GVD, waar zit die karma knop?quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Er voelt zich iemand aangesproken, ben jij toevallig dik slim en saai?
HAHAHAHAHA. Nee daar moet je trots op zijn als je op je 65ste er zo uit zietquote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Serge Nubret @ 65 jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Never argue with an idiot. He'll drag you down to his level and beat you with experience.quote:Op maandag 22 september 2008 18:25 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Er voelt zich iemand aangesproken, ben jij toevallig dik slim en saai?
Over smaak valt te twisten uiteraard, die post was meer om aan te geven dat je fysiek na je 50/60ste niet in elkaar hoeft te kloppen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Nee daar moet je trots op zijn als je op je 65ste er zo uit ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 17:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen en misschien dat iemand eerder de vraag wel heeft gesteld.
MAAR
waarom hebben deze 2 gasten dan die creme op... ze zijn niet echt BB material if you ask me?
quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:01 schreef Huppelei het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/fotos-op-fok-182753/
Whehehe, dan is half fok nog wakker.quote:michiel4 schreef:
Ik stel een FOK invasie voor, 's nachts rond 3u.
uhmmm jaquote:Op maandag 22 september 2008 17:40 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Hier scoor je wel mee wil je zeggen?
[ afbeelding ]
srslyquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:01 schreef Huppelei het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/fotos-op-fok-182753/
De Boswachter is toch speciaal aangenomen als trollmod?quote:Op maandag 22 september 2008 23:49 schreef Mr.J het volgende:
Wel jammer hoor, een mod die of niet in staat is eea in de juiste context te lezen, of nu weer zelf aan het trollen is. In beide gevallen zou dat mooie kleurtje je ontnomen mogen worden.
Jup.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:37 schreef Ericr het volgende:
[..]
De Boswachter is toch speciaal aangenomen als trollmod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |