onderbouw je argument met foto's of zo,....quote:Op maandag 22 september 2008 02:36 schreef TubewayDigital het volgende:
klacht: veel nederlandse vrouwen hebben een lelijk jongensachtig lichaam. Geen vormen, plat, dunne benen, hoekig. Het is echt niks. Waar ging het mis in de evolutie
die is vast wel een blauwtje gelopen,quote:
precies daarom wil ik graag helpen drbij,quote:Op maandag 22 september 2008 03:00 schreef Maisnon het volgende:
De evolutie vecht hard terug door veel exotische mensen naar ons land toe te trekken en dat te mixen met die oerhollandse plattigheid.
Niks mis mee overigens!
* kijkt naar vriendinquote:Op maandag 22 september 2008 02:36 schreef TubewayDigital het volgende:
klacht: veel nederlandse vrouwen hebben een lelijk jongensachtig lichaam. Geen vormen, plat, dunne benen, hoekig. Het is echt niks. Waar ging het mis in de evolutie
bewijsquote:Op maandag 22 september 2008 03:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
* kijkt naar vriendin
ongegronde klacht.
ga je word programma corrigeren, verre hoer...quote:Op maandag 22 september 2008 03:28 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
veel vrouwen zijn juist te dik. mannen ook trouwens.
???quote:Op maandag 22 september 2008 03:30 schreef zkr623 het volgende:
[..]
ga je word programma corrigeren, verre hoer...
wanneer werk je weer in de bouw lekkere stevige rukker van mequote:Op maandag 22 september 2008 03:34 schreef zkr623 het volgende:
[..]
je andere topic dus slimmerik....of moest ik dat gewoon overslaan?
Sorry man maar misschien heb je iemand in de TS....quote:Op maandag 22 september 2008 03:35 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
[..]
wanneer werk je weer in de bouw lekkere stevige rukker van me
dat dusquote:Op maandag 22 september 2008 03:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
* kijkt naar vriendin
ongegronde klacht.
ja dat dus...quote:Op maandag 22 september 2008 03:28 schreef Hrs.Mins.Secs het volgende:
veel vrouwen zijn juist te dik. mannen ook trouwens.
Dat dus.quote:Op maandag 22 september 2008 03:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
* kijkt naar vriendin
ongegronde klacht.
Als sommige vrouwen nu eens de tieten hadden die jij had, dan was NL een stuk beter gevuld !quote:Op maandag 22 september 2008 02:37 schreef SunChaser het volgende:
pics?
QFT!quote:Op maandag 22 september 2008 09:43 schreef MASD het volgende:
Rondingen. Al kunnen Nederlandse vrouwen heupen minder goed hebben dan bijv. Zuid-Amerikaansen.
Nederlandse vrouwen zijn gemiddeld gezien dan ook enorm groot en dik.quote:Op maandag 22 september 2008 09:43 schreef MASD het volgende:
Rondingen. Al kunnen Nederlandse vrouwen heupen minder goed hebben dan bijv. Zuid-Amerikaansen.
quote:Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op straat zie ik bijna alleen maar van die zeekoeien waggelen. DIkke billen, grote tieten, buik die over de broek heen hangt.
Wat een kneusje ben je toch. Even weer willen bewijzen dat je the man bentquote:Op maandag 22 september 2008 03:38 schreef zkr623 het volgende:
[..]
Sorry man maar misschien heb je iemand in de TS....
die vind ook niks van de dames..
Maar mij kom je niet aan. Ik ben volledig hetero
en ik doe het heel goed met de Nederlandse dames,
ik heb genoeg aan ze... Trust me...
Dat je Kroes van je achternaam heet betekent toch niet dat je je dan ook automatisch moet laten volblaffen door iemand met kroeshaar ?quote:Op maandag 22 september 2008 13:37 schreef rusketier het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)n_op_het_strand.html
Dacht ik ook alquote:
quote:Op maandag 22 september 2008 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als sommige vrouwen nu eens de tieten hadden die jij had, dan was NL een stuk beter gevuld !
Ziet zo raar uit he, een vriendin zonder kont.quote:Op maandag 22 september 2008 16:34 schreef Tommeke het volgende:
[..]![]()
Mijn vriendin heeft gelukkig ook een kont in de broek! Ik hou van rondingen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |