nog niet dragenquote:En een paracetamol bij een ontsteking neemt wel de pijn weg en anders neem je er 2
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |