Veel dingen heb je op de middelbare school ook al gehad, maar ook veel dingen weer niet. Moraal van het verhaal: het is VEEL.quote:Op maandag 22 september 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vet, dat is best makkelijk btw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 22 september 2008 11:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Veel dingen heb je op de middelbare school ook al gehad, maar ook veel dingen weer niet. Moraal van het verhaal: het is VEEL.En hierbij is de helft van de informatie niet overbodig, net als op de middelbare school?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
net pas uit bedquote:
Nee, deze keer nietquote:Op maandag 22 september 2008 11:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En hierbij is de helft van de informatie niet overbodig, net als op de middelbare school?
Wat studeer je?quote:Op maandag 22 september 2008 11:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee, deze keer nietAch ja, je kunt ook achter de kassa bij de Aldi gaan zitten als je dat liever wilt....Nee, toch niet.
Hoi.quote:Op maandag 22 september 2008 11:52 schreef De_Ananas het volgende:
Ik ben een vieze met aids-geïnfecteerde kuthomo
ja morgen overmorgen en vrijdagquote:Op maandag 22 september 2008 11:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goddomme, geen school ofzo?
zijn daar ook van die geile farmacie meisjesquote:
vanochtend 3 uurquote:Op maandag 22 september 2008 11:54 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe lang doe jij aan wakker worden dan...of heb je zwaar weekend gehad?
Sommige lijken net 15quote:Op maandag 22 september 2008 11:58 schreef gers het volgende:
[..]
zijn daar ook van die geile farmacie meisjes
Mooie sig, Def Rhymzquote:Op maandag 22 september 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Free Jordeeeh
kan die gast zelf geen mail sturen naar een FA ?
Iedereen is toch uit de jail of niet.
MVVquote:Op maandag 22 september 2008 11:59 schreef de_boswachter het volgende:
Free Jordeeeh
kan die gast zelf geen mail sturen naar een FA ?
Iedereen is toch uit de jail of niet.
beetje te jongquote:Op maandag 22 september 2008 12:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sommige lijken net 15, voor de rest valt het wel mee (of tegen, wat jij wilt)
Lijken, ze kijken zo onschuldig, maar ondertussen...quote:
Pics, or it didn't happen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Sommige lijken net 15, voor de rest valt het wel mee (of tegen, wat jij wilt)
quote:Op maandag 22 september 2008 12:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pics, or it didn't happen.
Vrijdag helaas niet in het Kuipje geweest (vorig seizoen wel). Schijnt terecht te zijn geweest he.quote:
Serieus?quote:Op maandag 22 september 2008 12:07 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Zit de hele week thuis.
De zwaarste studie van de uni, pfffff
![]()
Hmmm. Zal wel geen autocombi zijn, dus ws. weer busje he.quote:Op maandag 22 september 2008 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Alleen als jij me uitnodigd.
quote:Op maandag 22 september 2008 12:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vrijdag helaas niet in het Kuipje geweest (vorig seizoen wel). Schijnt terecht te zijn geweest he.
Ach zolang we maar top 7 gaan eindigen.
Ik heb geen zin, kan beter gaan leren voor vrijdag, maar dat doe ik ook nietquote:Op maandag 22 september 2008 12:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Serieus?
De hele week thuis? Verdomme, ben ik hier de enige die stage oid heeft?
Nee, alleen thuis, ong. 10 per jaar. Sparta thuis en dergelijke ga ik nooit.quote:Op maandag 22 september 2008 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmmm. Zal wel geen autocombi zijn, dus ws. weer busje he.
Ga je nooit uit mee naar PSV ?
Ik alleen maar. Thuis in de comp. ga ik nooit.
Ga naar Mvv thuis en uit per seizoen ong. 10-15 wedstrijdenquote:
OUWE LULquote:Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Man !
Ik moest met een traplift de trap af.
En mijn rollator doet al goed dienst.![]()
Goedemoggel !
was je er ook in Oss bijquote:Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga naar Mvv thuis en uit per seizoen ong. 10-15 wedstrijden
En PSV (incl Europees en CL thuis): Ook tussen de 10-15 wedstrijden. (Competitie alleen uit).
En daarnaast nog Gladbach een wedstrijd of 6/7 thuis per seizoen.
Vanaf mijn 10e bezoek ik wedstrijd van Mvv.
En sinds mijn 18e van PSV doordat mijn broer een fanatieke is wat dat betreft.
quote:Op maandag 22 september 2008 12:14 schreef Noorsbloed het volgende:
Man !
Ik moest met een traplift de trap af.
En mijn rollator doet al goed dienst.![]()
Goedemoggel !
quote:
Vorig seizoen wel. Vrijdag niet.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vorig seizoen wel. Vrijdag niet.
Vorig seizoen (dit jaar) nog veel gezeik gehad om binnen te komen. Dit jaar het er niet op gewaagd, maar van horen zeggen ging het nu wel makkelijk.
krijg je wel senioren korting opquote:Op maandag 22 september 2008 12:16 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
![]()
Zo nu eerst maar eens koffie en een peuk
nog beter limburg terug geven aan de duitsers moffenquote:
Ja dat is wel een voordeelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |