Bij ons is de vrachtwagen met enige regelmaat ook minstens een uur te laatquote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Jullie dus ook al, wij hier ook, echt verschrikkelijk is dat.
Tegenwoordig alleen maar vertragingen bij ons, word er echt moe van.
moet nog ff het een en't ander regelen met m'n sm.. maar dat komt wel goedquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:12 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ik zal je eerlijk vertellen, ik heb er nog geen 1 gemaakt, de andere teamleiders bij ons ook niet![]()
Moet wel even gedaan worden maarja....
Bij jouw dan ?
Ik geloof dat je in november nog werkzaam moet zijn... En minimaal zoveel maanden gewerkt moet hebben...quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:49 schreef Kickmaster het volgende:
is er iemand die voor mij kan uitzoeken wanneer je het beste kan opzeggen om je winstuitkering nog te krijgen.
ik weet dat daar een datum voor staat maar kan door omstandigheden zelf niet uitzoeken wanneer dat is.
thx
Je kan met overleg een gedeelte van je vakantieuren uit laten betalen als het goed is.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:23 schreef UncleSam het volgende:
Iemand verstand van vakantie uren?
In het afgelopen jaar heb ik 200 uur vakantieuren opgebouwd. Tweehonderd Ja echt vreselijk veel, zelfs het meeste van het filiaal, maar nu mijn vraag wat kan ik hier nu het beste mee doen? Krijg ik dan uitbetaald aan het eind van het jaar? Raak ik het kwijt?
200 x mijn uurloon zou wel fijn zijn.
Vakantie uren worden inprincipe alleen uitbetaald als je onder de 18 jaar bent. Je neemt je uren dus gewoon mee naar volgend jaar en daar zal je in overleg met je leidinggevende al je uren in moeten plannen!quote:Op donderdag 6 november 2008 01:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Je kan met overleg een gedeelte van je vakantieuren uit laten betalen als het goed is.
Even overleggen met je leidinggevende![]()
Of je neemt vanaf nu een halfjaartje vakantie![]()
[Trouwens wel handig tijdens je examen periode]
jij ook weer hier?quote:Op donderdag 6 november 2008 09:25 schreef ruud_de_vries het volgende:
[..]
Vakantie uren worden inprincipe alleen uitbetaald als je onder de 18 jaar bent. Je neemt je uren dus gewoon mee naar volgend jaar en daar zal je in overleg met je leidinggevende al je uren in moeten plannen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |