abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61817982
Leuke show ! Hein wel terecht eruit, leuke gast, maar zag m geen Joseph worden. Remko vond ik eindelijk eens goed, gaat ie eruit Baer had er gewoon uit gemoeten, die was weer matig, zoals altijd. Niet erg prettig om naar te luisteren.
Amir deed t redelijk, maar kom op, voor zo'n nummer is hij gewoon niet de juiste persoon, te jong. Logisch dat het niet helemaal overkwam. Mathijs was weer en deed t ook aardig. Wil ik wel eens iets theatralers zien zingen.
John deed het goed, maar er is iets aan hem wat ik niet zo mag. En ook niet geschikt voor Joseph. Freek , briljant weer. Roy ! Die moet echt bij de laatste drie, echt erg goed . Robin was matig, snap niet waarom de jury zo lyrisch was.
pi_61817992
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:50 schreef Cee het volgende:

Ik dus na de show:
ik: "Meneer Nijholt ik ben wel een beetje boos op u."
MN: "Hoezo?"
ik: "Remko."
MN: "Die jongen kan prrrrrrachtig zingen maar HIJ DOET ERRRR NIETS MEEEEEEEEEE!"
En toen ging hij nog een hele tirade tegen me ophangen over het hoe en wat en ik werd een beetje bang.

Haha ik kan me het ook voorstellen hoe die dat zegt... en dat je zelfs bang van hem werd, hij eet je niet op hoor

en ik ben blij dat meer mensen zich ergeren aan Paul de Leeuw, dacht al dat ik de theaterbusiness niet ´begreep´.
  Redactie Frontpage maandag 22 september 2008 @ 09:31:49 #203
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_61818333
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:05 schreef Kinga het volgende:
Valt me wel op dat Robin ook niet echt populair hier is. Wat ziet die jury in hem in godsnaam...
x2, vond hem maar matig gister
  maandag 22 september 2008 @ 09:33:08 #204
202348 Susi
Temple of Love
pi_61818364
Ik vraag me af wat Remco zei terwijl hij met Frits en Robin daar stond
  maandag 22 september 2008 @ 09:42:03 #205
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61818532
john moet gewoon zn haar weer korter doen en iets minder zelfbruiner op zich laten smeren (denk dat dat voor tarzan nog moet) dan ziet ie er weer normaal en minder oud uit. hij ziet er ook een beetje ouder uit omdat ie volgens mij minder vetjes heeft ook in zn gezicht door zn tarzanspieren
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 22 september 2008 @ 10:08:20 #206
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61819037
ik vond ze trouwens deze week wel beter zingen. remko vond ik lang zo slecht niet als ik dacht, en roy ook, maar das zo´n enge glibber...

Paul de Leeuw is echt een zeikerd! beuh. John deed wat er gevraagd werd± emtoie, gevoeligheid etc. en dan maakt t middel dat je gebruikt niet uit...
  maandag 22 september 2008 @ 10:39:33 #207
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_61819597
Remko: Volkomen onterecht dat hij er in dit stadium al uit is. Inderdaad is hij niet de beste acteur en ook geen Joseph, maar hij had wat mij betreft bij de laatste 4 of 5 mogen zitten.
Baer: Wordt onderhand tijd dat hij naar huis gaat. Hij is echt niet slecht, maar ook echt niet goed genoeg.
Hein: Volgens mij is hij een stuk beter dan wat hij heeft laten zien in de afgelopen weken. Hij heeft m.i. echt pech gehad met de nummers die hij gezongen heeft. Hij kwam daarbij niet uit de verf.
Matthijs: Vond ik op zich niet slecht, maar hij doet me niks, vind het geen Joseph.
Amir: Moet qua inleving nog heel veel leren, stem kan ook beter, m.i. niet klaar voor een hoofdrol
Roy: Vind hem met de week enger worden. Ik vond zijn vertolking niet goed. Vanwege de belichting leek het nog wat. Maar ik heb niet gezien wat hij met het nummer bedoelde. Boos kijken bij zo'n nummer kan iedereen.
Zo snel mogelijk naar huis die jongen
John: Was heel goed en kwetsbaar gezongen. PdL was echt aan het zoeken vond ik. John moet wel die stoppelbaard er eens afhalen. Zo lijkt hij net een foute rocker en een stuk ouder -> te oud voor Joseph.
Freek: Goed gedaan. Moet toch zelf eens goed in de 'mirror' kijken en eens iets aan die eenzijdige gezichtsuitdrukking doen. Was wel beter dan voorheen, maar als je hier de hele avond naar moet kijken, gaat het zwaar irriteren ben ik bang.
Robin: Als je goed naar hem kijkt, is hij wel heel erg naturel in zijn acteren. Wat dat aangaat ben ik het wel met Willem eens dat hij klaar is voor een hoofdrol. Maar stemtechnisch ben ik nog geen moment onder de indruk geweest.

Ik heb op dit moment eigenlijk geen favoriet. Alleen moet Roy er z.s.m. uit want daar erger ik me mateloos aan.
So Long and Thanks for All the Fish
  maandag 22 september 2008 @ 11:33:24 #208
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61820848
Cee, wat een mooi verhaal ik hoor Willem als een tiran tekeer gaan tegen jou Ik snap hem niet dat Remko volgens hem niks was
  maandag 22 september 2008 @ 12:18:41 #209
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61821812
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee, wat een mooi verhaal ik hoor Willem als een tiran tekeer gaan tegen jou Ik snap hem niet dat Remko volgens hem niks was
Als Willem iets niet is is het een tiran. Zelden zo'n aimabel mens meegemaakt!!! Hij heeft alleen een theatrale manier van praten af en toe. En ik snap zijn argumenten tegen Remko wel. Remko zingt erg mooi, maar staat op het toneel als een houten Klaas. Geen expressie.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 22 september 2008 @ 12:23:02 #210
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61821888
ik vind t dan alleen zo jammer dat ze van die vocale zwakkelingen de voorkeur geven boven mensen die wel goed zingen maar (nog) niet zo goed acteren...
  maandag 22 september 2008 @ 12:25:49 #211
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61821926
Remco: terecht dat hij eruit is. Deed mij echt niet. Ook qua uitdrukkingen op gezicht kwam niks over.
Hein: ook oke dat hij eruit is, vind het geen joseph en vond hem niet geweldig zingen.
Roy: vond ik dit keer wel goed.
Bear: mag er idd ook uit

Heb jammergenoeg niet alles gezien
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 22 september 2008 @ 13:34:26 #212
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_61823531
t staat op uitzendinggemist mocht je t terug willen zien
  maandag 22 september 2008 @ 13:35:52 #213
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_61823561
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:34 schreef kwakveense het volgende:
t staat op uitzendinggemist mocht je t terug willen zien
I know, maar heb geen echt werkende laptop meer thuis En op stage ook niet mogelijk
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_61825115
En de nieuwe nummers voor liveshow 4 zijn bekend!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 22 september 2008 @ 15:04:43 #215
130755 Kinga
versier hier
pi_61825574
Ach gossie, die laatste weblog van Amir...
  maandag 22 september 2008 @ 15:07:39 #216
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_61825629
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:18 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Als Willem iets niet is is het een tiran. Zelden zo'n aimabel mens meegemaakt!!! Hij heeft alleen een theatrale manier van praten af en toe. En ik snap zijn argumenten tegen Remko wel. Remko zingt erg mooi, maar staat op het toneel als een houten Klaas. Geen expressie.
Dat bedoelde ik eigenlijk bijwijze van spreke (Tiran ) Ik weet verder ook wel dat Willem verstand van theater heeft...maar vind het wel sneu voor Remko. Al heb ik niks met Remko maar hij zong gister niet verkeerd..
  maandag 22 september 2008 @ 15:09:48 #217
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_61825674
Ik moet toch zeggen dat ik bij Remko uitbeelding mis. Hij heeft een prima stem, maar meer dan zingen doet hij niet. In Les mis ook niet. Hij heeft maar twee gezichtsuitdrukkingen en hij glimlacht ALTIJD. Dus nee... zo iemand kan een emotionele rol niet dragen, vind ik. Dus wat dat betreft wel terecht. Robin speelde veel meer, hoewel een beetje overdreven.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_61825782
Ik vond Robin heel erg in zijn element bij dat nummer waarbij hij grappig kon doen, hij heeft echt iets ontzettend grappigs over zich heen. Bij het nummer van gister bewoog ie een beetje raar langzaam, weet niet wat het is.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  maandag 22 september 2008 @ 15:31:15 #219
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61826161
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik eigenlijk bijwijze van spreke (Tiran ) Ik weet verder ook wel dat Willem verstand van theater heeft...maar vind het wel sneu voor Remko. Al heb ik niks met Remko maar hij zong gister niet verkeerd..
Ah oké, ik dacht al

En inderdaad, Remko zong niet verkeerd, maar ook niet meer dan dat. Er komt bij een musicalhoofdrol iets meer kijken dan alleen maar niet verkeerd zingen.
pi_61827370
Is het de bedoeling dat Joseph zo overdremen homosexueel wordt neergezet?
  maandag 22 september 2008 @ 16:49:28 #221
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_61828344
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ja

maandag 22 september 2008 @ 16:59:33 #222
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61828607
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef _The_General_ het volgende:
dan wint Freek de rol vast en zeker
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_61829326
quote:
Op maandag 22 september 2008 08:10 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Ik hoor t 'm al zeggen

ja idd.. en dan met had die handen en vingers.. ... de l*l
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  maandag 22 september 2008 @ 17:26:50 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_61829434
quote:
Op maandag 22 september 2008 15:09 schreef wonderer het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik bij Remko uitbeelding mis. Hij heeft een prima stem, maar meer dan zingen doet hij niet. In Les mis ook niet. Hij heeft maar twee gezichtsuitdrukkingen en hij glimlacht ALTIJD. Dus nee... zo iemand kan een emotionele rol niet dragen, vind ik. Dus wat dat betreft wel terecht. Robin speelde veel meer, hoewel een beetje overdreven.
Ik vind dat Remko vreselijk arrogant kijkt .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 22 september 2008 @ 17:28:03 #225
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_61829466
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind dat Remko vreselijk arrogant kijkt .
Ach, arrogant... Dat kan, zie het zelf niet zo. Maar erg veel variatie zit er niet in en dat stoort me wel
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')