En ik vond Hein nog wel leuk deze keer! Baer vind ik leuk, maar gewoon niet als Josephquote:
Ik vind ze allebei geen Joseph, maar ze mogen ook niet naar huisquote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef Naamah het volgende:
[..]
En ik vond Hein nog wel leuk deze keer! Baer vind ik leuk, maar gewoon niet als Joseph
Ik kijk dan vandaag voor het eerst eigenlijk..en idd..Bear zong gewoon vals..quote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef happyme28 het volgende:
Echt belachelijk, die Baer heeft echt vreselijk vals staan zingen.
Baer gaat er vast over een uurtje uit. Hoop ik.quote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef RaymanNL het volgende:
Die Bear had er uit gemoeten. Totaal onterecht, sneu voor Hein.
Hein heeft keelontsteking gehad..ik heb 4x gestemd op Hein.. klopt ook niks van,quote:
Hoezo kan dat niet? Ik kan me eigenlijk wel voorstellen dat mensen niet op hem stemmenquote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hein heeft keelontsteking gehad..ik heb 4x gestemd op Hein.. klopt ook niks van,want Frits zei tegen Hein als het aan de publiek ligt moet je naar huis.
Ohwja, dat kan ook nogquote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Baer gaat er vast over een uurtje uit. Hoop ik.
John deed het inderdaad erg goed. Maar toch moet je er voor uitkijken als je er voor de ondersteuning van emotie een persoon/gebeurtenis in gedachten gaat nemen, want dan blijf je er in hangen. Ik denk dat Paul dat ook bedoelde met z'n verhaal.quote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef Kinga het volgende:
Godverdomme, wat haat ik Paul toch!
Ik moest bij de eerste zin van John al meteen huilen. En wat was Freek slecht zeg... oei oei, en Roy! Niet van verwacht dat ie het zo goed zou doen. En wtf vinden ze toch aan die Robin? Ik vind die helemáál niet Joseph waardig.
'quote:Op zondag 21 september 2008 21:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hein heeft keelontsteking gehad..ik heb 4x gestemd op Hein.. klopt ook niks van,want Frits zei tegen Hein als het aan de publiek ligt moet je naar huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |