Bel Stanislav Bernikov!!quote:Op zondag 21 september 2008 23:47 schreef Tommeke het volgende:
Die kankerkneus van Tokio Hotel koopt z'n kleren bij de Mango
Wat een wijf![]()
Kan Bill Kaulitz niet snoeihard tussen de benen geschopt worden? Zodat hij een Darwin Award kan ophalen?quote:Op maandag 22 september 2008 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bewijs? Hij mag dan iets tussen zijn benen hebben hangen maar dat ding is géén vent.
quote:Op maandag 22 september 2008 17:34 schreef Rnej het volgende:
vind t wel prima dat zoveel kutkotertjes zo rond gaan rennen, word ik alleen maar stoerder van
quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Hoi TS,
Ja, dat ligt aan de wijven van tegenwoordig.
Zo mag je bijvoorbeeld geen verzorgd sikje/baardje/snorretje meer hebben maar moet alles zo glad als een fucking babyvoorhuid.
Jij weet. Sikjes en een verzorgd stoppelbaardje moet het vrouwelijke geslacht niet meer. Het zal wel schuren over hun platgemaaide venusheuvel. Sowieso, vrouwmenschen. Ze laten hun gezicht volblaffen met botox, den schaamlippen strak trekken, de borsten vergroten middels waterballonnen. Maar als we de fallus in het verboden gat willen proppen mag het niet.quote:Op maandag 22 september 2008 19:11 schreef RickoKun het volgende:
Hoi TS,
Ja, dat ligt aan de wijven van tegenwoordig.
Zo mag je bijvoorbeeld geen verzorgd sikje/baardje/snorretje meer hebben maar moet alles zo glad als een fucking babyvoorhuid.
Zoals lieve Rapper Steen zei: "...maar het meest van allemaal haat ik flikkers, ziektedragers, kanker op man, met je lul in andermans anus!!!!"
Maar tegenwoordig moeten wij mannen het blijkbaar met elkaar doen oid.![]()
![]()
Jij bent een vrouw op FOK!quote:Op maandag 22 september 2008 19:14 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Een ruige stoppelbaard en borsthaar.
quote:Op maandag 22 september 2008 19:15 schreef Lyzio het volgende:
Maar als we de fallus in het verboden gat willen proppen mag het niet.
Jij weet die way.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 19:27 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw op FOK!Die zijn niet representatief voor echte vrouwen.
Ja iddquote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die is anders aardig afgetraind hoor.Wat ik wel storend vind soms is van die boeren met een vette pens en een vies t-shirt aan en hun haar nooit gekamd, die dan roepen dat dat mannelijk is.
Nee, dat is niet mannelijk, dat is vies, onverzorgd en boers.
wat is dat nou voor gelul,, dat je ergens te lui voor bent betkent nog niet dat je het niet zou willen....quote:Op maandag 22 september 2008 16:23 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
En dus willen ze er niet zo uitzien. Als je dat als man echt wilt, heb je er ook wel wat voor over.
Misschien wil je het wel, maar dan onder de voorwaarde dat je er weinig moeite voor hoeft te doen. Als je er te lui voor bent, dan interesseert het je simpelweg weinig. Je hebt namelijk gewoon de keuze. Kennelijk geniet de luiheid de voorkeur boven een gespierd lichaam bij veel mannen. Bij mij ook hoor, ik heb wel betere dingen te doenquote:Op dinsdag 23 september 2008 13:26 schreef DAMH het volgende:
[..]
wat is dat nou voor gelul,, dat je ergens te lui voor bent betkent nog niet dat je het niet zou willen....
dus iedere boer is vies en onverzorgdquote:Op zondag 21 september 2008 21:49 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die is anders aardig afgetraind hoor.Wat ik wel storend vind soms is van die boeren met een vette pens en een vies t-shirt aan en hun haar nooit gekamd, die dan roepen dat dat mannelijk is.
Nee, dat is niet mannelijk, dat is vies, onverzorgd en boers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |