* theKiD schud heeeeeel hard met een fles fanta.....quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:28 schreef crossover het volgende:
Vervelend volkje zeg met al dat water, die Tilburgers
Ik lag nog in bed verd...quote:Op zaterdag 27 september 2008 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
Goedemorgen
* Crazy-M pakt een brandweerslang en spuit Thekid + _Ophelia_ zeiknat.
quote:
Toen niet meerquote:
Als je op tijd op was gestaan net als deze jongen, dan was je droog op je werk aangekomenquote:Op maandag 29 september 2008 07:10 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M zet lekker iedereen buiten in de regen![]()
ik was ook droogquote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je op tijd op was gestaan net als deze jongen, dan was je droog op je werk aangekomen!
Hele weekend heb ik me verrot gevoeldquote:Op maandag 29 september 2008 12:17 schreef -_Tommy_- het volgende:
griepweer!
Haha, dat was een meevaller vanochtendquote:Op maandag 29 september 2008 07:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je op tijd op was gestaan net als deze jongen, dan was je droog op je werk aangekomen!
quote:Op maandag 29 september 2008 14:28 schreef theKiD het volgende:
*Pesthumeur*![]()
* theKiD bouwt een muurtje om zichzelf heen
Soms kunnen we nog wel gezellig zijn hier in Chillburgquote:
pff, 2 uur alweerquote:Op dinsdag 30 september 2008 06:15 schreef theKiD het volgende:![]()
Het is weer vroeg.. Alweer meer dan 2 uur aan het werk..
![]()
![]()
Gisteravond om 8u al op bed om proberen wat slaap in te halen.. vanavond weer denk ik![]()
[..]
Soms kunnen we nog wel gezellig zijn hier in Chillburg
aah ok. Good luck manquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Deze hele week, behalve Vrijdag, om 3u de wekker..
Ik heb het ook gezien ja.quote:Op maandag 29 september 2008 21:51 schreef Messenga het volgende:
Stukje over de shopping mall bij Westermans Wereld oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |