Dag? Jaar.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
![]()
Ach, soms heb je je dag niet he.
Het was kei spannendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
Sorry, maar ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 november 2008 22:09 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, volgende maand een jaar verliefd op dezelfde persoon.![]()
En nee, we hebben geen relatie.
Dat is volgens mij juist het probleem; je zit er niet in.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ach, zolang ik me er gelukkig in voel.
Daar was ik al lang achter, heel lang.quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij juist het probleem; je zit er niet in.
[ afbeelding ]
Ben je er gelukkig mee? Van wat ik van je hoorde..quote:Op dinsdag 11 november 2008 19:20 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ach, zolang ik me er gelukkig in voel.
Oeh, nu ook wederzijds.. vrijdag datenquote:
Het zou wat zijn dat ik dag-in dag-uit me doodongelukkig voelde, dat hou je niet lang volquote:Op woensdag 12 november 2008 09:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ben je er gelukkig mee? Van wat ik van je hoorde..
een vriend van me zit in een klas met alleen maar meiden,quote:Op donderdag 20 november 2008 16:00 schreef Hyman het volgende:
maar das mede omdat er bij mij maar 3 meiden op school zitten
Dat zegt elke jongen op jouw leeftijd knulquote:Op woensdag 10 december 2008 20:21 schreef LOLFail het volgende:
Mensen, ik ben 12, (nee, niet zo'n typisch twaalfjarig jong... ik zit in de tweede... en ik voel mezelf ook een 14 jarige) En voor mij is 't een beetje vaag... ik weet het allemaal niet
Ach misschien heb je ook wel gelijkquote:Op woensdag 10 december 2008 20:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat zegt elke jongen op jouw leeftijd knul
Je zoekt ze uit op hard to get graadquote:Op vrijdag 12 december 2008 01:45 schreef Marao het volgende:
Ja
Op 5 meisjes
Allemaal bezet
Ik zoek het ook zo slecht uit he
Je hebt met deze post het punt van Bart bewezenquote:Op woensdag 10 december 2008 21:44 schreef LOLFail het volgende:
[..]
Ach misschien heb je ook wel gelijkWord jij straks ook zo'n gozer die me een Epic Fail noemt... Nee ik ben niet zo'n vervelend jochie maar ik blijf twaalf jaar. Je hebt gelijk.. :S Jammer genoeg
Ik heb dat ook altijd hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 08:40 schreef Elfy het volgende:
[..]
Je zoekt ze uit op hard to get graad
Dagje uitwaaien op Zandvoort/Scheveningen?quote:Op donderdag 18 december 2008 21:41 schreef Whooz het volgende:
Yep, op studiegenootje, en zij ook op mij.
Alleen heb beetje moeite mee om een gepaste 1e date te verzinnen:)
Zij is meer van theater/dansen, maar ik hou dit wel in mn achterhoofd. Wellicht theatertje in Scheveningen pakken en daarna uitwaaien op het strandquote:Op donderdag 18 december 2008 21:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Dagje uitwaaien op Zandvoort/Scheveningen?
Joran!quote:Op donderdag 18 december 2008 21:44 schreef Whooz het volgende:
[..]
Zij is meer van theater/dansen, maar ik hou dit wel in mn achterhoofd. Wellicht theatertje in Scheveningen pakken en daarna uitwaaien op het strand
Ik neem wel een stuk lood mee, zo blubblub naar de bodem.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:46 schreef Whooz het volgende:
[..]
Ik bel je wel op als ze begint te shaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |