Nee geeft niks, crypto´s zijn sowieso zo vaag als men het wil makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 03:12 schreef tong80 het volgende:
Kan aan mij liggen hoorGeen kritiek begrijp me niet verkeerd
geen idee, kleine tip misschien?quote:
nou vooruit dan maar:quote:
nee, helaas...quote:
correctquote:
we have a winnerquote:
leuk bedacht moet ik zeggen, ik kwam in ieder geval niet erg verquote:
was dat de oplossing van de crypto ofwat?quote:
Dat noemt men een hintjequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
was dat de oplossing van de crypto ofwat?
ik vond het al zo raar waarom er ineens buitenlander stondquote:
Tuurlijk.quote:
ik heb totaal geen idee helaasquote:
nee, ik had ook niet altijd zon moeten zeggen. bij hem is het het vaakst mooi weer ofzoquote:
vaakstquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 18:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nee, ik had ook niet altijd zon moeten zeggen. bij hem is het het vaakst mooi weer ofzo
juistquote:
quote:
ik had eigenlijk alleen naar gun gekeken maar de link met AK is ook leuk bedachtquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:59 schreef stame het volgende:
Die bedoel ik toch echt![]()
AK 47 is een wapen en een gun ook, vandaar
haha dat is wel heel snelquote:
haha das lastigquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:57 schreef tong80 het volgende:
Ik reken hem goed want ik weet zelf niet meer wie ik bedoelde
misschien tijd voor een hintje?quote:
je ben hetquote:
jaa die zocht ikquote:
heb je z'n doelpunt gezien? echt een schitterend doelpunt maar jammer dat die als ex- gunner voor sperz scoortquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:43 schreef stame het volgende:
Kan het begrijpen na gister, maar ik bedoel hem wel ja
ik kan hem zo nog niet bedenken maar misschien dat ik er straks nog op komquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:46 schreef stame het volgende:
Deze club zal nooit verdwalen
inkoppertje denk ik zo
Nee ik heb het gevonden Tom Tomskquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik kan hem zo nog niet bedenken maar misschien dat ik er straks nog op kom
Toetsen deden het nietquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:06 schreef stame het volgende:
Nee helaas, en wat is dat heel de tijd met dat *?
quote:
GRRRRRRRRRquote:
ik heb helaas geen ideequote:
hehe hij is wel leukquote:
ik snap em nietquote:Op donderdag 13 november 2008 02:38 schreef Kreupeldicht het volgende:
Emanuelson![]()
Prachtig die Valküre
zou je nog wel even willen uitleggen waarom het Vagner Love was zodat ik het ook begrijpquote:
Die Walküre is de titel van een opera van Richard Wagnerquote:Op vrijdag 14 november 2008 09:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
zou je nog wel even willen uitleggen waarom het Vagner Love was zodat ik het ook begrijp
oh vandaar die V onderstreeptquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:27 schreef horstjan het volgende:
[..]
Die Walküre is de titel van een opera van Richard Wagner
Vagner Love Everton
Farfan?quote:Op vrijdag 14 november 2008 03:35 schreef Kreupeldicht het volgende:
[..]
Ja, zo is ie precies goed.doe ik er nog eentje (intikkertje)
idolaat op afstand
goed bedacht jaquote:
Ian Rush en (Gary?) Speed?quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:21 schreef mr_anonimous het volgende:
Even een tussendoortje:
Twee Haastige Welshmen
Nope ze zijn geen familie en beide zijn al een tijd gestopt.quote:
quote:
nope die zoek ik niet. alhoewel die ook heel goed gekund hadquote:
neequote:
sorryquote:Op vrijdag 14 november 2008 20:09 schreef horstjan het volgende:
uit alle vissers kies ik dan Piet de Visser
jaa die zocht ikquote:
Dat moet Kerlon zijn!quote:
Forum Opties | |
---|---|