De joden hadden moeten verliezen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, de josti's zijn blij met een gelijkspel.
Logisch, zeker na donderdag dacht iedereen aan een afstraffing.quote:Op zondag 21 september 2008 14:29 schreef patrickt37 het volgende:
Sjezus, de josti's zijn blij met een gelijkspel.
heb jij dezelfde wedstijd gekeken? Timmer mag heeeel erg blij zijn dat hij geen rood kreeg, Suarez krijgt geen penalty waar hij behoorlijk werd vastgehouden en Mols krijgt dan alsnog een penalty door weer een schwalbe. als je beide situaties vergelijkt voor een penalty zie je zelf dat er voor ajax slecht werd gefloten.quote:Op zondag 21 september 2008 14:28 schreef Irrem het volgende:
[..]
En we schuiven het weer lekker met z'n allen op de scheids!
quote:Op zondag 21 september 2008 14:30 schreef peaceman het volgende:
Tja je kan braamhaar wel de schuld geven, maar braamhaar verzuimt ook een penalty aan feijenoord te geven in de 1e helft.
Ik kan leven met 2-2. Uiteindelijk een verdiende uitslag, denk ik.
de jodenquote:Op zondag 21 september 2008 14:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
De joden hadden moeten verliezen.
Gelukkig dat PSV gisteravond verloren heeft.
Kun je ook van jou zeggen.quote:Op zondag 21 september 2008 14:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat doet hij niet expres, dat komt door zijn beperkte motoriek.²
Tja, en Timmer had rood moeten krijgen eerste helft. Al met al was die Braamhaar de slechtste op het veld vandaag.quote:Op zondag 21 september 2008 14:30 schreef peaceman het volgende:
Tja je kan braamhaar wel de schuld geven, maar braamhaar verzuimt ook een penalty aan feijenoord te geven in de 1e helft.
Ik kan leven met 2-2. Uiteindelijk een verdiende uitslag, denk ik.
Hij floot toch ook geen penalty voor die Schwalbe van Suarez.quote:
En makaay een pingel. En Timmer rood. Ach je kan wel de scheids de schuld geven maar zoals ik al zei Ajax heeft in 2e helft niet veel goed gedaanquote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef VoreG het volgende:
belachelijk dat mols die penalty wel krijgt en suarez niet. Ongelooflijk
tokkie feyenoorder.quote:Op zondag 21 september 2008 14:31 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
de joden
toch een end op tokkie feyenoorder.
Die deed niets wat verkeerd was.. penalty heeft meer te maken met de opticien van braamhaar.quote:Op zondag 21 september 2008 14:32 schreef MyDyingBride het volgende:
Die Emanuelson moeten ze niet meer mee laten spelen. Heeft al te veel ellende veroorzaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |