Alleen ziggyziggyziggy (groen), nikky (paars), senesta (donkerpaars) en shmoopy (roze) nog.quote:Op zondag 21 september 2008 22:49 schreef Cahir het volgende:
Ik heb bijna alle kleurtjes verzameld, hihi.
O er is nog geel voor mijquote:Op zondag 21 september 2008 22:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Alleen ziggyziggyziggy (groen), nikky (paars), senesta (donkerpaars) en shmoopy (roze) nog.
Vorrek, je vergeetquote:Op zondag 21 september 2008 22:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Alleen ziggyziggyziggy (groen), nikky (paars), senesta (donkerpaars) en shmoopy (roze) nog.
Vrouwen stoppen hun fallus niet in de anus.quote:Op zondag 21 september 2008 22:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Vrouwen vallen ook op mannen. Die vind je ook ranzig?
Hun eigen niet idd. Echter is er natuurlijk nog altijd de variant van rubberquote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vrouwen stoppen hun fallus niet in de anus.
Als ik eerlijk moet zijn ben ik ook niet echt blij als ik 2 homo's op straat tegenkom die vollop staan te bekken.
Shemales hebben heul geen ander optie.quote:Op zondag 21 september 2008 22:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Vrouwen stoppen hun fallus niet in de anus.
Biquote:
quote:Op zondag 21 september 2008 23:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Doe eens uit mijn heilige topic verdwijnen jij neppert
Goed idee.quote:Op zondag 21 september 2008 23:28 schreef Cahir het volgende:
JIj hebt niet op de eerlijke manier mod rechten gekregenEn dat zie je ook want je sluit mijn topics
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |