Ja het topic loopt anders te hard.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga eens effe lekker ergens anders spammen
Ok.quote:
Ja eigenlijk wel.... maar nu weer op tijd. Goedemorgenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hé, ben jij niet een beetje laat?
Over niveau gesproken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef wiggahlipz het volgende:
Word er hier nog gepost of durft niemand een volgend plaatje te plaatsen omdat hij of zij zich daardoor hoogstwaarschijnlijk gaat schamen voor het beschamende lage niveau.
Ja ze motten niet aan ons topicje komenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef wyccie het volgende:
Tong die een ander betrapt op een taalfout.
Vind 'm een béétje lijken op Dave Gahan.
Ah hij kent ook een Amerikaanquote:
Kruising tussen Dave en Pieter Storms.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef wyccie het volgende:
Vind 'm een béétje lijken op Dave Gahan.
Dag,mijn waarde...quote:
Eten brand aan,muizen dansen nog net niet op tafel,wijn is op,maar alhier...... is er nog bier...quote:
quote:
quote:
Ik zeg ook maar wat. Ik ken helemaal geen schrijfsters.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
Die heeft een neus, wyccie.
Jawel toch? Ik ken bijna niemand die zoveel van kunst weet als jij.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg ook maar wat. Ik ken helemaal geen schrijfsters.
Dit is een boeken-lijst schrijfster.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat. Ik ken helemaal geen schrijfsters.
Niet om te slijmen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel toch? Ik ken bijna niemand die zoveel van kunst weet als jij.
Juist wilde net deze hint plaatsen :quote:
Ik ben geen kunstkenner.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel toch? Ik ken bijna niemand die zoveel van kunst weet als jij.
Liegebeest, liegebeest!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ben geen kunstkenner.![]()
En ik loog, ik ken een boel schrijfsters van naam.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik doe niet meer mee.
Ik heb pyl weggejaagd omdat ik achter zijn geheimpje ben gekomen.![]()
En ik moet nog heel veel studeren.
Nu niet!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat posten jullie weer laat![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Laat? Ik postte juist heel vroeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat posten jullie weer laat![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Ja te vroeg, toen was ik nog in diepe slaap hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat? Ik postte juist heel vroeg.
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:26 schreef Diaan73 het volgende:
Twan mocht vanmiddag afzwemmen voor Ben gehaald natuurlijk.
quote:Op woensdag 24 september 2008 17:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nu nog diploma C, dan mag hij ook in zee zwemmen. het zou kunnen dat deze grap alleen in Amsterdam werkt
had ik volgens mij al een keer verteld...quote:Op woensdag 24 september 2008 19:43 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Op welke club zit ie Diaan ?
Geeft niet hoor, je kunt ook niet alles onthouden.quote:
Is ook prima, al denk ik dat hij door Twan en familie toch wel besmet zal worden met het voetbalvirus, allemaal voetfreaken in de familie... en ook nog talent. Twan doet het ook erg goed als voetballer, blinkt wel een beetje uit. En ze spelen zelfs al samenquote:Op woensdag 24 september 2008 20:29 schreef tong80 het volgende:
Ja hoor alles prima.
Die in je buik zit zal geen voetballer worden eerder een turner gezien één van je vorige posts
Dat moet ik dus opvatten dat het jammer is dat hij jouw talent niet heeftquote:Op woensdag 24 september 2008 20:44 schreef tong80 het volgende:
Mooi
Mijn neefje van 8 heeft het talent van zijn vader en niet dat van mij
Maar hij is wel kampioen geworden en vindt het allemaal geweldig.
Ik heb van mijn 15de tot 26ste, toen raakte ik zwaar geblesseerd, in het eerste van NIVO Sparta gespeeld.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat moet ik dus opvatten dat het jammer is dat hij jouw talent niet heeftKampioen worden, is altijd super!!!
Zonde van die blessure zeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb van mijn 15de tot 26ste, toen raakte ik zwaar geblesseerd, in het eerste van NIVO Sparta gespeeld.
Een rode kaart voor de rest van je leven voor wat betreft voetbal.... wel zonde dat je verloren hebt die laatste wedstrijd.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:12 schreef tong80 het volgende:
Ik ben 5 jaar geleden op mijn 40ste gestopt.
Mijn afscheidswedstrijd verloren we met 8-0.
Ik kreeg in de laatste minuut een symbolische rode kaart
Ik zie dat het al bijna bedtijd is voor mij.... in ieder geval bankligtijd..... maar ik zal even kijken of ik nog een leuk plaatje kan bedenken.quote:Op woensdag 24 september 2008 21:35 schreef tong80 het volgende:
Ik speelde in het 6de op dat moment. Zeg maar mensen zoals je vader die vroeger hoog hadden gespeeld maar allemaal boven de 40
We speelden tegen gasten die op zaterdag niet kunen spelen wegens werk ofzo. Maar wel echte NIVO mannen. Dat noemen ze het recreatie elftal.
Plaats jij een keertje een plaatje ?
Dat moet hij maar eens aflerenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:53 schreef qonmann het volgende:
Tong z'n standaard reactie, als een plaatje van een niet onaantrekkelijke dame wordt geplaatst
Harry Mensquote:geen idee wie zij is, geen familie van Mens ?
afleren eensquote:Op woensdag 24 september 2008 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet hij maar eens aflerenLang niet alle leuke wijven zijn hoeren
![]()
[..]
Harry Mens
Ah ja..:)quote:Op woensdag 24 september 2008 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Die panda op haar jurk is vast een aanwijzingZo'n actricetje dat WNF of PETA 'steunt'?
Da's waar en ook zulk kort haar, wellicht is ze met een tweede loopbaan bezigquote:Op woensdag 24 september 2008 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ken haar niet, dus zo bekend is ze nou ook weer niet
quote:Op woensdag 24 september 2008 23:17 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft ze d'r haar niet in een knot?
En dan kom jij met Harrie Mensquote:Op woensdag 24 september 2008 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet hij maar eens aflerenLang niet alle leuke wijven zijn hoeren
![]()
[..]
Harry Mens
Echt niet....quote:
Heb je nog een nieuw plaatje dan? Dan zet ik die van mij wel even op de parkeerplaats.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Blonde vrouwen, niet mijn sterkste punt.
Moah, dat hoeft ook weer niet. Dan staat die van mij weer tot na middernacht, ik moet vandaag nog naar mijn werk (helaas)quote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je nog een nieuw plaatje dan? Dan zet ik die van mij wel even op de parkeerplaats.
Dat is niet vertrouwd hoor. Je weet nooit wat voor gespuis op parkeerplaatsen rondloopt.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:19 schreef Diaan73 het volgende:
Dan zet ik die van mij wel even op de parkeerplaats.
Mevrouw is er ook niet helemaal op gekleed om op een winderige parkeerplaats te wachten.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is niet vertrouwd hoor. Je weet nooit wat voor gespuis op parkeerplaatsen rondloopt.
Ik heb nog wel een jas hangen die ze mag lenen.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mevrouw is er ook niet helemaal op gekleed om op een winderige parkeerplaats te wachten.
Pandaberenbont? mooi woord, goed ritmequote:Op donderdag 25 september 2008 16:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een jas hangen die ze mag lenen.
Het enige bont wat ik in huis heb zit aan mijn katten vast. Die zullen niet blij zijn als ik daar een jas van ga maken. Wordt ook een klein jasje dan.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Pandaberenbont? mooi woord, goed ritme
Dat zijn wel de geruchten jaquote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze gaat trouwen met een prinsje?
je bent niet echt gezond bezig hè? Je moet wel beter voor jezelf zorgen. Fruitontbijt van de Hero neem ik trouwens ook elke dag, voordat ik een uur later brood neem. Goed voor de vitaminen wordt gezegd.quote:Op donderdag 25 september 2008 16:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even boodschappen doen. Ik leef al twee dagen op fruitontbijt, koffie, cola en tosties. Begin nu toch een beetje honger te krijgen.
We moeten nu ook al de koningshuizen bijhouden?quote:Op donderdag 25 september 2008 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze gaat trouwen met een prinsje?
Het is een totaalpakket hè?quote:Op donderdag 25 september 2008 23:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We moeten nu ook al de koningshuizen bijhouden?
Volgens mij is dat goed, maar Diaan moet het maar zeggen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef hasse8 het volgende:
Als ik een gokje mag wagen? Is het de vriendin van prins Harry? Die uit Zimbabwe (of daaromtrent)? Hoe heet ze ook weer... Chelsey nogwat?
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat goed, maar Diaan moet het maar zeggen.
En tong, houd eens op met dat geklaag
Ik ben blij met elke SCquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Heb jij het naar je zin tegenwoordig hier ?
Jij lijkt heel af en toe ook net op een vrouw.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Er wordt toch ook geraden?
Niet zeuren, je bent net een wijf.
En ik heb er al een 'nieuwe' ingegooid.
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij lijkt heel af en toe ook net op een vrouw.
Lieverdje. In de tijd dat ik nog in de AKQ kwam, was het óók een SC. Rara, hoe zou dat nou komen? Ik weet het al, het was wyccies schuld!quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
We zijn dus geen slowchat, we zijn een serieus plaatjes-raadtopic voor dummies
quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
Jij lijkt heel af en toe ook net op een vrouw.
[tong80mode]Je laat ons gewoon in de steekquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:34 schreef tong80 het volgende:
Ik ga zo slapen.
Maak er wat van mannen.....en Wyccie
Kusje op doen?quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
En mijn neus doet pijn!
quote:En ik word ziek.
Trusten Wycciequote:Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me al zo kut en nou word ik hier weer belachelijk gemaakt én ik krijg overal de schuld van.![]()
En mijn neus doet pijn!
En ik word ziek.
Ik hou nog steeds van je, hoor.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
Ik voel me al zo kut en nou word ik hier weer belachelijk gemaakt én ik krijg overal de schuld van.![]()
En mijn neus doet pijn!
En ik word ziek.
Ik geloof dat tong met je flirtte, wyccie. Probeer het eens in Bommelquote:
Dat ligt er aan hoe avontuurlijk ingesteld je bent, vermoed ik. Ikzelf geef er toch de voorkeur aan om het gewoon thuis te doen, dan heeft niemand er verder ook last vanquote:
Nou... eh... eigenlijk niet, nee.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Vind je dat een knappe man, Wickedangel?
Mooi, ik lijk namelijk helemaal niet op die manquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou... eh... eigenlijk niet, nee.
Jij komt in VBL?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ach gut, ze hebben weer eens een mod-ontgroening gehad in VBL
Nee, jij hebt lang haar hè? Paardenstaart?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi, ik lijk namelijk helemaal niet op die man
Nee, ik worstel de nieuwe topics en de AT door. Dat scheelt weer.quote:
Lang-ig.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, jij hebt lang haar hè?
Dan krijg je een knie tegen je neus.quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Oké, dan kietel ik wyccie ondertussen even. Misschien gaat ze dan weer een beetje lachen.
Zo kom jij aan de pijn in jouw neus?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan krijg je een knie tegen je neus.
Nee, te veel schadelijke stoffen geïnhaleerd.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo kom jij aan de pijn in jouw neus?
Je zou geen lijm meer snuivenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, te veel schadelijke stoffen geïnhaleerd.
Daar heb je gelijk in. Op jouw leeftijd, zeg. Tssssssquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, m'n staart heb ik afgeknipt. Ik vond dat, op mijn leeftijd, niet meer kunnen.
Er wordt nog steeds gerookt in Nijmeegse cafés?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
Nee, te veel schadelijke stoffen geïnhaleerd.
In jouw branche is dat misschien geaccepteerd, maar ik heb een nette baan.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Op jouw leeftijd, zeg. Tssssss
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
In jouw branche is dat misschien geaccepteerd, maar ik heb een nette baan.
Je ging stomen?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:14 schreef wyccie het volgende:
Nee, het was geen lijm en ook geen rook, maar kamille-olie.
Ja, weinig stoom overigens. Toen heb ik het spul maar als luchtverfrisser gebruikt.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
Je ging stomen?
Maar ik ben geen zweefteef, hoor!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Kamille-olie, toe maar. The hard stuff
We are with one as we are with manyquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een collega die enigszins aan jouw beschrijving voldoet, 'onbestemde' leeftijd en lang-ig haar. Maar je bent 'm niet hè?
Douchen is net zo goed als stomen, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:18 schreef wyccie het volgende:
Ja, weinig stoom overigens. Toen heb ik het spul maar als luchtverfrisser gebruikt.
De Borg?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
We are with one as we are with many
Die olie is heavy shit. Het mag niet rechtstreeks op de huid, moet verdund worden. En ik heb dus geen bad.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Douchen is net zo goed als stomen, heb ik begrepen.
Trusten, wycciequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:24 schreef wyccie het volgende:
Die olie is heavy shit. Het mag niet rechtstreeks op de huid, moet verdund worden. En ik heb dus geen bad.
Ik ga slapen, ben uitgeput.![]()
Welterusten.
Overigens komt deze meneer uit een acteursfamilie.quote:
Ja nou! Hoe heet je ook alweer?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:34 schreef peaceman het volgende:
Ahum... was jullie kwijt.... Hebben jullie me gemist?
Waar was je? Was je de bloemetjes buiten zetten omdat de vrouw van huis was?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:34 schreef peaceman het volgende:
Ahum... was jullie kwijt.... Hebben jullie me gemist?
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
The Monolith Deathcult, vast een vrolijk bandje.
Beetje grieperig geweest, beetje gewerkt en oh ja verder een beetje voetbal kijken.. Was jullie even uit het oog verloren daardoor.. ik schaam me diepquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waar was je? Was je de bloemetjes buiten zetten omdat de vrouw van huis was?
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja nou! Hoe heet je ook alweer?
Je bedoelt dat dit de eerste keer is dat je in dit topic post?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:42 schreef peaceman het volgende:
Beetje grieperig geweest, beetje gewerkt en oh ja verder een beetje voetbal kijken.. Was jullie even uit het oog verloren daardoor.. ik schaam me diep![]()
Kunnen jullie me vergeven?
tong klaagt alleen maar dat het hier zo ongezellig isquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan niet voor tong80 spreken
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dit de eerste keer is dat je in dit topic post?
Tja misschien kan ie zijn hoer niet meer betalen, aangezien hij het daar tegenwoordig vaak over heeft..quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong klaagt alleen maar dat het hier zo ongezellig is
Hij/zij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
tong klaagt alleen maar dat het hier zo ongezellig is
Iesj hoersoebsidie voorr, toch?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja misschien kan ie zijn hoer niet meer betalen, aangezien hij het daar tegenwoordig vaak over heeft..
(waar het hart van vol is... enz..)
quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij/zij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.
Ik zie het door de vingers, maar laat het niet weer gebeuren!quote:
Ja juf...quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie het door de vingers, maar laat het niet weer gebeuren!
Bezocht ie er zoveel waar jij ook was?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Not my cup of tea. Ik ben vanwege David Gilmour menig koffiesjop ontvlucht.
Volgens mij was Diaan de juf van deze reeksquote:
Kreeg hij nog geld van je?quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Not my cup of tea. Ik ben vanwege David Gilmour menig koffiesjop ontvlucht.
Je hebt gelijk.... hmmm hoe zullen we wicked dan eens gaan noemen? Misschien heeft Tong een goede suggestie!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij was Diaan de juf van deze reeks
http://www.berkery.nl/fok/avonturen_in_de_Fok!straat.html
Tsss dus ze schonken daar cafeine-vrije koffiequote:Op zaterdag 27 september 2008 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nope, maar ik val liever niet is slaap in een openbare gelegenheid.
Die komt niet verder dan 'hoer'quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:53 schreef peaceman het volgende:
Je hebt gelijk.... hmmm hoe zullen we wicked dan eens gaan noemen? Misschien heeft Tong een goede suggestie!
Daarom....quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan 'hoer'
Er is geen koffie sterk genoeg mijn gaapneigingen, veroorzaakt door Gilmour, te onderdrukkenquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss dus ze schonken daar cafeine-vrije koffie
Nee, dat kan ik begrijpen als het allemaal cafeine-vrij is...quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er is geen koffie sterk genoeg mijn gaapneigingen, veroorzaakt door Gilmour, te onderdrukken
Beetje respect graag. Ik hou bijvoorbeeld niet van Dylan, maar ik respecteer hem en zijn invloed.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is geen koffie sterk genoeg mijn gaapneigingen, veroorzaakt door Gilmour, te onderdrukken
Het is gewoon saaie muziek. Pathetische bullshit. "Ooh, wat speelt-ie die solo mooi!" Jaquote:Op zaterdag 27 september 2008 00:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik begrijpen als het allemaal cafeine-vrij is...
Tja een solo in een liedje van 30 jaar oud verandert over het algemeen niet...quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is gewoon saaie muziek. Pathetische bullshit. "Ooh, wat speelt-ie die solo mooi!" JaAl 30 jaar precies dezelfde
Eg wel, echte muzikanten spelen niet elke avond dezelfde solo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja een solo in een liedje van 30 jaar oud verandert over het algemeen niet...
Trustenquote:Enfin... tijd voor een tukkie... lang genoeg alles bewust verkeerd uitgelegd hier.![]()
Trusten![]()
Hierzo.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke band speelt nu? Dit is leuk
Dat hangt er een beetje van af, bij veel solo's kun je in het middenstuk maar wat aanklooien, als het begin en het eind maar klopt maar bij bepaalde solo's kun je dat niet maken. Bijvoorbeeld bij alle solo's die Brian May ooit heeft opgenomen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Eg wel, echte muzikanten spelen niet elke avond dezelfde solo.
Trustenquote:
Daar heb ik dan ook bijzonder weinig mee.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:08 schreef brother52 het volgende:
Bijvoorbeeld bij alle solo's die Brian May ooit heeft opgenomen.
Ik kan hem wel waarderen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb ik dan ook bijzonder weinig mee.
Dat vind ik dan juist vaak van gitaristen die volledig ingestudeerde solo's spelen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:15 schreef brother52 het volgende:
in tegenstelling tot veel andere solo's waar gitaristen alleen maar willen laten zien hoe goed ze zijn.
Op de brommer naar Nijmegen, denk ik.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:24 schreef Wickedangel het volgende:
Zie je nou tong, het is hier haske gezellig. En waar was jij?
Dan hoop ik wel dat hij hoestdrank en kamillethee (ipv olie) bij zich heeft.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Op de brommer naar Nijmegen, denk ik.
Ik hoop, voor wyccie, dat-ie gedoucht heeft.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat hij hoestdrank en kamillethee (ipv olie) bij zich heeft.
Is niet goedquote:Op vrijdag 26 september 2008 13:06 schreef hasse8 het volgende:
Als ik een gokje mag wagen? Is het de vriendin van prins Harry? Die uit Zimbabwe (of daaromtrent)? Hoe heet ze ook weer... Chelsey nogwat?
We?quote:Op zaterdag 27 september 2008 20:39 schreef tong80 het volgende:
Nee we heben verloren.
Maar wel lekker biertjes gedronken
Met jouw verstandelijke capaciteiten hadden we dat ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:35 schreef tong80 het volgende:
Ok was ik nooit opgekoemen al had ik hem gezien.
quote:Op zaterdag 27 september 2008 23:40 schreef sooty het volgende:
[..]
Met jouw verstandelijke capaciteiten hadden we dat ook niet verwacht.
Hartstikke gezellig.... smorgens lekker thee met gebakje, daarna een soort van spel ontwikkeld door collega's, daarna lunchen, daarna ging een deel paintballen buiten in de zon en het andere deel ging pokeren. Ik heb geen van beide gedaan en ben lekker gaan lounchen op de grote banken die buiten stonden en later even gekeken bij het paintballen. Daarna gingen we met de hele groep allerlei spellen doen, o.a. levend tafelvoetbal, boogschieten enz. maar ook daar heb ik niet aan mee gedaan en ben lekker rond gaan lopen en overal gekeken. Toen borrelen, uitslag van spel en toen heerlijk een warm en koud buffet gehad. Ik was pas om 22:45 uur thuis, erg moe, maar wel leuke dag gehad, het weer was ook geweldig.quote:Op zaterdag 27 september 2008 17:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe was 't personeelsuitje?
Was dit goed?quote:
De dichter/schrijver van fotoloog toch ook?quote:Op maandag 29 september 2008 22:51 schreef wyccie het volgende:
Dus de acteur van Wa en het bijna-prinsesje van Diaan staan nog open?
Ja was goedquote:Op maandag 29 september 2008 22:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Was dit goed?
Er staat trouwens ook nog een plaatje van mij open
Misschien was hij ook al wel eens geraden, ik weet het niet meer.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het plaatje van wyccie is ook nog niet geraden
Hoax, Duitsland heeft geen prins.quote:Op dinsdag 30 september 2008 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het bijna-prinsesje van mij gaat vermoedelijk trouwen met de prins van ons buurland.
Belgie is ook nog altijd een buurland hoorquote:Op dinsdag 30 september 2008 17:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien was hij ook al wel eens geraden, ik weet het niet meer.![]()
Ik zou het wel fijn vinden als jullie mij zijn naam kunnen geven, dan slaap ik wat beter.
[..]
Hoax, Duitsland heeft geen prins.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |