Ik ook niet, maar ik loop ook niet heel erg warm voor vaste tafelgasten als Ronald Koeman en Ronald Waterreus.quote:Op maandag 22 september 2008 16:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb nog geen aflevering gezien dit seizoen.
Dat heeft Sjimz gedaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een matige TT zeg.
Volgens mij hoorde ik laatst van iemand dat ze inderdaad niet online te zien zijn, ik zou het alleen niet zeker weten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:16 schreef Sloggi het volgende:
Zijn de afleveringen niet online te zien? Ik kan ze nergens vinden.
Die heeft Sjimz verzonnen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:22 schreef Grulez het volgende:
Goede tt trouwens.
Komt niet meer op uitzendinggemist omdat ze beelden van de wedstrijden in hun uitzending gebruiken en die mag de NOS dan weer niet op internet zetten.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:26 schreef The_Verve het volgende:
Ik wil het terug kijken. Komt het nog op uitzendinggemist? Zo ja, wanneer?
Dat kon Piet je een jaar geleden al vertellenquote:Op dinsdag 23 september 2008 15:23 schreef venomsnake het volgende:
Hans Nijland is zondag te gast.
Piet de Visser had Hans Nijland getipt over een zekere Stef Nijland.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kon Piet je een jaar geleden al vertellen
Precies, en toen heeft Hans hem verwerktquote:Op dinsdag 23 september 2008 19:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Piet de Visser had Hans Nijland getipt over een zekere Stef Nijland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |