Ben je doof ofzo? Ik zeg niet dat ik Scarlett Johanson een mooie vrouw vind, naar ik zeg wel dat ik haar FIGUUR prachtig vind.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:08 schreef liefhart het volgende:
[..]
Echt he wat is er zo waanzinnig aan haar? Ze is gekozen mooiste vrouw in 2006 of 2007? Maar ik vind het dr echt gruwelijk eng met dr spillenpootjesmaar smaken verschillen gelukkig.
Kijk dit zijn mooie vrouwen m.i.z.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En zij mag er ook wezen:
[ afbeelding ]
Aan modellen zou ik echt geen voorbeeld nemen. Zij horen gewoon een zo graatmager mogelijk lichaam te hebben zodat bijv. de kleding die zij showen er goed in uitkomt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 14:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ja en dan zorg je dat je zo'n figuur hebt en dan ben je te obsessed met je lichaam.
"Ja je hoeft er echt niet uit te zien als een model hoor!"
Iedereen spreekt elkaar tegen
racistquote:Op maandag 22 september 2008 13:33 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn gemiddeld gezien dan ook enorm groot en dik.
Helemaal niets mis met dat lichaam, ze staat alleen alsof ze net op de plee gaat zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Aan modellen zou ik echt geen voorbeeld nemen. Zij horen gewoon een zo graatmager mogelijk lichaam te hebben zodat bijv. de kleding die zij showen er goed in uitkomt.
Vrouwen met rondingen vind ik zelf zo-veel mooier en eleganter.
[ afbeelding ]
Oke, dit is even een ordinair voorbeeld. Maar ik zie m'n lichaam liever zo, dan een mager mannenlijf zonder enige vorm van vrouwelijkheid.
ieder zijn ding zolang ze maar geen vlot kapsel nemenquote:Op donderdag 25 september 2008 13:12 schreef SallySellsSalt het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn internationaal geliefd om hun no nonsense mentaliteit en jongensachtigheid/stoerigheid.
Ik houd niet zo van vrouwen die stoer willen zijn, dat zie ik liever bij mannen.
Ik vind iets volle vrouwen (5 kg te zwaar) het mooist, ronde heupen, billen en borsten (zie ook plaatje van Allure)
De gemiddelde Nederlandse vrouw is idd. aan de dikke kant en weinig elegant. Maar goed, elk land heeft zo zijn sterke kanten. Praktische & pragmatische instelling kan ik wel weer waarderen.
Totdat ze 25 en volgevreten zijn en een dikke reet hebben. Halfbloedjes zijn far overratedquote:Op dinsdag 23 september 2008 16:44 schreef hoerezooi het volgende:
halfbloedjeshebben 9 van de 10x een goed lijf en kleden zich temisnte normaal
Ik heb een tijdje een Aziatische gereden, nee geef mij dan maar een degelijke duitse.quote:Op maandag 22 september 2008 19:41 schreef Dickbride het volgende:
De meeste Nederlandse vrouwen zijn bakvissen.
Dik, bonkig en lomp.
Te treurig.
Aziatische vrouwen daarentegen.
Die hebben stijl, klasse en finesse.
Die kleden zich als vrouwen, gedragen zich als vrouwen, en staan stevig in hun hoge hakken.
En als je eenmaal Aziatisch hebt gehad, wil je nooit meer terug.
Mmm...auto's?quote:Op donderdag 25 september 2008 14:31 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een Aziatische gereden, nee geef mij dan maar een degelijke duitse.
Wat praat jij een domme onzin, man. Ik ben een halfbloedje en heb een prachtig figuurtje.quote:Op donderdag 25 september 2008 13:56 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Totdat ze 25 en volgevreten zijn en een dikke reet hebben. Halfbloedjes zijn far overrated
Je valt dus op dikzakken.quote:Op donderdag 25 september 2008 15:29 schreef Heathen. het volgende:
Ik wil vrouwen met rondingen en dan is het voor mij niet zo erg dat het af en toe niet meer onder de noemer slank valt.
Dat is pas bullshitquote:Op woensdag 24 september 2008 22:21 schreef Laton het volgende:
bullshit, nederlandse vrouwen zijn de lekkerste ter wereld.
Jawel, halfbloedjes denken dat prachtig en mooi zijn. En dat zijn ze niet altijd. Ik heb er drie gepompt en met één 3 jaar lang gehokt.quote:Op donderdag 25 september 2008 14:37 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
Wat praat jij een domme onzin, man. Ik ben een halfbloedje en heb een prachtig figuurtje.
Ik overrated? Zeker niet. Dat kunnen meerder users hier bevestigen.
Stomme sukkel.
Waarom heb je er in godsnaam eentje 3 jaar lang gehokt en er drie gepompt als je ze toch lelijk vond?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jawel, halfbloedjes denken dat prachtig en mooi zijn. En dat zijn ze niet altijd. Ik heb er drie gepompt en met één 3 jaar lang gehokt.
Ik kom er van terug. Halfbloedjes![]()
Halfbloedjes die zichzelf verheerlijken (op Fok!)
Ohooooh!quote:Op donderdag 25 september 2008 16:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jawel, halfbloedjes denken dat prachtig en mooi zijn. En dat zijn ze niet altijd. Ik heb er drie gepompt en met één 3 jaar lang gehokt.
Ik kom er van terug. Halfbloedjes![]()
Halfbloedjes die zichzelf verheerlijken (op Fok!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |