Die zou misschien teveel tegenstand kunnen biedenquote:Op maandag 22 september 2008 00:48 schreef DeVinger het volgende:
waarom pakten ze die pa niet trouwens
De kans dat het in de Arena gebeurt is natuurlijk ook zeker aanwezig. Alleen zie ik wel echt een duidelijk verschil in het type 'mens' wat aan de lange zijdes de tribunes bevolkt.quote:Op maandag 22 september 2008 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Ik had het wel is andersom willen zien in de Arena, al zitten daar de heltt minder paupers
Jezus, halve pagina in wat ik in een zin zeg. In de Arena zitten ook de helft minder paupers.quote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
De kans dat het in de Arena gebeurt is natuurlijk ook zeker aanwezig. Alleen zie ik wel echt een duidelijk verschil in het type 'mens' wat aan de lange zijdes de tribunes bevolkt.
Als we de voetbalsupporter even onderverdelen in twee types, namelijk het 'schorriemorrie' (generaliserend gesteld: kale kop, tattoo's, hooliganpetje op, veel schreeuwen, agressief gedrag) en 'overig' (oudjes van 65, studenten, vaders met kinderen, bobo's, eigenlijk alles wat niet direct bij het schorriemorrie hoort) dan merk je dat (in mijn optiek) de verdeling in de Kuip en de Arena heel anders is.
In de Arena staat al het gajes op Zuid1. Daar staan de harde jongens, de rest van de harde kern is verspreid over het gehele stadion, maar echt in kleine groepjes. Bij Ajax zit echt geen groep zware jongens op de middellijn op de tweede ring ofzo. In de Kuip, echter, zie je op die gehele lange zijde aan het veld allemaal van die lijpo's zitten, het schorriemorrie...Ik heb echt het idee dat de gehele eerste ring bij Feyenoord uit allemaal van die doorgesnoven idioten bestaat. Niet alleen van wat ik zie vanuit het uitvak, maar ook op tv. Volgens mij is het juist de tweede ring die uit de meer geciviliseerde medemens bestaat.
Wat ik met die hele verhaal wil zeggen is dat ik denk dat de kans dat je in de Kuip op je muil wordt geslagen iets groter is dan in de Arena omdat je in de Kuip door het hele stadion van die malloten hebt zitten, en ze bij Ajax wat 'geconcentreerder' zitten. (Zijn Joden sowieso goed in he, ohohohoh, waarom maak je die opmerking nu!!)
Maargoed, volgens mij zegt niemand dat dit exemplarisch is voor Feyenoordsupporters, en niemand spreekt hier ook 'het Legioen' op aan. En dat zou andersom ook natúúrlijk niet gebeuren he, toch?!![]()
Dus, het is nu afgekeurd, prima, ik vind eerlijk gezegd dat er nu al lang genoeg is geluld over iets wat eigenlijk toch maar weinig voorstelt.
En wat voor volk liep er toen op de Toekomst.....................?quote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
De kans dat het in de Arena gebeurt is natuurlijk ook zeker aanwezig. Alleen zie ik wel echt een duidelijk verschil in het type 'mens' wat aan de lange zijdes de tribunes bevolkt.
Als we de voetbalsupporter even onderverdelen in twee types, namelijk het 'schorriemorrie' (generaliserend gesteld: kale kop, tattoo's, hooliganpetje op, veel schreeuwen, agressief gedrag) en 'overig' (oudjes van 65, studenten, vaders met kinderen, bobo's, eigenlijk alles wat niet direct bij het schorriemorrie hoort) dan merk je dat (in mijn optiek) de verdeling in de Kuip en de Arena heel anders is.
In de Arena staat al het gajes op Zuid1. Daar staan de harde jongens, de rest van de harde kern is verspreid over het gehele stadion, maar echt in kleine groepjes. Bij Ajax zit echt geen groep zware jongens op de middellijn op de tweede ring ofzo. In de Kuip, echter, zie je op die gehele lange zijde aan het veld allemaal van die lijpo's zitten, het schorriemorrie...Ik heb echt het idee dat de gehele eerste ring bij Feyenoord uit allemaal van die doorgesnoven idioten bestaat. Niet alleen van wat ik zie vanuit het uitvak, maar ook op tv. Volgens mij is het juist de tweede ring die uit de meer geciviliseerde medemens bestaat.
Wat ik met die hele verhaal wil zeggen is dat ik denk dat de kans dat je in de Kuip op je muil wordt geslagen iets groter is dan in de Arena omdat je in de Kuip door het hele stadion van die malloten hebt zitten, en ze bij Ajax wat 'geconcentreerder' zitten. (Zijn Joden sowieso goed in he, ohohohoh, waarom maak je die opmerking nu!!)
Maargoed, volgens mij zegt niemand dat dit exemplarisch is voor Feyenoordsupporters, en niemand spreekt hier ook 'het Legioen' op aan. En dat zou andersom ook natúúrlijk niet gebeuren he, toch?!![]()
Dus, het is nu afgekeurd, prima, ik vind eerlijk gezegd dat er nu al lang genoeg is geluld over iets wat eigenlijk toch maar weinig voorstelt.
En de situatie waar jij op doelt heeft wat met de strekking van mijn post te maken omdat..........................................................................?quote:Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Luni het volgende:
[..]
En wat voor volk liep er toen op de Toekomst.....................?
Helemaal niks, maar wordt een beetje moe van dat gejank van jullie omdat er een neusje een tik gehad heeft, net of jullie zelf zo heilig zijn.quote:Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
En de situatie waar jij op doelt heeft wat met de strekking van mijn post te maken omdat..........................................................................?
quote:Op maandag 22 september 2008 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Laten ze gisteren beelden zien van "een fantastisch juichend Legioen", zit daar een of andere josti met een doek te zwaaien met iets met Bloody Sunday erop... Wat was dat voor doek?
Ze staan wel aardig op beeld denk ik zo.quote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Yeahinho het volgende:
En die krijgt ie zo het stadion in?
Kneuzen...
Komt ook door de prijzen van de SCC's. In de ArenA is het op de lange zijde onbetaalbaar, terwijl het bij Feyenoord juist goedkope vakken zijn. Geweldig toch om te zien dat bij "Wie niet springt" ook beide lange zijdes meedoen? In de ArenA doet men alleen maar mee aan de wave.quote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wie ben jij dan om over Ado en jeugdspelers te beginnen terwijl jou club een tiener in Twente neerstak en een Ajax fan hebben doodgestoken?quote:Op maandag 22 september 2008 13:25 schreef Luni het volgende:
[..]
Helemaal niks, maar wordt een beetje moe van dat gejank van jullie omdat er een neusje een tik gehad heeft, net of jullie zelf zo heilig zijn.
Een jonge van 15 neersteken is natuurlijk wel normaalquote:Op maandag 22 september 2008 16:12 schreef denthemen het volgende:
http://ajaxpride.nl/ links onderin kun je filmpje bekijken, bij minuut 12 is het jochie te zien met zijn vader (is het geen opa trouwens?) en een groep van zeker 10 helden jaartje of 20 á 25.. Heldhaftig hoor!!
Waar zeg ik dat?? Maar omdat dat ooit is voorgekomen mogen we hier niet over praten?quote:Op maandag 22 september 2008 17:00 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Een jonge van 15 neersteken is natuurlijk wel normaal
Viel het op.quote:
Reken studenten ook maar tot het schorriemorrie.quote:Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zo te zien hebben die knulletjes dat echt bewust zelf meegemaaktquote:
Klein doek, valt zo om je middel te binden.quote:Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Yeahinho het volgende:
En die krijgt ie zo het stadion in?
Kneuzen...
Ik vind het wel een eer dat hij de hele eerste ring tot een doorgesnoven bende rekentquote:Op maandag 22 september 2008 17:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Viel het op.
Beetje naïef van dat gastje om te gaan juichen. Iedereen weet dat er altijd wel een malloot is die daar op reageert.
[..]
Reken studenten ook maar tot het schorriemorrie.
Verder een lekker generaliserend stuk dat nergens over gaat.
Dat mensen Jorientje nog serieus nemen...laat die i-net hoer lekker in een donker hoekje zitten.quote:Op maandag 22 september 2008 18:33 schreef Bow het volgende:
Jorientje gaat die jongen een stadionverbod voor 12 maanden aannaaien , omdat hij zich heeft overtreden aan deze regel : Niet voldoen aan een verplichte combiregeling 12 maanden stadionverbod
Dat het stom van hem was om daar te gaan zitten is duidelijk, en daar gaat de discussie niet over. Het gaat erover dat je laf bent als je een 12 jarige klappen geeft, als je nu ook op het filmpje ziet hoeveel stoere kerels er nog even achteraan wilden gaan, en dat is gewoon triestquote:Op maandag 22 september 2008 18:15 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Ik vind het wel een eer dat hij de hele eerste ring tot een doorgesnoven bende rekent![]()
Voor de rest gaat de discussie nergens over. Als je ergens anders zit dan in het uitvak, moet je je gedragen of verdedigen simpel toch..
Als ze hem echt hadden willen lynchen, waren die 4 stewards niet genoeg geweest joh..quote:Op maandag 22 september 2008 18:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat het stom van hem was om daar te gaan zitten is duidelijk, en daar gaat de discussie niet over. Het gaat erover dat je laf bent als je een 12 jarige klappen geeft, als je nu ook op het filmpje ziet hoeveel stoere kerels er nog even achteraan wilden gaan, en dat is gewoon triest
@Bow: Ben jij de Bow die ik ken? Ik kreeg de pm ook van Jorien, die vertelde me dat hij 17 isal veel leeftijden gezien maar 17 nog niet
quote:Op maandag 22 september 2008 18:59 schreef Staanplaats het volgende:
Waarschijnlijk heb die gozer al vaak zat tikken gekregen, ook van de molen anders kom je toch echt niet op dat idee..
Klopt, alhoewel het wel zou moeten kunnen maar goed, het is nu eenmaal niet anders.quote:Op maandag 22 september 2008 17:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Viel het op.
Beetje naïef van dat gastje om te gaan juichen. Iedereen weet dat er altijd wel een malloot is die daar op reageert.
[..]
quote:Bellen naar SC Heerenveen: paranoia en effectief
maa. 22 september 2008
Gisteren stapten we na 217 dagen zonder verlies weer eens een keer zonder punten van het veld. SC Heerenveen was met 2-1 te sterk. De club uit het noorden met helden als Abe Lenstra en Foppe de Haan, een achterban die naast het Abe Lenstra stadion ook Thialf onveilig maakt.
Heerenveen wordt door veel mensen geroemd vanwege hun gastvrijheid. Voetbal is in Friesland nog een feest voor het hele gezin. En dat zien we dan ook terug aan de supporters op de tribune. De burgemeesters van Amsterdam,Rotterdam en Den Haag zouden zo hun F-side, S.C.F en North-Side, om er maar een paar te noemen om willen ruilen voor Nieuw Noord. Dat scheelt nogal in de uren die oom agent bij het voetballen moet maken.
Dat de nationale knuffelclub uit Heerenveen niet altijd zo vriendelijk is ervoer een NEC supporter gisteren. Klantvriendelijk zijn ze niet echt als er gebeld wordt.
De 100 NEC supporters die gisteren aanwezig waren in Heerenveen konden niks verstaan. Nee, dat kwam niet omdat er alleen maar Fries gesproken werd maar omdat de geluidsinstallatie in het uitvak het niet deed. Na een scherm in Twente wat niet aangesloten was en nu het geluid besloot een supporter om actie te ondernemen. Het telefoonnummer van FC Abe werd opgezocht via internet op je mobiel (de techniek staat voor niks tegenwoordig) en er werd een belletje gepleegd.
Poging 1:
Er werd opgenomen en opgehangen.
Lichtelijk verbaasd, "dat zouden de knuffelfriezen toch nooit doen?" werd er nog een keer gebeld.
Poging 2:
SC Heerenveen: "Waarom belt u ons steeds?"
Suporter: "Sorry mevrouw maar dit is pas de tweede keer dat ik bel want de eerste keer werd er opgehangen."
SC Heerenveen: "Meneer u moet ophouden met ons steeds te bellen!"
Supporter: "Nogmaals mevrouw dit is pas de tweede keer dat ik bel. Luistert u eens ik zit hier in het uitvak en het geluid doet het hier niet. Ik heb natuurlijk geen 23 euro betaald en 2 uur in de auto gezeten om in het prachtige Abe stadion te zitten en het "geweldige" Frysk Folksliet straks niet te kunnen horen. Kunt u daar misschien iemand naar laten kijken?
SC Heerenveen: "U moet echt ophouden met ons te bellen!" tuutuutuutuutuu.
En weer werd er opgehangen. De bende van Foppe is dus helemáál niet zo vriendelijk als men doet voor komen....
Tijdens de 7de speelminuut knalde er muziek uit de boxen. We hadden geluid in het uitvak! Helaas te laat voor het Frysk Folksliet, maar ach dit was toch niet te horen vanwege de fluitende NEC'ers. Wat wel een beetje jammer was is het feit dat er op dit moment 100 mensen in Nijmegen en omgeving zitten een piep in de oren omdat het volume nogal hoog stond.
Natuurlijk hadden we nog een telefoontje kunnen plegen met de vraag of het iets zachter kon, maar vanwege de "prettige" ervaringen eerder hebben we dit maar niet gedaan....
trouwehonden.nl
grappig stukquote:
quote:Ik heb natuurlijk geen 23 euro betaald en 2 uur in de auto gezeten om in het prachtige Abe stadion te zitten en het "geweldige" Frysk Folksliet straks niet te kunnen horen. Kunt u daar misschien iemand naar laten kijken?
quote:Mishandelde Ajax-supporter was 17 jaar oud
22 september 2008
De Ajax-supporter die zondag tijdens Feyenoord-Ajax werd mishandeld was geen 12 maar 17 jaar oud. Dat zegt de beveiliging van Stadion De Kuip. De jongen zat in een Feyenoordvak en sprong juichend op bij het eerste doelpunt van Ajax.
Hij werd daarop geslagen door een Feyenoordsupporter. Volgens faciliteitenmanager Peter Heinen van De Kuip heeft het slachtoffer zelf ook onverantwoordelijk gehandeld door opzichtig te juichen. "Het gaat nu eenmaal om een beladen wedstrijd met een historie. Ik zou ook willen dat de supporters allemaal door elkaar zitten en dan samen kunnen juichen en huilen, maar dat is niet de realiteit. Ik snap de emotie, maar het is niet erg doordacht geweest van de Ajaxsupporter".
De vader van de jongen zal dinsdag aangifte doen bij de politie. De mishandeling is vastgelegd op camerabeelden. De dader heeft zich nog niet gemeld bij de politie.
RTV Rijnmond
Dat is het probleem, de hele historie komt weer voorbij, dat is nu toch helemaal niet relevant?quote:Op maandag 22 september 2008 20:25 schreef Jasza het volgende:
Maar alleen als wij dat doen is het laf natuurlijk.
Ja ik ben de Bow (Beau) die je kent Dennis. Moest ff een berichtje plaatsen voor Marcel die gebanned isquote:Op maandag 22 september 2008 18:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat het stom van hem was om daar te gaan zitten is duidelijk, en daar gaat de discussie niet over. Het gaat erover dat je laf bent als je een 12 jarige klappen geeft, als je nu ook op het filmpje ziet hoeveel stoere kerels er nog even achteraan wilden gaan, en dat is gewoon triest
@Bow: Ben jij de Bow die ik ken? Ik kreeg de pm ook van Jorien, die vertelde me dat hij 17 isal veel leeftijden gezien maar 17 nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |