abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85142354
Een moord op Wilders zou niet goed zijn voor Nederland, puur door de onrust die het oplevert. Als Geert echter een Haidertje zou doen gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik er geen traan om zou laten. :)
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85146441
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:11 schreef Hathor het volgende:

[..]

je hebt je punt gemaakt, neem nu je pilletje maar en ga weer terug je hok in.
Doe jij nou gewoon de computer uit idioot. Dan ben je andere mensen in ieder geval niet meer tot last.
Damn, wat loopt er een zwakzinnig volk op FOK.
  woensdag 11 augustus 2010 @ 17:22:37 #153
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85148061
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een moord op Wilders zou niet goed zijn voor Nederland, puur door de onrust die het oplevert. Als Geert echter een Haidertje zou doen gebiedt de eerlijkheid me te zeggen dat ik er geen traan om zou laten. :)
Sterker nog, dan zou het zomaar een reden kunnen zijn om de vlag af te stoffen en weer eens op te hangen... :P
pi_85149371
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 03:09 schreef jenna12893 het volgende:
Zou niet zo slecht zijn voor Nederland. De nieuwe Volkert zegmaar. Wilders kan er in principe niets aan doen. Het zijn de idioten die op hem stemmen. Maar die kun je niet allemaal uitschakelen. Dus om het land echt voor een ramp te behoeden zou een geslaagde aanslag op Geertje wel wenselijk zijn. Ik ben dus vóór dat Wilders wordt vermoord.

En Wilders heeft de vrijheid van meningsuiting heel hoog in het vaandel staan, dus dit mag ik ook gewoon zeggen. Als het goed is zonder meteen te worden geband. Want vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen toch?

Verder heb ik niets tegen Geert Wilders. Alleen maar tegen de dingen die hij uitdraagt. Verder ben ik tegen geweld, maar een moord zou dit land een hoop ellende besparen denk ik. Allemaal vrijheid van meningsuiting natuurlijk. Ik mag het niet uitvoeren, maar ik mag het wel zeggen.
Als ik dit zo lees, en weet hoe sommigen linksen dit ook denken maar niet uit durven te spreken, is rechts zo gek nog niet.

:)
pi_85150086
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:02 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, en weet hoe sommigen linksen dit ook denken maar niet uit durven te spreken, is rechts zo gek nog niet.

:)
Je moet eens lezen wat gillette-M5 of hoe hij ook mag heten over politieke tegenstanders schrijft, en die meent het nog ook. Zijn droom was dat alle tegenstanders van de PVV uit de weg geruimd werden. Dat zou hij 'heerlijk' vinden. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_85150161
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 17:22 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Sterker nog, dan zou het zomaar een reden kunnen zijn om de vlag af te stoffen en weer eens op te hangen... :P
Dan moet Geert nog wat verder gaan dan hij nu al doet, als hij écht de rechtsstaat aan gaat tasten en nog meer fascistoïde trekjes krijgt breekt dat punt bij mij misschien wel aan. Maar normaal gesproken kan ik niet vrolijk worden om de dood van mensen, het brengt teveel verdriet met zich mee voor hun naasten.

Maar persoonlijk zou ik er geen traan om laten idd, aangezien ik de man gewoon een zak stront vind.
pi_85150167
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je moet eens lezen wat gillette-M5 of hoe hij ook mag heten over politieke tegenstanders schrijft, en die meent het nog ook. Zijn droom was dat alle tegenstanders van de PVV uit de weg geruimd werden. Dat zou hij 'heerlijk' vinden. :')
Niet elke rechtse is een PVV'er. Dat wist je?
pi_85150463
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:27 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Niet elke rechtse is een PVV'er. Dat wist je?
Niet elke linkse wil Wilders vermoorden. Dat wist je?
pi_85151387
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niet elke linkse wil Wilders vermoorden. Dat wist je?
Nee, dat is nieuw voor me.
Zo, vraag beantwoord. Zo werkt fatsoen. Nu jij nog.
pi_85151552
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:04 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Nee, dat is nieuw voor me.
Zo, vraag beantwoord. Zo werkt fatsoen. Nu jij nog.
* Grrrrrrrr steekt middelvinger op.
pi_85151733
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

* Grrrrrrrr steekt middelvinger op.
Was te verwachten. Autoritair doen, vragen verrekken te beantwoorden, op de neus terug krijgen, boos worden.

Linkse hippies, nutteloos volk vol met praatjes. In de prullenbak ermee.
pi_85151816
Ik wilde net 'Gouda :') ' posten, maar toen zag ik dat dit topic oud is en ik dat al had gepost :')
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:14:34 #163
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85151848
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:50 schreef Stephe het volgende:
zje sjmelten de koaze
Nope. Ze smelten de koran Amerikanen gaan op 9/11 korans verbranden :')
Scheer je weg!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:15:29 #164
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_85151891
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoi :W
Scheer je weg!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 19:19:18 #165
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_85152049
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 03:09 schreef jenna12893 het volgende:
Zou niet zo slecht zijn voor Nederland. De nieuwe Volkert zegmaar. Wilders kan er in principe niets aan doen. Het zijn de idioten die op hem stemmen. Maar die kun je niet allemaal uitschakelen. Dus om het land echt voor een ramp te behoeden zou een geslaagde aanslag op Geertje wel wenselijk zijn. Ik ben dus vóór dat Wilders wordt vermoord.

En Wilders heeft de vrijheid van meningsuiting heel hoog in het vaandel staan, dus dit mag ik ook gewoon zeggen. Als het goed is zonder meteen te worden geband. Want vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen toch?

Verder heb ik niets tegen Geert Wilders. Alleen maar tegen de dingen die hij uitdraagt. Verder ben ik tegen geweld, maar een moord zou dit land een hoop ellende besparen denk ik. Allemaal vrijheid van meningsuiting natuurlijk. Ik mag het niet uitvoeren, maar ik mag het wel zeggen.
Geeft het niveau van moslims en links weer goed weer. _O-
mai pen rai
pi_85152273
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:12 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Was te verwachten. Autoritair doen, vragen verrekken te beantwoorden, op de neus terug krijgen, boos worden.

Linkse hippies, nutteloos volk vol met praatjes. In de prullenbak ermee.
Tja, mensen die het over fatsoen hebben en zelf niet fatsoenlijk zijn neem ik niet serieus, sorry :)
pi_85152365
Gelukkig heeft Wilders nu beveiliging en is het niet zo easy om hem te vermoorden als Fortuyn.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_85152440
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, mensen die het over fatsoen hebben en zelf niet fatsoenlijk zijn neem ik niet serieus, sorry :)
Lol. Je eigen tekortkomingen op anderen projecteren. Mag van mij, je maakt jezelf belachelijk. ^O^
pi_85152681
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef jenna12893 het volgende:

[..]

Doe jij nou gewoon de computer uit idioot. Dan ben je andere mensen in ieder geval niet meer tot last.
Damn, wat loopt er een zwakzinnig volk op FOK.
:')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_85152846
2008 man :')

En geen nieuw nieuws. Dicht dus :*
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')