Je doet je avatar eer aanquote:Op maandag 22 september 2008 22:24 schreef Prosac het volgende:
Hahahahaha, geniaal.
toch wel even mogelijke entree points gespot om komend weekend dat huis leeg te roven?
een "entreepoint" bij het potentieel neukobject dan?quote:Op maandag 22 september 2008 22:25 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je doet je avatar eer aan![]()
Maar neen, zo ben ik niet opgevoed! Al is het een idee om terug te keren om die feyenoordvlaggen te verbranden.
quote:Op maandag 22 september 2008 22:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
een "entreepoint" bij het potentieel neukobject dan?
Gewoon die dochter neuken op de keukentafel rond het tijdstip dat pa beneden komt, als straf voor die vlaggen. Dat zal hem leren.
![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 22:41 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Overigens weet ik nu waarom die pa zo abfuckingsurd vroeg uit zijn bed kwam, ze gingen naar de kerk
Amateur!quote:Op zondag 21 september 2008 16:01 schreef afcajos het volgende:
Ik lag binnen 2 min. in coma waardoor ik niet kon reageren op een sms van die meid: "Heey lig je lekker? heb je nog wat nodig?;)" potentiële neukbeurt gemist doordat ik al sliep!![]()
Photoshop.quote:Op zondag 21 september 2008 19:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zijn de Olsen twins
Nee, urk natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2008 11:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
![]()
staphorst incest gebied
Nog beter?quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:48 schreef leppeh het volgende:
Gezien de TS en de TT had ik toch een beter verhaal verwachtAlsnog goed topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |