Is dat topic over schoen opeten er nog?quote:Op zondag 21 september 2008 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we alvast een weddenschap starten?
Ik vind het best.quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is dat topic over schoen opeten er nog?Kunnen we het gelijk vastleggen
Kerel, dit opstootje was ook op het veld, met een stuk of 10 man. (spelers van beide partijen dus)quote:Op zondag 21 september 2008 20:17 schreef Wouser het volgende:
[..]
Maar dat gaat over de sporters niet over de domme achterlijke supporters.
Zeg het maar. Een maand/jaar lang een Ajax/Feyenoord avatar?quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hier is het topic
Schoen opeten #6: Sambal bij?
Wat zetten we in
Krijg anders griep ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef ManZonderBan het volgende:
waar is nou die klacht
Ik vond in de wedstrijd zelf Feyenoord oprecht veel beter spelen dan ajax, maar in de samenvatting kwam dat niet naar voren...quote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Grimm het volgende:
Het leek alsof F'noord beter was in de samenvatting..maar dat wil nog wel n's aan de NOS liggen
Klinkt eerlijk, doe maar 3 maandenquote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg het maar. Een maand/jaar lang een Ajax/Feyenoord avatar?
Deal.quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt eerlijk, doe maar 3 maanden
ik vond juist van niet, maar Feyenoord was wel beterquote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Grimm het volgende:
Het leek alsof F'noord beter was in de samenvatting..maar dat wil nog wel n's aan de NOS liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |