abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62868094

Verdwaalde Zandbergen Transport vrachtwagen ?
pi_62871925
Hoezo?
Het alledaagse bereikbaar, het bijzondere betaalbaar
pi_62873588
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Jullie dus ook al, wij hier ook, echt verschrikkelijk is dat.
Tegenwoordig alleen maar vertragingen bij ons, word er echt moe van.
Bij ons is de vrachtwagen met enige regelmaat ook minstens een uur te laat
Typ mee! FOK!Whatpulse
PSN OnlineID: LightLuke92
pi_62876482
bij ons komt diepvries op zondag regelmatig te vroeg, als de medewerker die de vracht moet lossen en inpakken er nog niet is. Erg handig
Wel lekker blijven plakken hè?
  Moderator zondag 2 november 2008 @ 10:21:02 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62877366
Bij ons was de zuivel giisteren veelste vroeg Een uur ongeveer !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 2 november 2008 @ 10:42:03 #281
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62877585
Ik hoorde van mn ASM dat de winstdeling weer hoog zal zijn dit jaar! Iemand hier ook iets over gehoord? En volgend jaar zal ie weer hoog zijn, omdat er dat 46 C1000 winkels bij komen (vertelde hij mij in ieder geval, zal wel kloppen)
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_62885362
vanochtend stond de winkel opeens vol met NEC supporters/hooligans die bier kwamen halen, vet gezellig
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_62923781
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef Webgangster het volgende:

[..]

Ik zal je eerlijk vertellen, ik heb er nog geen 1 gemaakt, de andere teamleiders bij ons ook niet
Moet wel even gedaan worden maarja....

Bij jouw dan ?
moet nog ff het een en't ander regelen met m'n sm.. maar dat komt wel goed
pi_62947648
is er iemand die voor mij kan uitzoeken wanneer je het beste kan opzeggen om je winstuitkering nog te krijgen.
ik weet dat daar een datum voor staat maar kan door omstandigheden zelf niet uitzoeken wanneer dat is.
thx
pi_62947746
oh ja en nog 1 vraagje: is het beleid van ah dat er alleen nog teamleiders op de counter mogen staan, of hebben ze bij ons in het filiaal weer eens gelogen? en zelf een regel bedacht?

[ Bericht 44% gewijzigd door Kickmaster op 04-11-2008 22:02:28 ]
  Moderator dinsdag 4 november 2008 @ 22:42:05 #286
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_62949550
Gelogen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_62950753
Gelogen of een eigen regel dus
pi_62963536
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:49 schreef Kickmaster het volgende:
is er iemand die voor mij kan uitzoeken wanneer je het beste kan opzeggen om je winstuitkering nog te krijgen.
ik weet dat daar een datum voor staat maar kan door omstandigheden zelf niet uitzoeken wanneer dat is.
thx
Ik geloof dat je in november nog werkzaam moet zijn... En minimaal zoveel maanden gewerkt moet hebben...
pi_62983787
Met volle kar de winkel uit

MAARSSEN – Een man en een vrouw werden op dinsdag 4 november aangehouden omdat één van hen met een volle boodschappenkar een winkel uitliep.

Rond 17.15 uur zag een medewerker van een winkel aan het Bisonspoor dat een man met een winkelwagen gevuld met boodschappen samen met een vrouw de winkel uitliep, zonder dat de boodschappen werden afgerekend. De politie werd gewaarschuwd en agenten gingen ter plaatse.

Getuigen zagen dat de twee verdachten naar een auto liepen en daar de goederen inlaadden. Kennelijk zagen de twee dat zij waren betrapt, waarna zij de spullen allemaal weer in de winkelwagen laadden en de man daarmee wegliep.

Agenten stelden een onderzoek in de omgeving in. Daarbij werd de verdachte met de gevulde winkelwagen, een 26-jarige man uit Utrecht, op het Antilopespoor aangetroffen en aangehouden. De winkelwagen met boodschappen werd in beslag genomen.

De vrouwelijke verdachte was inmiddels met haar auto weggereden. Agenten zagen haar op de Safariweg rijden. Daar werd de verdachte, een 21-jarige vrouw uit De Meern, aangehouden. Beide verdachten zijn naar het politiebureau overgebracht. Tegen hen is proces-verbaal voor winkeldiefstal opgemaakt. De gestolen boodschappen ter waarde van bijna 450 euro gingen terug naar de winkel.

BIJ ONS IN DE WINKEL GEBEURD !!
pi_62984640
Iemand verstand van vakantie uren?
In het afgelopen jaar heb ik 200 uur vakantieuren opgebouwd. Tweehonderd Ja echt vreselijk veel, zelfs het meeste van het filiaal, maar nu mijn vraag wat kan ik hier nu het beste mee doen? Krijg ik dan uitbetaald aan het eind van het jaar? Raak ik het kwijt?

200 x mijn uurloon zou wel fijn zijn .
pi_62988698
quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef UncleSam het volgende:
Iemand verstand van vakantie uren?
In het afgelopen jaar heb ik 200 uur vakantieuren opgebouwd. Tweehonderd Ja echt vreselijk veel, zelfs het meeste van het filiaal, maar nu mijn vraag wat kan ik hier nu het beste mee doen? Krijg ik dan uitbetaald aan het eind van het jaar? Raak ik het kwijt?

200 x mijn uurloon zou wel fijn zijn .
Je kan met overleg een gedeelte van je vakantieuren uit laten betalen als het goed is.
Even overleggen met je leidinggevende
Of je neemt vanaf nu een halfjaartje vakantie
[Trouwens wel handig tijdens je examen periode]
pi_62991195
quote:
Op donderdag 6 november 2008 01:03 schreef Lauriette91 het volgende:

[..]

Je kan met overleg een gedeelte van je vakantieuren uit laten betalen als het goed is.
Even overleggen met je leidinggevende
Of je neemt vanaf nu een halfjaartje vakantie
[Trouwens wel handig tijdens je examen periode]
Vakantie uren worden inprincipe alleen uitbetaald als je onder de 18 jaar bent. Je neemt je uren dus gewoon mee naar volgend jaar en daar zal je in overleg met je leidinggevende al je uren in moeten plannen!
pi_62991712
Hmm ja en ik ben dus boven de 18. Dus de enige manier dat ik er iets aan heb, is echt vakantie opnemen?
pi_62991909
Tja, ik heb afgesproken met mijn SM dat ik ze utibetaald krijg
pi_62994175
quote:
Op donderdag 6 november 2008 09:25 schreef ruud_de_vries het volgende:

[..]

Vakantie uren worden inprincipe alleen uitbetaald als je onder de 18 jaar bent. Je neemt je uren dus gewoon mee naar volgend jaar en daar zal je in overleg met je leidinggevende al je uren in moeten plannen!
jij ook weer hier? gezellig!!
pi_62999818
nog steeds niet bekend hoeveel de winstuitkering dit jaar is?
pi_63003456
Maakt niet uit wie er op de counter staat. Maar ten alle tijde een teamleider aanwezig is wel fijn. Kan de teamleider op de counter staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')