Het is maar goed dat ie het zelf nog niet in de gaten heeftquote:
Dat beweer ik ook helemaal niet.quote:Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ajax is inderdaad heer en meester qua vocale ondersteuning van hun ploeg.
Oh, dat was sarcastisch.
Hij kan hem ook "kut speler" noemen. Al is kut een synoniem voor "lekker, goed en niet te missen"quote:Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij kan hem natuurlijk moeilijk bleekscheet noemen, hij zegt ook niet dat alle negers kut zijn, geen discriminatie dus imo.
Ik vind het wat anders als je zegt dat je vindt dat ie kut speelt. Dit is gewoon stom schelden. Ik ben gelukkig geen mod, want ik zou absoluut optreden tegen zulk triest gedrag.quote:Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij kan hem natuurlijk moeilijk bleekscheet noemen, hij zegt ook niet dat alle negers kut zijn, geen discriminatie dus imo.
quote:Op zondag 21 september 2008 13:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij kan hem ook "kut speler" noemen. Al is kut een synoniem voor "lekker, goed en niet te missen"
quote:Op zondag 21 september 2008 13:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:55 schreef Cheiron het volgende:
Sno eruit voor Lindgren
Dat dus.quote:Op zondag 21 september 2008 @ 13:56 schreef Palmboom313 het volgende:
Lindgren voor Sno.
Kut is een ziekte?quote:Op zondag 21 september 2008 13:54 schreef Longmen het volgende:
[..]
het is helemaal onnodig en niet ter zake doende, die ziekte ook niet trouwens.
Loop toch niet te janken, hij zegt toch niet dat Sno's moeder een oostblokhoer isquote:Op zondag 21 september 2008 13:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind het wat anders als je zegt dat je vindt dat ie kut speelt. Dit is gewoon stom schelden. Ik ben gelukkig geen mod, want ik zou absoluut optreden tegen zulk triest gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |