abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61815550
-reactie op edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door sjimz op 22-09-2008 09:50:58 ]
pi_61815611
dronken gebral.

[ Bericht 42% gewijzigd door Happel op 23-09-2008 23:25:54 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61815679
-reactie op edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door sjimz op 22-09-2008 09:51:21 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61815737
Happel is terug uit de kroeg
pi_61815738
Wat loopt iedereen nou te janken. De Ajaxsupps proberen de moraalridder uit te hangen en de Feyenoordsupps proberen begrip op te brengen maar het wel af te keuren.

Dude, die kerel die daar inderdaad met een oudere gast zit is echt totaal van de pot gerukt als je daar provocerend toonbaar maakt dat je voor de aartsrivaal bent, en helemaal wanneer je scoort. Je kent het principe van de klassieker toch wel. Ik snap die oudere gast nog minder En over klappen uitdelen aan minderjarigen, waar trek je dan de grens? 18jaar? Hebben jullie wel is gekeken wat voor kenkermongolen der onder de 18 op deze aardbodem staan? (en bovendien wat die allemaal uitspoken) Die peuter is heus wel ouder dan 12 hoor, en waarom zou je 16 jarige niet op hun bek mogen slaan en 18 jarige wel? Finaal in elkaar rossen is wat anders ja, waarom pakten ze die pa niet trouwens
pi_61816210
ze hadden indd die vader moeten slaan
Nothing to see here, carry on
pi_61818575
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:48 schreef DeVinger het volgende:
waarom pakten ze die pa niet trouwens
Die zou misschien teveel tegenstand kunnen bieden
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  maandag 22 september 2008 @ 11:52:22 #58
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_61821256
Het is gewoon een zielige vertoning zulke pet en sjaal supporters te gaan meppen als ze juichen (dat juichen is niet slim daar niet van).

Het ventje kreeg ook nog één of andere karatetrap te verwerken toen hij het stadion uitvluchtte met z'n pa.

Maar het grappige van het geheel is dat iedereen daarna gewoon naar z'n plek terug ging en de mongool van de trap ook bleef zitten. Het videoteam heeft wat prachtige plaatjes geschoten. Dus die zie je voorlopig niet meer terug in de badkuip.
pi_61821607
Ik had het wel is andersom willen zien in de Arena, al zitten daar de heltt minder paupers
pi_61821844
neuzen die lopen te janken over een laffe actie.....................................
  maandag 22 september 2008 @ 12:20:34 #61
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61821847
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:09 schreef DeVinger het volgende:
Ik had het wel is andersom willen zien in de Arena, al zitten daar de heltt minder paupers
De kans dat het in de Arena gebeurt is natuurlijk ook zeker aanwezig. Alleen zie ik wel echt een duidelijk verschil in het type 'mens' wat aan de lange zijdes de tribunes bevolkt.
Als we de voetbalsupporter even onderverdelen in twee types, namelijk het 'schorriemorrie' (generaliserend gesteld: kale kop, tattoo's, hooliganpetje op, veel schreeuwen, agressief gedrag) en 'overig' (oudjes van 65, studenten, vaders met kinderen, bobo's, eigenlijk alles wat niet direct bij het schorriemorrie hoort) dan merk je dat (in mijn optiek) de verdeling in de Kuip en de Arena heel anders is.

In de Arena staat al het gajes op Zuid1. Daar staan de harde jongens, de rest van de harde kern is verspreid over het gehele stadion, maar echt in kleine groepjes. Bij Ajax zit echt geen groep zware jongens op de middellijn op de tweede ring ofzo. In de Kuip, echter, zie je op die gehele lange zijde aan het veld allemaal van die lijpo's zitten, het schorriemorrie...Ik heb echt het idee dat de gehele eerste ring bij Feyenoord uit allemaal van die doorgesnoven idioten bestaat. Niet alleen van wat ik zie vanuit het uitvak, maar ook op tv. Volgens mij is het juist de tweede ring die uit de meer geciviliseerde medemens bestaat.

Wat ik met die hele verhaal wil zeggen is dat ik denk dat de kans dat je in de Kuip op je muil wordt geslagen iets groter is dan in de Arena omdat je in de Kuip door het hele stadion van die malloten hebt zitten, en ze bij Ajax wat 'geconcentreerder' zitten. (Zijn Joden sowieso goed in he, ohohohoh, waarom maak je die opmerking nu!!)

Maargoed, volgens mij zegt niemand dat dit exemplarisch is voor Feyenoordsupporters, en niemand spreekt hier ook 'het Legioen' op aan. En dat zou andersom ook natúúrlijk niet gebeuren he, toch?!
Dus, het is nu afgekeurd, prima, ik vind eerlijk gezegd dat er nu al lang genoeg is geluld over iets wat eigenlijk toch maar weinig voorstelt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61821910
quote:
Op maandag 22 september 2008 12:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

De kans dat het in de Arena gebeurt is natuurlijk ook zeker aanwezig. Alleen zie ik wel echt een duidelijk verschil in het type 'mens' wat aan de lange zijdes de tribunes bevolkt.
Als we de voetbalsupporter even onderverdelen in twee types, namelijk het 'schorriemorrie' (generaliserend gesteld: kale kop, tattoo's, hooliganpetje op, veel schreeuwen, agressief gedrag) en 'overig' (oudjes van 65, studenten, vaders met kinderen, bobo's, eigenlijk alles wat niet direct bij het schorriemorrie hoort) dan merk je dat (in mijn optiek) de verdeling in de Kuip en de Arena heel anders is.

In de Arena staat al het gajes op Zuid1. Daar staan de harde jongens, de rest van de harde kern is verspreid over het gehele stadion, maar echt in kleine groepjes. Bij Ajax zit echt geen groep zware jongens op de middellijn op de tweede ring ofzo. In de Kuip, echter, zie je op die gehele lange zijde aan het veld allemaal van die lijpo's zitten, het schorriemorrie...Ik heb echt het idee dat de gehele eerste ring bij Feyenoord uit allemaal van die doorgesnoven idioten bestaat. Niet alleen van wat ik zie vanuit het uitvak, maar ook op tv. Volgens mij is het juist de tweede ring die uit de meer geciviliseerde medemens bestaat.

Wat ik met die hele verhaal wil zeggen is dat ik denk dat de kans dat je in de Kuip op je muil wordt geslagen iets groter is dan in de Arena omdat je in de Kuip door het hele stadion van die malloten hebt zitten, en ze bij Ajax wat 'geconcentreerder' zitten. (Zijn Joden sowieso goed in he, ohohohoh, waarom maak je die opmerking nu!!)

Maargoed, volgens mij zegt niemand dat dit exemplarisch is voor Feyenoordsupporters, en niemand spreekt hier ook 'het Legioen' op aan. En dat zou andersom ook natúúrlijk niet gebeuren he, toch?!
Dus, het is nu afgekeurd, prima, ik vind eerlijk gezegd dat er nu al lang genoeg is geluld over iets wat eigenlijk toch maar weinig voorstelt.
Jezus, halve pagina in wat ik in een zin zeg. In de Arena zitten ook de helft minder paupers.

Geniale aflevering van Southpark btw: "What seems to be the officer problem?"
pi_61822922
quote:

[..]

En wat voor volk liep er toen op de Toekomst.....................?
  maandag 22 september 2008 @ 13:11:02 #64
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61823004
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:07 schreef Luni het volgende:

[..]

En wat voor volk liep er toen op de Toekomst.....................?
En de situatie waar jij op doelt heeft wat met de strekking van mijn post te maken omdat..........................................................................?
Gourmetten of steengrillen?
pi_61823322
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:11 schreef Silenus het volgende:

[..]

En de situatie waar jij op doelt heeft wat met de strekking van mijn post te maken omdat..........................................................................?
Helemaal niks, maar wordt een beetje moe van dat gejank van jullie omdat er een neusje een tik gehad heeft, net of jullie zelf zo heilig zijn.
pi_61823592
Ado honk, hoe oud was die gast toen?
pi_61823740
Laten ze gisteren beelden zien van "een fantastisch juichend Legioen", zit daar een of andere josti met een doek te zwaaien met iets met Bloody Sunday erop... Wat was dat voor doek?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61824002
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Laten ze gisteren beelden zien van "een fantastisch juichend Legioen", zit daar een of andere josti met een doek te zwaaien met iets met Bloody Sunday erop... Wat was dat voor doek?
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_61824494
En die krijgt ie zo het stadion in?

Kneuzen...
pi_61824594
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Yeahinho het volgende:

Kneuzen...
Ze staan wel aardig op beeld denk ik zo.
  maandag 22 september 2008 @ 14:40:37 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61825031
quote:

[..]

Komt ook door de prijzen van de SCC's. In de ArenA is het op de lange zijde onbetaalbaar, terwijl het bij Feyenoord juist goedkope vakken zijn. Geweldig toch om te zien dat bij "Wie niet springt" ook beide lange zijdes meedoen? In de ArenA doet men alleen maar mee aan de wave.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61825043
Ik dacht dat de NOS daar een soort filter voor had .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_61826745
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:25 schreef Luni het volgende:

[..]

Helemaal niks, maar wordt een beetje moe van dat gejank van jullie omdat er een neusje een tik gehad heeft, net of jullie zelf zo heilig zijn.
Wie ben jij dan om over Ado en jeugdspelers te beginnen terwijl jou club een tiener in Twente neerstak en een Ajax fan hebben doodgestoken?

Als we allemaal zo gaan doen kan niemand meer wat zeggen, geef nou gewoon toe dat het een laffe streek is, niemand zegt dat je vriendjes van de scf laf zijn. Dit is gewoon een 1 mans daad die zéér laf was
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_61827257
http://ajaxpride.nl/ links onderin kun je filmpje bekijken, bij minuut 12 is het jochie te zien met zijn vader (is het geen opa trouwens?) en een groep van zeker 10 helden jaartje of 20 á 25.. Heldhaftig hoor!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61828636
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:12 schreef denthemen het volgende:
http://ajaxpride.nl/ links onderin kun je filmpje bekijken, bij minuut 12 is het jochie te zien met zijn vader (is het geen opa trouwens?) en een groep van zeker 10 helden jaartje of 20 á 25.. Heldhaftig hoor!!
Een jonge van 15 neersteken is natuurlijk wel normaal
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_61828660
wat een gejank over zo'n kut gastje
pi_61828663
Pff, zo kunnen we wel aan de gang blijven
pi_61828785
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:00 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Een jonge van 15 neersteken is natuurlijk wel normaal
Waar zeg ik dat?? Maar omdat dat ooit is voorgekomen mogen we hier niet over praten?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61829931
quote:
Op maandag 22 september 2008 00:48 schreef ruud_fr het volgende:
Happel is terug uit de kroeg
Viel het op.

Beetje naïef van dat gastje om te gaan juichen. Iedereen weet dat er altijd wel een malloot is die daar op reageert.
quote:

[..]

Reken studenten ook maar tot het schorriemorrie.

Verder een lekker generaliserend stuk dat nergens over gaat.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61830440
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:52 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo te zien hebben die knulletjes dat echt bewust zelf meegemaakt
quote:
Op maandag 22 september 2008 14:13 schreef Yeahinho het volgende:

Kneuzen...
Klein doek, valt zo om je middel te binden.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_61830563
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Viel het op.

Beetje naïef van dat gastje om te gaan juichen. Iedereen weet dat er altijd wel een malloot is die daar op reageert.
[..]

Reken studenten ook maar tot het schorriemorrie.

Verder een lekker generaliserend stuk dat nergens over gaat.
Ik vind het wel een eer dat hij de hele eerste ring tot een doorgesnoven bende rekent

Voor de rest gaat de discussie nergens over. Als je ergens anders zit dan in het uitvak, moet je je gedragen of verdedigen simpel toch..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_61831001
Jorientje gaat die jongen een stadionverbod voor 12 maanden aannaaien , omdat hij zich heeft overtreden aan deze regel : Niet voldoen aan een verplichte combiregeling 12 maanden stadionverbod
pi_61831250
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:33 schreef Bow het volgende:
Jorientje gaat die jongen een stadionverbod voor 12 maanden aannaaien , omdat hij zich heeft overtreden aan deze regel : Niet voldoen aan een verplichte combiregeling 12 maanden stadionverbod
Dat mensen Jorientje nog serieus nemen...laat die i-net hoer lekker in een donker hoekje zitten.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_61831480
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:15 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Ik vind het wel een eer dat hij de hele eerste ring tot een doorgesnoven bende rekent

Voor de rest gaat de discussie nergens over. Als je ergens anders zit dan in het uitvak, moet je je gedragen of verdedigen simpel toch..
Dat het stom van hem was om daar te gaan zitten is duidelijk, en daar gaat de discussie niet over. Het gaat erover dat je laf bent als je een 12 jarige klappen geeft, als je nu ook op het filmpje ziet hoeveel stoere kerels er nog even achteraan wilden gaan, en dat is gewoon triest

@Bow: Ben jij de Bow die ik ken? Ik kreeg de pm ook van Jorien, die vertelde me dat hij 17 is al veel leeftijden gezien maar 17 nog niet
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61831702
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

Dat het stom van hem was om daar te gaan zitten is duidelijk, en daar gaat de discussie niet over. Het gaat erover dat je laf bent als je een 12 jarige klappen geeft, als je nu ook op het filmpje ziet hoeveel stoere kerels er nog even achteraan wilden gaan, en dat is gewoon triest

@Bow: Ben jij de Bow die ik ken? Ik kreeg de pm ook van Jorien, die vertelde me dat hij 17 is al veel leeftijden gezien maar 17 nog niet
Als ze hem echt hadden willen lynchen, waren die 4 stewards niet genoeg geweest joh..

We hebben het over Feijenoord - ajax, ken me er echt niet druk over maken dat zo ventje een tik heb gekregen. Je moet er niet gaan zitten, anders zit over 2 jaar de hele kuip vol met 12 jarige..
Toen ik vroeger als 'kind' kaarten koch voor vak S, waarschuwde ze me voor dat het daar wel eens fout kon gaan. Nu komt er een hele discussie over ventje dat voor ajax(!) is en tussen het Feijenoord publiek(!!) gaat juichen(!!!)..

Waarschijnlijk heb die gozer al vaak zat tikken gekregen, ook van de molen anders kom je toch echt niet op dat idee..
pi_61831736
Zag laatst op het nieuws twee 12 jarige die een scooter pikte van een 17 jarige ventje..nou die kennen dan toch ook opgeknoopt worden in de hoogste boom.
pi_61831976
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:59 schreef Staanplaats het volgende:
Waarschijnlijk heb die gozer al vaak zat tikken gekregen, ook van de molen anders kom je toch echt niet op dat idee..
pi_61832482
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:49 schreef Happel het volgende:

[..]

Viel het op.

[..]
Klopt, alhoewel het wel zou moeten kunnen maar goed, het is nu eenmaal niet anders.

Een paar jaar geleden (toen die Ajax treinen stilgezet waren) was ik bij Feyenoord-Ajax, en daar liep een vrouw een beetje uit te dagen toen Ajax gescoord had. Nou, de uitnodiging werd geaccepteerd, dus de troepen waren in aantocht.

Loopt er zo 'n steward naar die vrouw en haar vriend, (ik stond er een paar rijen vandaan), en zegt, kom nou mee, loop ik met je mee naar buiten, taxi in en nooooooit meer terugkomen, zegt die vriend van haar "nee ! we willen nog de wedstrijd afkijken". Over naief gesproken, er stonden al redelijk wat mensen schuimbekkend omheen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_61833047
quote:
Bellen naar SC Heerenveen: paranoia en effectief
maa. 22 september 2008

Gisteren stapten we na 217 dagen zonder verlies weer eens een keer zonder punten van het veld. SC Heerenveen was met 2-1 te sterk. De club uit het noorden met helden als Abe Lenstra en Foppe de Haan, een achterban die naast het Abe Lenstra stadion ook Thialf onveilig maakt.

Heerenveen wordt door veel mensen geroemd vanwege hun gastvrijheid. Voetbal is in Friesland nog een feest voor het hele gezin. En dat zien we dan ook terug aan de supporters op de tribune. De burgemeesters van Amsterdam,Rotterdam en Den Haag zouden zo hun F-side, S.C.F en North-Side, om er maar een paar te noemen om willen ruilen voor Nieuw Noord. Dat scheelt nogal in de uren die oom agent bij het voetballen moet maken.

Dat de nationale knuffelclub uit Heerenveen niet altijd zo vriendelijk is ervoer een NEC supporter gisteren. Klantvriendelijk zijn ze niet echt als er gebeld wordt.

De 100 NEC supporters die gisteren aanwezig waren in Heerenveen konden niks verstaan. Nee, dat kwam niet omdat er alleen maar Fries gesproken werd maar omdat de geluidsinstallatie in het uitvak het niet deed. Na een scherm in Twente wat niet aangesloten was en nu het geluid besloot een supporter om actie te ondernemen. Het telefoonnummer van FC Abe werd opgezocht via internet op je mobiel (de techniek staat voor niks tegenwoordig) en er werd een belletje gepleegd.

Poging 1:

Er werd opgenomen en opgehangen.
Lichtelijk verbaasd, "dat zouden de knuffelfriezen toch nooit doen?" werd er nog een keer gebeld.

Poging 2:

SC Heerenveen: "Waarom belt u ons steeds?"
Suporter: "Sorry mevrouw maar dit is pas de tweede keer dat ik bel want de eerste keer werd er opgehangen."
SC Heerenveen: "Meneer u moet ophouden met ons steeds te bellen!"
Supporter: "Nogmaals mevrouw dit is pas de tweede keer dat ik bel. Luistert u eens ik zit hier in het uitvak en het geluid doet het hier niet. Ik heb natuurlijk geen 23 euro betaald en 2 uur in de auto gezeten om in het prachtige Abe stadion te zitten en het "geweldige" Frysk Folksliet straks niet te kunnen horen. Kunt u daar misschien iemand naar laten kijken?
SC Heerenveen: "U moet echt ophouden met ons te bellen!" tuutuutuutuutuu.

En weer werd er opgehangen. De bende van Foppe is dus helemáál niet zo vriendelijk als men doet voor komen....

Tijdens de 7de speelminuut knalde er muziek uit de boxen. We hadden geluid in het uitvak! Helaas te laat voor het Frysk Folksliet, maar ach dit was toch niet te horen vanwege de fluitende NEC'ers. Wat wel een beetje jammer was is het feit dat er op dit moment 100 mensen in Nijmegen en omgeving zitten een piep in de oren omdat het volume nogal hoog stond.

Natuurlijk hadden we nog een telefoontje kunnen plegen met de vraag of het iets zachter kon, maar vanwege de "prettige" ervaringen eerder hebben we dit maar niet gedaan....

trouwehonden.nl
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  maandag 22 september 2008 @ 19:49:46 #90
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_61833226
quote:
Op maandag 22 september 2008 19:43 schreef Strooper het volgende:

[..]

grappig stuk
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_61833648
quote:
Ik heb natuurlijk geen 23 euro betaald en 2 uur in de auto gezeten om in het prachtige Abe stadion te zitten en het "geweldige" Frysk Folksliet straks niet te kunnen horen. Kunt u daar misschien iemand naar laten kijken?
pi_61833810
Ohjee, de telefoon werd opgehangen! Relluuuuh.
pi_61834255
Hij rende wel hard naar boven aan het eind, maargoed natuurlijk ook erg stoer om met 20 man op em af te gaan.

Maar alleen als wij dat doen is het laf natuurlijk.
pi_61834539
quote:
Mishandelde Ajax-supporter was 17 jaar oud
22 september 2008

De Ajax-supporter die zondag tijdens Feyenoord-Ajax werd mishandeld was geen 12 maar 17 jaar oud. Dat zegt de beveiliging van Stadion De Kuip. De jongen zat in een Feyenoordvak en sprong juichend op bij het eerste doelpunt van Ajax.

Hij werd daarop geslagen door een Feyenoordsupporter. Volgens faciliteitenmanager Peter Heinen van De Kuip heeft het slachtoffer zelf ook onverantwoordelijk gehandeld door opzichtig te juichen. "Het gaat nu eenmaal om een beladen wedstrijd met een historie. Ik zou ook willen dat de supporters allemaal door elkaar zitten en dan samen kunnen juichen en huilen, maar dat is niet de realiteit. Ik snap de emotie, maar het is niet erg doordacht geweest van de Ajaxsupporter".

De vader van de jongen zal dinsdag aangifte doen bij de politie. De mishandeling is vastgelegd op camerabeelden. De dader heeft zich nog niet gemeld bij de politie.

RTV Rijnmond
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61834612
quote:
Op maandag 22 september 2008 20:25 schreef Jasza het volgende:
Maar alleen als wij dat doen is het laf natuurlijk.
Dat is het probleem, de hele historie komt weer voorbij, dat is nu toch helemaal niet relevant?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_61834684
17 dus. Oud genoeg om te snappen dat het niet zo slim is wat ie gedaan heeft. Wat niet wegneemt dat die Feyenoorders natuurlijk debiel zijn, maar goed.

En dat van Heerenveen is wel een grappig verhaal .
pi_61836899
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:51 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ja ik ben de Bow (Beau) die je kent Dennis. Moest ff een berichtje plaatsen voor Marcel die gebanned is
  maandag 22 september 2008 @ 23:59:06 #98
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_61840590
Dom van dat mannetje.al was ie 12 moest ie slim genoeg zijn...

Zou in de arena toch ook gebeuren....
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_61843198
Vader zei nog: 'niet te uitbundig juichen'

Datum: 23-09-2008 Bron: Ad.nl

De vader van de 17-jarige jongen die afgelopen zondag in de Kuip een stomp in zijn gezicht kreeg, had zijn zoon al gewaarschuwd niet te uitbundig te juichen. Dat zegt de Rotterdamse politie. De ajax-supporter zat tussen Feyenoord-aanhang in vak C toen de eerste goal viel. Hij kon zijn blijdschap niet onderdrukken en juichte. Hierop werd hij belaagd door een supporter van de Rotterdamse club.
Drie stewards van de Kuip ontzetten vader en zoon en leidden hen via de nooduitgang naar een ruimte om bij te komen. ,,Mijn stewards hebben geweldig werk verricht,’’ zegt Peter Heinen, directeur van Sport Event Security. ,,Natuurlijk heeft de jongen een klap opgelopen, maar de schade is beperkt gebleven.’’

Heinen vermoedt dat het tweetal voor de hoge risicowedstrijd via via, mogelijk via de zwarte handel, aan kaartjes is gekomen. De politie meldde eerder dat het slachtoffer twaalf jaar oud is. Hij bleek gisteren vijf jaar ouder te zijn. Zijn vader doet vandaag namens hem aangifte. De politie verspreidt de foto van de verdachte binnen het korps. Als het nodig is wordt zijn foto getoond in een opsporingsprogramma.
pi_61857200

Zie ik daar een Ajax shirt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')