quote:Press Announcement
28-09-2008 Perestroyka!
De tijd van speculatie is voorbij.
De kogel is door de kerk.
Wat een Russische invasie leek, blijkt een communistische coup!
Comrade Mikhail Sergeyevich Gorbachyov stapt uit de schaduw om het noodlijdende Holloway Wanderers, het gewezen KSC Grubbenvorst, een financiële én politieke dienst te bewijzen.
Alle spelers hebben inmiddels een gelijk salaris en verblijven gezamenlijk in woongemeenschappen naast het stadion.
[Мукеффдв гше рф русский]
quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
Met dank aan Hives presenteer ik:
Gorbakalaznikovskiy (146006)
![]()
[..]
Wel een mooie competitiegenoot om erbij te hebben.. En hij is ook nog wel redelijk actief, dus wie weet kun je nog wat van 'm lerenquote:Op zondag 28 september 2008 21:47 schreef ScudRaket het volgende:
Ik krijg een voormalig beker- en Eredivisie kampioen in mijn league
Ondanks z'n 71 dagen best wel blijquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 16 jaar en heet Arie Backbier.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Keepen ongeveer redelijk zijn. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen matig in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is.
Geven we hem een contract, baas?
quote:Op zondag 28 september 2008 22:21 schreef Verbal_Kint het volgende:
Met dank aan Hives presenteer ik:
Gorbakalaznikovskiy (146006)
![]()
[..]
Ht ratings wordt niet verder ontwikkeld. Er zijn veranderingen in de CHPP-code waardoor o.a. HT Ratings niet meer werkt. Moet eerst geupdate worden, en aangezien het niet verder ontwikkeld wordt...quote:Op maandag 29 september 2008 09:25 schreef R_B het volgende:
VRaagje, klopt het dat er iets is met HTratings, de laatste keer downloaden werkt bij mij niet.
htratings site werkt volgens mij ook niet meer.
Weet niet wat je precies wil halen, maar het is niet erg veel geld..quote:Op maandag 29 september 2008 11:00 schreef Silver_Shark het volgende:
962 287 ¤ (1 421 968 ¤)
ik moet hier 2 middenvelders voor halen en 5 verdedigers trainiees.
Komende woensdag is nog vriendschappelijk, volgende week is beker.quote:Op maandag 29 september 2008 12:11 schreef Outpost76 het volgende:
Hebben we na woensdag nou nog 1 vrije woensdag voor de beker begint of ben ik al te laat met de supercup?
Geen enkele speler krijgt training.quote:Op maandag 29 september 2008 13:07 schreef Tuinboon het volgende:
Shit, nou heb ik gister per ongeluk 4 aanvallers opgesteld..Is nu voor alle 11 spelers mijn training verloren gegaan of alleen de aanval? want dan zou ik theoretisch nog een weekje passen kunnen doen waardoor mijn middenvelders wel training krijgen?
Je kan ook op de TL zoeken naar FCs.quote:Op maandag 29 september 2008 14:11 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Ik zit erover te denken om mijn huidige coach die nu ondertussen waardeloos/redelijk is te vervangen door een coach die goed/goed is. Dit kost me alleen 2,5 milj. en betekent dat ik mijn beste trainnee (19 jaar wordt dit weekend 20) met briljant positiespel ervoor moet verkopen. Verwacht dat over 3 trainingupdates 2 andere trainnees ook briljant worden.
Is dit zinvol of kan ik nog beter mijn huidige coach aanhouden?
Ik speel eindelijk weer eens tegen een botje. Wat vertrouwen kwekenquote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komende woensdag is nog vriendschappelijk, volgende week is beker.
Dan had-ie nog wat op de bank staan.quote:Op maandag 29 september 2008 15:37 schreef Dynia het volgende:
Ik vraag me iets af. Ik zit nu in VIII, en kijk een beetje naar de teams die in mijn competitie zitten, zit daar een team dat al voor ruim 4 mln spelers heeft gekocht, en maar voor 1 mln spelers heeft verkocht....hoe kan zoiets?
quote:Laatste gebeurtenissen
29-09-2008 Je fanclub heeft er 3 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 90 ¤ op voor de clubkas.
28-09-2008 Je bent gepromoveerd naar een divisie hoger en je hebt 10% meer supporters erbij gekregen. De nieuwe supporters hebben totaal 5 190 ¤ voor hun clubkaart betaald.
28-09-2008 Je supporters hebben hun clubkaart voor het komend seizoen weer betaald. Je ontvangt hiervoor in totaal 51 810 ¤.
28-09-2008 Je hebt 10 000 ¤ ontvangen omdat je kampioen of gepromoveerd bent.
28-09-2008 De competitie is afgelopen en de plaats waar je geëindigd bent geeft je recht op 45 000 ¤ aan prijzengeld.
28-09-2008 De wekelijkse update van je financiële situatie heeft plaatsgevonden.
27-09-2008 Je hebt een speler verkocht en 484 530 ¤ ontvangen.
25-09-2008 Je fanclub heeft er 2 nieuwe supporter(s) bij gekregen; dat leverde 60 ¤ op voor de clubkas.
We zullen zienquote:Siep-side
Supportersclub : 1 903 leden
Stemming supporters : dolgelukkig
Seizoensverwachting : elke dag in deze divisie is een bonus
Hey, een bekende naam.. (en na een kijk in je wedstrijdgeschiedenis en gastenboek weet ik ook al weer waardoor..)quote:Op maandag 29 september 2008 16:11 schreef Svnn het volgende:
Fc. de Sloopkogel
na het dramatische seizoen afgesloten te hebben in de VI
nu weer voor top 4 in de VI
mn league 7/1024 7e sterkste van de 1024 VI leagues
Mijn nieuwe divisie is: VI.863 (18338)quote:Op maandag 29 september 2008 17:54 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn nieuwe divisie: VI.408 (17883)
Gemiddeld hebben de teams 200 hatstats, ben benieuwd of ik daaraan kan tippen.
KUTquote:Op maandag 29 september 2008 13:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Komende woensdag is nog vriendschappelijk, volgende week is beker.
Hattrick Organizer.quote:Op maandag 29 september 2008 20:36 schreef R_B het volgende:
Welk programma ala htratings zou ik nu het beste kunnen gebruiken? Het liefst gratis, kleine bijdrage zou ik ook niet erg vinden.
ik weet het alweer! je hielp mij met AO omdat ik tegen iemand moest die helemaal verdedigng had maar wel een goddelijk aanval en verdediging! daardoor won ik(H) was een heerlijk momentquote:Op maandag 29 september 2008 18:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hey, een bekende naam.. (en na een kijk in je wedstrijdgeschiedenis en gastenboek weet ik ook al weer waardoor..)![]()
Welkom
Weet niet of je dezelfde wedstrijd bedoelt, maar het was de 1-4 bekeroverwinning op bezoek bij oafbeerders dit seizoen.. En daar heb ik je idd een soort van AO (maar dan met 1 WTM) geadviseerd om het middenveld te kunnen pakken en meer te scoren dan je tegenstander..quote:Op dinsdag 30 september 2008 14:13 schreef Svnn het volgende:
[..]
ik weet het alweer! je hielp mij met AO omdat ik tegen iemand moest die helemaal verdedigng had maar wel een goddelijk aanval en verdediging! daardoor won ik(H) was een heerlijk moment
sorry kan pas volgende week uitdagen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
iemand een jeugd friendly?
Daag me maar uit.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 11:40 schreef Outpost76 het volgende:
iemand een jeugd friendly?
Daag me maar uit.
Ik ga denk ik mijn stadion uitbreiden, hij heeft nu 26k plaatsen. Naar hoeveel plaatsen zou ik moeten uitbreiden?quote:Je hebt nu FC RKDEO A1 uitgedaagd
welke div kom je komend seizoen uiit?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 14:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Ik ga denk ik mijn stadion uitbreiden, hij heeft nu 26k plaatsen. Naar hoeveel plaatsen zou ik moeten uitbreiden?
Wie was er nou t eerst met die uitdaging?quote:Jeugdteam Speelterrein Aftrap Regels
Kleintje Pils De Fluitketel 03-10-2008 20:00 Normaal Weiger Accepteer
Jong Dynamo Delft Hoge Kerk 03-10-2008 12:00 Normaal Weiger Accepteer
Zullen wij dan maar vast afspreken voor volgende week? Dan is er ook geen gekloot met eventuele downtimes.. Gewoon proberen vanaf maandag/dinsdag de ander uit te dagen en dan de friendly op woensdag/donderdag?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 12:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
sorry kan pas volgende week uitdagen..
ik moet dat toch even wat meer in de gaten houden voor de jeugd..
is prima.. ik kan echter pas vanaf 6 oktober (dinsdag dus) uitdagen..quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar vast afspreken voor volgende week? Dan is er ook geen gekloot met eventuele downtimes.. Gewoon proberen vanaf maandag/dinsdag de ander uit te dagen en dan de friendly op woensdag/donderdag?
Check!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
is prima.. ik kan echter pas vanaf 6 oktober (dinsdag dus) uitdagen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 22:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Check!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maandag natuurlijk
Manager van Dynamo Groningen (504765)
De bovenstequote:Op woensdag 1 oktober 2008 15:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wie was er nou t eerst met die uitdaging?
ja klopt daar heb ik het ook over:D kijken hoever we dit seizoen komen.. hoop ronde 4 minimaalquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:55 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Weet niet of je dezelfde wedstrijd bedoelt, maar het was de 1-4 bekeroverwinning op bezoek bij oafbeerders dit seizoen.. En daar heb ik je idd een soort van AO (maar dan met 1 WTM) geadviseerd om het middenveld te kunnen pakken en meer te scoren dan je tegenstander..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |