quote:Op zondag 21 september 2008 23:28 schreef Cahir het volgende:
JIj hebt niet op de eerlijke manier mod rechten gekregenEn dat zie je ook want je sluit mijn topics
ik niet, dus ik denk niet dat wij elkaar kennenquote:Op zondag 21 september 2008 22:34 schreef Biogarde het volgende:
Ik zat ooit in de klas met een Sahir (Sjahier dus).
ja joh... als je roept dat je gay bent word je ineens helemaal het mannetje op Fok!quote:
Jij bent gewoon jaloersquote:Op zondag 21 september 2008 23:34 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ja joh... als je roept dat je gay bent word je ineens helemaal het mannetje op Fok!
Jou heb ik ook gemistquote:Op zondag 21 september 2008 23:59 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je die vuige poepstamper weer.
kloptquote:
geen inhoud gezien nog... jij?quote:Op maandag 22 september 2008 00:36 schreef Leandra het volgende:
Oh oh... heeft er weer eens iemand "per ongeluk" zijn inbox gedeeld??
Volgens mij dient jouw Cahir account ook nog op slot te zitten n.a.v. al je kloons, maar dat is het ook niet.quote:
Maar het gaat om DIT topic. Ik draag mijn steentje bij met het verminderen van baggertopics.quote:Op maandag 22 september 2008 20:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij dient jouw Cahir account ook nog op slot te zitten n.a.v. al je kloons, maar dat is het ook niet.
quote:Op zondag 21 september 2008 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Gay.nl in je plaatje verpest voor mij een beetje de sfeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |