Ja het topic loopt anders te hard.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:30 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga eens effe lekker ergens anders spammen
Ok.quote:
Ja eigenlijk wel.... maar nu weer op tijd. Goedemorgenquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hé, ben jij niet een beetje laat?
Over niveau gesproken.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef wiggahlipz het volgende:
Word er hier nog gepost of durft niemand een volgend plaatje te plaatsen omdat hij of zij zich daardoor hoogstwaarschijnlijk gaat schamen voor het beschamende lage niveau.
Ja ze motten niet aan ons topicje komenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef wyccie het volgende:
Tong die een ander betrapt op een taalfout.
Vind 'm een béétje lijken op Dave Gahan.
Ah hij kent ook een Amerikaanquote:
Kruising tussen Dave en Pieter Storms.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:11 schreef wyccie het volgende:
Vind 'm een béétje lijken op Dave Gahan.
Dag,mijn waarde...quote:
Eten brand aan,muizen dansen nog net niet op tafel,wijn is op,maar alhier...... is er nog bier...quote:
quote:
quote:
Ik zeg ook maar wat. Ik ken helemaal geen schrijfsters.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
Die heeft een neus, wyccie.
Jawel toch? Ik ken bijna niemand die zoveel van kunst weet als jij.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg ook maar wat. Ik ken helemaal geen schrijfsters.
Dit is een boeken-lijst schrijfster.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat. Ik ken helemaal geen schrijfsters.
Niet om te slijmen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel toch? Ik ken bijna niemand die zoveel van kunst weet als jij.
Juist wilde net deze hint plaatsen :quote:
Ik ben geen kunstkenner.quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel toch? Ik ken bijna niemand die zoveel van kunst weet als jij.
Liegebeest, liegebeest!quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ben geen kunstkenner.![]()
En ik loog, ik ken een boel schrijfsters van naam.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:52 schreef wyccie het volgende:
Ik doe niet meer mee.
Ik heb pyl weggejaagd omdat ik achter zijn geheimpje ben gekomen.![]()
En ik moet nog heel veel studeren.
Nu niet!quote:Op woensdag 24 september 2008 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat posten jullie weer laat![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Laat? Ik postte juist heel vroeg.quote:Op woensdag 24 september 2008 09:09 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat posten jullie weer laat![]()
![]()
Goedemorgen![]()
Ja te vroeg, toen was ik nog in diepe slaap hoor.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laat? Ik postte juist heel vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |