Wat een kutvoorbeeldquote:Op zondag 21 september 2008 22:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Zucht. Het zijn altijd de anderen.
"Mijn vader was een gemene bullebak en een schoft. Ik ging drinken toen ik 12 was, wiet roken op 13, heroïne spuiten op 15 en toen ik 18 was voorzag ik de hele buurt van dope. En daarom, edelachtbare, krijg ik nu 20 jaar cel omdat ik een oud wijf met haar rollator heb doodgeslagen, haar kat heb verkracht en de as van haar overleden man heb opgesnoven met een 500 euro-biljet dat in haar portemonnee zat! Ik heb niks gedaan! Als mijn vader geen bullebak was geweest, had ik dit nooit gedaan"
Je bent zelf een kutvoorbeeldquote:
Je bent gewoon onverantwoordelijk, klaar.quote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef murderH het volgende:
hem hard spaced.
afgelopen donderdag:
murderH is op school, totally hyped. Leraar komt binnen en vraagt huiswerk.
Huiswerk??? wtf oh noeeesss...
dus ik beken de leraar dat ik helaas mijn huiswerk ben vergeten te maken. spaced hij hem te hard tegen mij, en haalt de mentor erbij. deze helemaal niet blij en weer krijgt murderH de wind van voren.
dus ik zeg: meneer, is het dan wel normaal dat in de maand school die we hebben gehad. nog geen enkele les nederlands hebben gehad. omdat jullie het zo nodig vonden om de vorige leraar te ontslaan?
geen commentaar...
in de kleine eet/drink/rook pauze staan we met de hele klas buiten. komt de mentor weer aanlopen dat de hele klas de toelatingstoetsen opnieuw moet maken, omdat school de resultaten kwijt geraakt is. maar dat moest wel na nederlandse les zijn.
zoals hierboven al aangegeven staat is er geen nederlands. dus moesten we voor we die toets mochten maken nog eens 3 uur wachten.
toen was ik het dus echt zat, samen met de rest van de klas dat we maar naar huis zijn gegaan.
klacht:
school die hem hard spaced over onverantwoordelijkheden van leerlingen. maar zelf niets op orde heeft
Het onderstreepte is inderdaad aan je Nederlands te zien. Een betere wereld begint bij jezelf! Spoedcursus Nederlands wellicht ?quote:Op zondag 21 september 2008 21:57 schreef murderH het volgende:
hem hard spaced.
afgelopen donderdag:
murderH is op school, totally hyped. Leraar komt binnen en vraagt huiswerk.
Huiswerk??? wtf oh noeeesss...
dus ik beken de leraar dat ik helaas mijn huiswerk ben vergeten te maken. spaced hij hem te hard tegen mij, en haalt de mentor erbij. deze helemaal niet blij en weer krijgt murderH de wind van voren.
dus ik zeg: meneer, is het dan wel normaal dat in de maand school die we hebben gehad. nog geen enkele les nederlands hebben gehad. omdat jullie het zo nodig vonden om de vorige leraar te ontslaan?
geen commentaar...
in de kleine eet/drink/rook pauze staan we met de hele klas buiten. komt de mentor weer aanlopen dat de hele klas de toelatingstoetsen opnieuw moet maken, omdat school de resultaten kwijt geraakt is. maar dat moest wel na nederlandse les zijn.
zoals hierboven al aangegeven staat is er geen nederlands. dus moesten we voor we die toets mochten maken nog eens 3 uur wachten.
toen was ik het dus echt zat, samen met de rest van de klas dat we maar naar huis zijn gegaan.
klacht:
school die hem hard spaced over onverantwoordelijkheden van leerlingen. maar zelf niets op orde heeft
Hij zit toch op een school die geen Nederlands geeft....quote:Op maandag 22 september 2008 00:15 schreef maffemuts het volgende:
Het onderstreepte is inderdaad aan je Nederlands te zien. Een betere wereld begint bij jezelf! Spoedcursus Nederlands wellicht ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |