"Tuurlijk niet"?quote:Op maandag 22 september 2008 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Vraagt die turk eerst nog of ik er uitjes bij wiltuurlijk niet idioot denk na
Krig ik nu respekkttt van de bitches hierquote:Op maandag 22 september 2008 00:48 schreef FatihReloadeD het volgende:
wow heb je gewoon dat bakje tegen hem aangegooit? jij poging om een gevaarlijke reputatie op te bouwen hier op fok is een succes
Zowel oorlog als speciaal zijn incluis ui?quote:Op maandag 22 september 2008 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat hoort bij speciaal, bij oorlog vreet je geen ui
klaar
quote:Dus ik smijt dat bakje tegen em aan, nou toen was het wel oorlog
Uiteraardquote:Op maandag 22 september 2008 00:51 schreef remlof het volgende:
Had jij wel mayo op je broodje frikandel dribs?
Ja jij bent 1 van hun daarom snap je het ook niet =(quote:Op maandag 22 september 2008 00:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zowel oorlog als speciaal zijn incluis ui?.
Ik zit nu in een karretje die ik met m'n kin bestuurquote:Op maandag 22 september 2008 00:52 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
![]()
Ik denk dat je een half jaar nieteens meer normaal achter je computer kunt zitten als het waar was.
Dat zal het wel zijn, ja. 'Wij' snappen alles al bij voorbaat fout.quote:Op maandag 22 september 2008 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja jij bent 1 van hun daarom snap je het ook niet =(
Zag ik daar een kwartje vallenquote:Op maandag 22 september 2008 00:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn, ja. 'Wij' snappen alles al bij voorbaat fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |