Die van The Sting heet The Entertainer, vroeger met muziek wel gehadquote:Op maandag 22 september 2008 17:08 schreef Arcee het volgende:
Ook fraai:
Of deze, uit de film The Sting. Dat zal niet iedereen weten, maar bijna iedereen kent 't nummer wel:
Hé. die kende ik dan nog nietquote:Op maandag 22 september 2008 17:10 schreef Tommeke het volgende:
Die Once Upon A Time In The West van Ennio Morricone is geniaal
Deze is ook wel leuk:
beter lezen dan... is al een paar keer voorbij gekomenquote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Valt me op dat Orion nog niet is genoemd van Metallica, echt kippenvel met die gitaar partijen.
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
Valt me op dat Orion nog niet is genoemd van Metallica, echt kippenvel met die gitaar partijen.
maak daar maar 3x van!quote:Op maandag 22 september 2008 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:22 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hij is 2x genoemd, waarvan 1x in een quote.
Die is inderdaad niet verkeerd.quote:Op maandag 22 september 2008 15:13 schreef shadow196 het volgende:
Capricorns - 1066: Born On The Bayeux
Heerlijk opbouwend nummer.
Helemael goed. En dan mag Dance Macabre van Saint-Saens ook niet onvermeld blijven.quote:Op maandag 22 september 2008 21:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sergei profokiev- dance of the knights.
Zeau even het niveau omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |