onderbouw je argument met foto's of zo,....quote:Op maandag 22 september 2008 02:36 schreef TubewayDigital het volgende:
klacht: veel nederlandse vrouwen hebben een lelijk jongensachtig lichaam. Geen vormen, plat, dunne benen, hoekig. Het is echt niks. Waar ging het mis in de evolutie
die is vast wel een blauwtje gelopen,quote:
precies daarom wil ik graag helpen drbij,quote:Op maandag 22 september 2008 03:00 schreef Maisnon het volgende:
De evolutie vecht hard terug door veel exotische mensen naar ons land toe te trekken en dat te mixen met die oerhollandse plattigheid.
Niks mis mee overigens!
* kijkt naar vriendinquote:Op maandag 22 september 2008 02:36 schreef TubewayDigital het volgende:
klacht: veel nederlandse vrouwen hebben een lelijk jongensachtig lichaam. Geen vormen, plat, dunne benen, hoekig. Het is echt niks. Waar ging het mis in de evolutie
bewijsquote:Op maandag 22 september 2008 03:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
* kijkt naar vriendin
ongegronde klacht.
ga je word programma corrigeren, verre hoer...quote:Op maandag 22 september 2008 03:28 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
veel vrouwen zijn juist te dik. mannen ook trouwens.
???quote:Op maandag 22 september 2008 03:30 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ga je word programma corrigeren, verre hoer...
wanneer werk je weer in de bouw lekkere stevige rukker van mequote:Op maandag 22 september 2008 03:34 schreef zkr623 het volgende:
[..]
je andere topic dus slimmerik....of moest ik dat gewoon overslaan?
Sorry man maar misschien heb je iemand in de TS....quote:Op maandag 22 september 2008 03:35 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
[..]
wanneer werk je weer in de bouw lekkere stevige rukker van me
dat dusquote:Op maandag 22 september 2008 03:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
* kijkt naar vriendin
ongegronde klacht.
ja dat dus...quote:Op maandag 22 september 2008 03:28 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
veel vrouwen zijn juist te dik. mannen ook trouwens.
Dat dus.quote:Op maandag 22 september 2008 03:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
* kijkt naar vriendin
ongegronde klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |