Doe jij nou gewoon de computer uit idioot. Dan ben je andere mensen in ieder geval niet meer tot last.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
je hebt je punt gemaakt, neem nu je pilletje maar en ga weer terug je hok in.
Sterker nog, dan zou het zomaar een reden kunnen zijn om de vlag af te stoffen en weer eens op te hangen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een moord op Wilders zou niet goed zijn voor Nederland, puur door de onrust die het oplevert. Als Geert echter een Haidertje zou doen gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik er geen traan om zou laten.
Als ik dit zo lees, en weet hoe sommigen linksen dit ook denken maar niet uit durven te spreken, is rechts zo gek nog niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:09 schreef jenna12893 het volgende:
Zou niet zo slecht zijn voor Nederland. De nieuwe Volkert zegmaar. Wilders kan er in principe niets aan doen. Het zijn de idioten die op hem stemmen. Maar die kun je niet allemaal uitschakelen. Dus om het land echt voor een ramp te behoeden zou een geslaagde aanslag op Geertje wel wenselijk zijn. Ik ben dus vóór dat Wilders wordt vermoord.
En Wilders heeft de vrijheid van meningsuiting heel hoog in het vaandel staan, dus dit mag ik ook gewoon zeggen. Als het goed is zonder meteen te worden geband. Want vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen toch?
Verder heb ik niets tegen Geert Wilders. Alleen maar tegen de dingen die hij uitdraagt. Verder ben ik tegen geweld, maar een moord zou dit land een hoop ellende besparen denk ik. Allemaal vrijheid van meningsuiting natuurlijk. Ik mag het niet uitvoeren, maar ik mag het wel zeggen.
Je moet eens lezen wat gillette-M5 of hoe hij ook mag heten over politieke tegenstanders schrijft, en die meent het nog ook. Zijn droom was dat alle tegenstanders van de PVV uit de weg geruimd werden. Dat zou hij 'heerlijk' vinden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:02 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Als ik dit zo lees, en weet hoe sommigen linksen dit ook denken maar niet uit durven te spreken, is rechts zo gek nog niet.
Dan moet Geert nog wat verder gaan dan hij nu al doet, als hij écht de rechtsstaat aan gaat tasten en nog meer fascistoïde trekjes krijgt breekt dat punt bij mij misschien wel aan. Maar normaal gesproken kan ik niet vrolijk worden om de dood van mensen, het brengt teveel verdriet met zich mee voor hun naasten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Sterker nog, dan zou het zomaar een reden kunnen zijn om de vlag af te stoffen en weer eens op te hangen...
Niet elke rechtse is een PVV'er. Dat wist je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet eens lezen wat gillette-M5 of hoe hij ook mag heten over politieke tegenstanders schrijft, en die meent het nog ook. Zijn droom was dat alle tegenstanders van de PVV uit de weg geruimd werden. Dat zou hij 'heerlijk' vinden.
Niet elke linkse wil Wilders vermoorden. Dat wist je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Niet elke rechtse is een PVV'er. Dat wist je?
Nee, dat is nieuw voor me.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet elke linkse wil Wilders vermoorden. Dat wist je?
* Grrrrrrrr steekt middelvinger op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Nee, dat is nieuw voor me.
Zo, vraag beantwoord. Zo werkt fatsoen. Nu jij nog.
Was te verwachten. Autoritair doen, vragen verrekken te beantwoorden, op de neus terug krijgen, boos worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr steekt middelvinger op.
Hoiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet eens lezen wat gillette-M5 of hoe hij ook mag heten over politieke tegenstanders schrijft, en die meent het nog ook. Zijn droom was dat alle tegenstanders van de PVV uit de weg geruimd werden. Dat zou hij 'heerlijk' vinden.
Geeft het niveau van moslims en links weer goed weer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 03:09 schreef jenna12893 het volgende:
Zou niet zo slecht zijn voor Nederland. De nieuwe Volkert zegmaar. Wilders kan er in principe niets aan doen. Het zijn de idioten die op hem stemmen. Maar die kun je niet allemaal uitschakelen. Dus om het land echt voor een ramp te behoeden zou een geslaagde aanslag op Geertje wel wenselijk zijn. Ik ben dus vóór dat Wilders wordt vermoord.
En Wilders heeft de vrijheid van meningsuiting heel hoog in het vaandel staan, dus dit mag ik ook gewoon zeggen. Als het goed is zonder meteen te worden geband. Want vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen toch?
Verder heb ik niets tegen Geert Wilders. Alleen maar tegen de dingen die hij uitdraagt. Verder ben ik tegen geweld, maar een moord zou dit land een hoop ellende besparen denk ik. Allemaal vrijheid van meningsuiting natuurlijk. Ik mag het niet uitvoeren, maar ik mag het wel zeggen.
Tja, mensen die het over fatsoen hebben en zelf niet fatsoenlijk zijn neem ik niet serieus, sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:12 schreef Wijze_appel het volgende:
[..]
Was te verwachten. Autoritair doen, vragen verrekken te beantwoorden, op de neus terug krijgen, boos worden.
Linkse hippies, nutteloos volk vol met praatjes. In de prullenbak ermee.
Lol. Je eigen tekortkomingen op anderen projecteren. Mag van mij, je maakt jezelf belachelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, mensen die het over fatsoen hebben en zelf niet fatsoenlijk zijn neem ik niet serieus, sorry
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef jenna12893 het volgende:
[..]
Doe jij nou gewoon de computer uit idioot. Dan ben je andere mensen in ieder geval niet meer tot last.
Damn, wat loopt er een zwakzinnig volk op FOK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |