Veel plezier met het roken van onrijpe, natte wietquote:Op zondag 21 september 2008 11:31 schreef fransbreda het volgende:
Ik kan je zeggen, die wierie is goed ouwe. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2008 12:00 schreef vogelkooi het volgende:
Een-kijk-mij-eens-stoer-zijn-met-me-wiet topic.
quote:
Eens, gelukkig is pauper een woord in de positieve zinquote:Op zondag 21 september 2008 11:48 schreef Knekwurst het volgende:
Wiet is voor paupers.
Gelukkig nog iemand die met me meeleeftquote:
Stonden in potten, dus groei en bloei voeding, water iddquote:Op zondag 21 september 2008 12:11 schreef Heider00sje het volgende:
5 maanden werk? Je vind dus dat de plantjes in de grond zetten en hem water geven werk is? En straks zeker nog een uitkering aanvragen ook nog
Wahahaquote:Op zondag 21 september 2008 12:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als je het weet waar de gejatte wietplantjes bevind..
bel gewoon naar politie en zegt dat in dit pand een wietkwekerij is.. dat zal hen leren..
Tja, gewoon zonde van de planten.quote:Op zondag 21 september 2008 12:12 schreef rthls het volgende:
[..]
Gelukkig nog iemand die met me meeleeft
Oh god, daar hebben we de eerste moraalridders weer hoorquote:
Waar woon je?quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef Hardrebel het volgende:
GODVBERDOMME hebben ze zaterdag nacht 2 planten die ik net vandaag zou gaan knippen gejat. Van het balkon op 2 hoog nog wel!
Ik hoop dat je je kapot rooktquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:57 schreef Hardrebel het volgende:
GODVBERDOMME hebben ze zaterdag nacht 2 planten die ik net vandaag zou gaan knippen gejat. Van het balkon op 2 hoog nog wel!
Juistem en AFCAquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
junkies zijn nog erger dan de medelanders in dit land![]()
Dat spreekt voor zichquote:
quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
junkies
wat een drama zijn dat altijd.
junkies in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
Wat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
junkies
wat een drama zijn dat altijd.
junkies in de clubs, die doen alsof ze alle chika's playen maar gewoon hard worden geklapt door de echte bazen. altijd vooral op vrijdag stoer doen in een hoekje als je die mannetje dan ziet is gewoon sad zonder chika's de playa uit hangen.
quote:
quote:
quote:
junkiesquote:
dat dusquote:
Net goed eikelquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:57 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Topic niet gelezen maar wtf gek.
Hier stonden de helden in het blauw () 2 weken terug ook al.
Heel die fucking schuur hebben ze schoongeveegd, stelletje zotten dat het zijn.
Daar gaat mn fucking inkomen de komende maanden
Jaa is zeker ook vieze stinkende uitkeringtrekkerquote:
junkquote:
Jij drinkt vast bier, kankeralcoholistquote:
Ja dus ? Wat is er mis met een biertje op zn tijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:01 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Jij drinkt vast bier, kankeralcoholist
Trouwens wij werken voor het bier dat kan ik van jullie niet zeggenquote:
Kon et niet meer met je eens zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Trouwens wij werken voor het bier dat kan ik van jullie niet zeggen![]()
UITKERINGTREKKERS MET MOOIE AUTO'S MOETEN ZICH DOOD RIJDEN TEGEN EEN BOOM
Inderdaad. Echte bazen roken hasj.quote:Op zondag 21 september 2008 11:48 schreef Knekwurst het volgende:
Wiet is voor paupers.
jij vieze junkquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad. Echte bazen roken hasj.
Definitie van junk: Iemand die aan de drugs zit .quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:22 schreef sanderman112 het volgende:
iedereen die wiet of hasj rookt is gelijk junk
quote:
Ga je ook !quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef yasunni_ het volgende:
mensen die wiet en roken afkrakenik doe geen van beide maar ik laat mensen
de meeste in dit topic zouden je in het echt ook vertellen dat je van roken doodgaat als je een peuk rookt.
Van drinken word je dom. Hamburgers zijn slecht voor je hart. Luister, schat, ik weet dat mama je een hoop geleerd heeft, maar soms moet je gewoon leven. Zonder gezeik.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ga je ook !
En et is gewoon irritant voor de mensen om je heen .. en waarom zou je zoveel geld uitgeven aan iets waar je alleen maar verrot van gaat uitzien en gaat stinken
Lach maar, zo grappig is et niet als je op je 46e dood gaat aan longkanker en een vrouw en kinderen achterlaatquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:51 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Buffalo-Soldier?
Zou dat niet Buffalo-MoraalRidder moeten zijn
Af en toe een biertje is zoveel gezonder dan rokenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:55 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Van drinken word je dom. Hamburgers zijn slecht voor je hart. Luister, schat, ik weet dat mama je een hoop geleerd heeft, maar soms moet je gewoon leven. Zonder gezeik.
goeie god, je lijkt mn 8jarige zusje wel: Papaaa! stop met roken je gaat doohood!.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Lach maar, zo grappig is et niet als je op je 46e dood gaat aan longkanker en een vrouw en kinderen achterlaat![]()
[..]
Af en toe een biertje is zoveel gezonder dan roken![]()
En et stinkt
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
goeie god, je lijkt mn 8jarige zusje wel: Papaaa! stop met roken je gaat doohood!.
gast, get used to it, life's a bitchEn over 6 jaar, als je 18 wordt, denk je er waarschijnlijk heel anders over.
ooooh shit. die emoticon zet me zo voor schut, het laat echt zien dat je zware schijt aan me hebt en me huilend van het lachen belachelijk maakt.quote:
ga jij maar eerst sarcasme leren uitvindenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:01 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
ooooh shit. die emoticon zet me zo voor schut, het laat echt zien dat je zware schijt aan me hebt en me huilend van het lachen belachelijk maakt.
respect
Dat was de slechtste Nederlandse zin die ik in lange tijd heb gelezen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ga jij maar eerst sarcasme leren uitvinden
Bel de care policequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Dat was de slechtste Nederlandse zin die ik in lange tijd heb gelezen.
Gedist? Ik schatte je 12, maak er 10 van.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:05 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja en nu ben je gedist he en durf je je hier niet meer te vertonen!
Geef nou maar gewoon toe dat mijn epenis groter is dan de jouwequote:Op maandag 26 oktober 2009 20:07 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Gedist? Ik schatte je 12, maak er 10 van.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Trouwens wij werken voor het bier dat kan ik van jullie niet zeggen![]()
UITKERINGTREKKERS MET MOOIE AUTO'S MOETEN ZICH DOOD RIJDEN TEGEN EEN WIETPLANT
Je hoeft niet gelijk offtopicte gaan om over penissen te praten. Ik weet dat de verleiding groot is, maar het is verdomd irritantquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat mijn epenis groter is dan de jouwe
Merkt hij toch niks van dan...quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Lach maar, zo grappig is et niet als je op je 46e dood gaat aan longkanker en een vrouw en kinderen achterlaat![]()
En dan zeg jij dat ik met kinderachtige argumenten komquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:11 schreef yasunni_ het volgende:
[..]
Je hoeft niet gelijk offtopicte gaan om over penissen te praten. Ik weet dat de verleiding groot is, maar het is verdomd irritant
ik heb ff account op dit forum gemaakt alleen om te quoten op jou posts omdat je zo belachelijk bent.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En dan zeg jij dat ik met kinderachtige argumenten kom![]()
Nou ik ben weg mijn superafghaan wacht op meTjallaz bitches
Zoveel druktemakerij in een topic over wiet, wtf, weets.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef J.uice het volgende:
[..]
ik heb ff account op dit forum gemaakt alleen om te quoten op jou posts omdat je zo belachelijk bent.
je had jezelf dus in je vorige post helemaal omschreven. jij bent echt wanhoopig he dat je eerst iedereen junkie zit te noemen (en op wat voor manier, te triest) en toen iemand die post had gemaakt van je mama heeft je goed geleerd ofzo ga je ineens de bikkel uithangen.. jij bent echt een kanker clown haha waarschijnlijk doe je niet eens bier drinken en blowen anders krijg je zweepslagen thuis of nie.
ow deze is ook leuk je zegt iets van junkies zijn erger dan medelanders van dit land maar je kan nie eens een normale zin typen met je ''die mannetje'' haha ga dood tering kneus.
ik zie dat dit van een tijdje geleden is maar boeie, dit moest ik ff doen.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja dus ? Wat is er mis met een biertje op zn tijd
Dat is geen drugsBier is al eeuwenlang maatschappelijk gedoogd
Kan je van die vieze stinktroep niet zeggen![]()
Junkie
idd niet haten, peace men...quote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zoveel druktemakerij in een topic over wiet, wtf, weets.
Wat is de gramprijs hedendaags?quote:Op zondag 21 september 2008 11:30 schreef rthls het volgende:
Godverdomme, onze 3 wiet planten gejat uit de tuin van m'n oude huis!
We hebben er nog 3 ergens anders staan, maar dit is wel kanker! Toevallig was er een paar dagen geleden een beer van > 2m daar aan de deur geweest en die vertelde dat hij zijn wiet planten kwam halen. Helemaal woest, want er lagen een aantal bladeren voor onze deur en zijn gejatte planten zouden bij mijn oude huis in de tuin staan. Waren uiteraard niet zijn planten, maar ik verdenk hem nu wel van het stelen van onze planten
Weg 5 maanden werk
ja sorry maar t is gewoon kut als je planten worden gejat en die jongen denkt gelijk dat iemand junk is als iemand wiet teelt. je kan het zien als een soort hobby en daar is niks mis mee.. ben je nie gelijk een junkie.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Zoveel druktemakerij in een topic over wiet, wtf, weets.
Dude wtfquote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef J.uice het volgende:
[..]
ik heb ff account op dit forum gemaakt alleen om te quoten op jou posts omdat je zo belachelijk bent.
je had jezelf dus in je vorige post helemaal omschreven. jij bent echt wanhoopig he dat je eerst iedereen junkie zit te noemen (en op wat voor manier, te triest) en toen iemand die post had gemaakt van je mama heeft je goed geleerd ofzo ga je ineens de bikkel uithangen.. jij bent echt een kanker clown haha waarschijnlijk doe je niet eens bier drinken en blowen anders krijg je zweepslagen thuis of nie.
ow deze is ook leuk je zegt iets van junkies zijn erger dan medelanders van dit land maar je kan nie eens een normale zin typen met je ''die mannetje'' haha ga dood tering kneus.
wtf dat aantal posts van je in totaal.. jij doet niks anders dan achter je computertje zitten he
succes met je berooid leventje
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef J.uice het volgende:
[..]
wtf dat aantal posts van je in totaal.. jij doet niks anders dan achter je computertje zitten he
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en voor als je et nou echt nog steeds niet snapt
LET GOED OP :
ik
deed
alsof
ik
antiblowen
was
dat heet trollen
QFTquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol een bob marley username hebben en dan anti blowen zijn... dat zou wel heel weird zijn
Ja man. Iedereen weet dat je drugs gebruikt en iedereen vind je stoer.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
LET GOED OP :
ik
deed
alsof
ik
antiblowen
was
dat heet trollen
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef J.uice het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik drugs gebruik?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja man. Iedereen weet dat je drugs gebruikt en iedereen vind je stoer.
Kut puber.
ja hoe kan ik dat weten debiel, ik kan toch niet weten dat je sarcastisch bezig bent maar dat wijst er alweer op dat je een kanker kneus bent. (hoe heet dat, als je met je eigen praat jezelf compleet maakt?)quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
LET GOED OP :
ik
deed
alsof
ik
antiblowen
was
dat heet trollen
Nee jij komt educatief ontwikkeld overquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef J.uice het volgende:
[..]
ja hoe kan ik dat weten debiel, ik kan toch niet weten dat je sarcastisch bezig bent maar dat wijst er alweer op dat je een kanker kneus bent. (hoe heet dat, als je met je eigen praat jezelf compleet maakt?)
mja je heb dus echt een berooid leven dat je zelfs je tijd verdoet met dat zogenaamde ''trollen'' en ga je ook nog van die zielige smileys erbij zetten, wat een triest persoon ben jij.
in al die posts die je hebt gemaakt zal er vast geen een nuttig zijn geweest, komt cker omdat je nutteloos bent in alles wat je doet
Het verschil tussen jou en hem is is dat hij het doet om te trollen, en voor jou ik hoop dat je aan het trollen bent maar ik het somber inzie voor je.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef J.uice het volgende:
[..]
ja hoe kan ik dat weten debiel, ik kan toch niet weten dat je sarcastisch bezig bent maar dat wijst er alweer op dat je een kanker kneus bent. (hoe heet dat, als je met je eigen praat jezelf compleet maakt?)
mja je heb dus echt een berooid leven dat je zelfs je tijd verdoet met dat zogenaamde ''trollen'' en ga je ook nog van die zielige smileys erbij zetten, wat een triest persoon ben jij.
in al die posts die je hebt gemaakt zal er vast geen een nuttig zijn geweest, komt cker omdat je nutteloos bent in alles wat je doet
Kom op, kijk naar zijn username en usericonquote:Op donderdag 19 november 2009 22:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
lol een bob marley username hebben en dan anti blowen zijn... dat zou wel heel weird zijn
Hoofdklacht,subklacht, bonusklacht EN een kankerklachtje ^O^quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik drugs gebruik?
Mensen als jou maken het trollen de moeite waard, daarom ben ik blij, dat je apart hiervoor een account hebt willen aanmaken!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef J.uice het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef J.uice het volgende:
[..]
Jij faalt best hardquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:43 schreef J.uice het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |