Dat kan ik me niet voorstellen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:03 schreef Wouser het volgende:
Maak je maar niet ongerust GGMM ik snap het spelletje heel goed. Zeer waarschijnlijk zelfs beter dan jij
Waarom??quote:Op zondag 21 september 2008 19:59 schreef Wouser het volgende:
Shit jonge? Waarom moeten ze het opstootje laten zien? NOS Sport is voor sport niet voor non-sport nieuws. Ga NOS 8 uur journaal maar kijken bout jong
En als het niet leuk is kijk je toch niet? Niemand verplicht je er toe![]()
Of juist heel laat.quote:Op zondag 21 september 2008 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn ze snel bij, met die samenvatting van Ajax - Feyenoord
You got me there.quote:Op zondag 21 september 2008 20:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Zijn ze snel bij, met die samenvatting van Ajax - Feyenoord
boehoe, toch ook 23 minuten feyenoordquote:Op zondag 21 september 2008 20:09 schreef KingOfPop het volgende:
Kenker NOS
23 minuten Ajax
20 minuten de rest van vandaag.
Geloof me, dat zal sowieso wel zijn.quote:Op zondag 21 september 2008 20:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik hoop dan vroeg, anders was het weer een grote nederlaag
Welnee, teams van Verbeek starten slecht en eindigen onoverwinnelijk, dus in de Arena winnen wijquote:Op zondag 21 september 2008 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geloof me, dat zal sowieso wel zijn.
Maar dat gaat over de sporters niet over de domme achterlijke supporters.quote:Op zondag 21 september 2008 20:08 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Waarom??
Als je naar een autorace zit te kijken en er crasht iemand dan wil je die crash toch ook zien?
Als er tijdens ijshockey een opstootje is dan wil je dat toch ook zien?
Het hoort er (helaas) bij en ik vind dat ze het gewoon moeten uitzenden.
Niemand anders hoeft te bepalen of zoiets slecht voor de kijkers is of niet.
Zulke incidenten worden altijd uitgezonden dus waarom nu ineens niet meer.
En let een beetje op je taalgebruik kleutertje.
Zullen we alvast een weddenschap starten?quote:Op zondag 21 september 2008 20:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Welnee, teams van Verbeek starten slecht en eindigen onoverwinnelijk, dus in de Arena winnen wij
Is dat topic over schoen opeten er nog?quote:Op zondag 21 september 2008 20:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we alvast een weddenschap starten?
Ik vind het best.quote:Op zondag 21 september 2008 20:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is dat topic over schoen opeten er nog?Kunnen we het gelijk vastleggen
Kerel, dit opstootje was ook op het veld, met een stuk of 10 man. (spelers van beide partijen dus)quote:Op zondag 21 september 2008 20:17 schreef Wouser het volgende:
[..]
Maar dat gaat over de sporters niet over de domme achterlijke supporters.
Zeg het maar. Een maand/jaar lang een Ajax/Feyenoord avatar?quote:Op zondag 21 september 2008 20:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hier is het topic
Schoen opeten #6: Sambal bij?
Wat zetten we in
Krijg anders griep ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 20:38 schreef ManZonderBan het volgende:
waar is nou die klacht
Ik vond in de wedstrijd zelf Feyenoord oprecht veel beter spelen dan ajax, maar in de samenvatting kwam dat niet naar voren...quote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Grimm het volgende:
Het leek alsof F'noord beter was in de samenvatting..maar dat wil nog wel n's aan de NOS liggen
Klinkt eerlijk, doe maar 3 maandenquote:Op zondag 21 september 2008 20:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg het maar. Een maand/jaar lang een Ajax/Feyenoord avatar?
Deal.quote:Op zondag 21 september 2008 20:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klinkt eerlijk, doe maar 3 maanden
ik vond juist van niet, maar Feyenoord was wel beterquote:Op zondag 21 september 2008 20:29 schreef Grimm het volgende:
Het leek alsof F'noord beter was in de samenvatting..maar dat wil nog wel n's aan de NOS liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |