Hoe ontopic kun je gaan in een SC?quote:Op zondag 21 september 2008 21:05 schreef Juup© het volgende:
Bagger opgeruimd. Als jullie problemen hebben met mij of ander personen in KLB dan kun je die klachten kwijt in KLB-FB. Dit topic is daar niet voor.
Verder ontopic.
Omdat er een kutmod rondloopt in KLB.quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Maisnon het volgende:
Waarom hebben sommige mensen in hun quotes ook Posticons van die gequote post staan?
quote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Mensen die op MSN komen met ''offline weergeven''!
quote:Op zondag 21 september 2008 21:16 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er zijn mensen13 jarige zwangere breezers online waar ik geen zin in heb
Dat doe ik wel vaakquote:Op zondag 21 september 2008 21:15 schreef De_Ananas het volgende:
Klacht: Mensen die op MSN komen met ''offline weergeven''!
wil je met me brommers kiek'nquote:Op zondag 21 september 2008 20:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neu je kunt er wa brommers kiek'n.
Ik haat twents.
BROMMERS KIEKENquote:
neequote:
van die boerinnenquote:Op zondag 21 september 2008 21:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
BROMMERS KIEKEN![]()
![]()
Hier in de buurt kwam Jovink een keerDaar regel je wijven door dat te vragen
![]()
Aankomende zaterdag komt Normaal hier in de buurt
neequote:
nee ik ben een vrouw hoezo denk je van niet danquote:Op zondag 21 september 2008 21:18 schreef reetveter het volgende:
fascination ben je een vent oder nicht.
omdat je altijd zo op bt geiltquote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
nee ik ben een vrouw hoezo denk je van niet dan?
das ook goedquote:Op zondag 21 september 2008 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
nee ik ben een vrouw hoezo denk je van niet dan?
en nee ik ga niet mee brommers kijken, wel fietsen eventueel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |