abonnement Unibet Coolblue
pi_61851916
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:25 schreef vamperotica het volgende:
uhm.... op de besterd... Maar ik weet niet meer hoe die heet..
Waar is de Besterd?
pi_61851983
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:44 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Waar is de Besterd?
spoorlaan, dan station aa nde linker kant hebt is het eerste kruising links
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_61852488
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 15:44 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Waar is de Besterd?
Vamperotica bedoelt Boudewijn sport. (vermoed ik)
pi_61852558
Jaaaaaaa...Die
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_61854358
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:36 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Mijn toilet staat weer onder water
Te dikke stront?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_61856557
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:16 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Niemand?

Ik woon pas 2 weken in Tilburg, aan aan het begin van korvelseweg in een vrij groot appartement. Dat ik pal tegenover centrum woon, heb ik weinig aan. Want ik kom uit den haag, en wil hier dolgraag een sociaal leven opbouwen. Maar ik weet niet hoe ik moet beginnen zonder enig contact. Vandaar m'n vraag of jullie goeie tips hebben om sociale contacten te krijgen. Contacten bij fitnessclub blijven toch oppervlakkig.
Wat brengt je hier eigenlijk?
pi_61859701
quote:
Op maandag 22 september 2008 17:16 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Niemand?

Ik woon pas 2 weken in Tilburg, aan aan het begin van korvelseweg in een vrij groot appartement. Dat ik pal tegenover centrum woon, heb ik weinig aan. Want ik kom uit den haag, en wil hier dolgraag een sociaal leven opbouwen. Maar ik weet niet hoe ik moet beginnen zonder enig contact. Vandaar m'n vraag of jullie goeie tips hebben om sociale contacten te krijgen. Contacten bij fitnessclub blijven toch oppervlakkig.
dag straat genoot! ga gewoon een beetje op stap, ga toch sporten, vertel iets meer over je zelf hier dan kan er ook wel misschien iets uit voortkomen!
pi_61860006
MIjn zus heeft trouwens (net) een kamer in Tilburg. In de Stationsstraat. Nu ik nog .
pi_61866743
quote:
Op maandag 22 september 2008 16:37 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Dag,

Weten jullie een fitnessclub in buurt van Korvelseweg? Healthcity bij Korte heuvel kostte 55 euro per maand .
Ergens in een straatje aan het eind van de Korvelseweg (aan de kant van het Korvelplein) zit/zat een gym. Heb ik wel eens rondgekeken toen ik zelf op zoek was. Kan me nu alleen niet meer herinneren hoe het heette en google helpt me niet. Maar dat was wel een beetje hardcore en ik weet niet of je daarnaar op zoek bent.

Als student zou ik gewoon bij het sportcentrum van de UvT gaan sporten. Daar kun je wat betreft fitness prima trainen op de manier die je zelf wil. En goedkoper dan dat is het nergens.
full stops and exclamation marks
pi_61867104
Misschien ook nog een optie: sportschool 'El Futuro' is onlangs geopend, het zit -als ik me niet vergis- in hetzelfde pand als de Euroscoop in de wijk Stappegoor. Ik ben er zelf (nog) niet geweest, dus ik kan niet zeggen of het de moeite waard is.
pi_61872062
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:59 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Wat brengt je hier eigenlijk?
Van anderen vernomen dat Tilburg een leuke stad is. Studeer helaas niet aan UvT. De sfeer bevalt me hier wel. Relaxt, veel rondfietsende studentes, heel wat anders dan Den Haag.

Nu nog een sociaal leven.
pi_61872440
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:55 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Van anderen vernomen dat Tilburg een leuke stad is. Studeer helaas niet aan UvT. De sfeer bevalt me hier wel. Relaxt, veel rondfietsende studentes, heel wat anders dan Den Haag.

Nu nog een sociaal leven.
gewoon zaterdags de kroeg in gaan. Zoek wat contact om je heen in je appartement. Vanzelf krijg je wel een groepje
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_61872458
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:55 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Van anderen vernomen dat Tilburg een leuke stad is. Studeer helaas niet aan UvT. De sfeer bevalt me hier wel. Relaxt, veel rondfietsende studentes, heel wat anders dan Den Haag.

Nu nog een sociaal leven.
Ook als je een HBO-opleiding volgt ben je welkom bij het sportcentrum van de UVT. (Of studeer je niet, kan ook natuurlijk)
pi_61872536
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 17:19 schreef theKiD het volgende:

[..]

Te dikke stront?
Zou theoretisch kunnen, Vriend keek wat beschaamd toen ik je reactie voorlas, maar niet logisch dat we er pas na anderhalf jaar last van krijgen.
Anyways, vanmiddag kan ik weer douchen als het goed is
pi_61876308
En mijn riool werkt voorlopig weer....
Voorlopig dus

Er blijkt een fout gemaakt bij de aanleg waardoor er een rubberen ring midden in de pijp hangt, daar blijft allerlei meuk achter en omheen hangen Zelf gezien op een cameraatje

* _Ophelia_ gaat maar eens een afspraak maken met het loodgietersbedrijf
pi_61877278
quote:
Op woensdag 24 september 2008 10:55 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Van anderen vernomen dat Tilburg een leuke stad is. Studeer helaas niet aan UvT. De sfeer bevalt me hier wel. Relaxt, veel rondfietsende studentes, heel wat anders dan Den Haag.

Nu nog een sociaal leven.
Waar studeer je dan, en wat? Enz
pi_61878565
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
En mijn riool werkt voorlopig weer....
Voorlopig dus

Er blijkt een fout gemaakt bij de aanleg waardoor er een rubberen ring midden in de pijp hangt, daar blijft allerlei meuk achter en omheen hangen Zelf gezien op een cameraatje

* _Ophelia_ gaat maar eens een afspraak maken met het loodgietersbedrijf
fijn om te zien

maar is wel stom dat dat zo is aangelegd dan
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_61879385
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
En mijn riool werkt voorlopig weer....
Voorlopig dus

Er blijkt een fout gemaakt bij de aanleg waardoor er een rubberen ring midden in de pijp hangt, daar blijft allerlei meuk achter en omheen hangen Zelf gezien op een cameraatje

* _Ophelia_ gaat maar eens een afspraak maken met het loodgietersbedrijf
Huur-/koop? Want in geval van koop en je zelf mag betalen... Leuk geld
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_61879594
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:02 schreef theKiD het volgende:

[..]

Huur-/koop? Want in geval van koop en je zelf mag betalen... Leuk geld
Koop, maar het ligt er net twee jaar dus dat gaan we niet doen.....
pi_61879636
quote:
Op woensdag 24 september 2008 16:02 schreef theKiD het volgende:

[..]

Huur-/koop? Want in geval van koop en je zelf mag betalen... Leuk geld
als het constructie fout is niet.
Kun je het aanvechten zelfs
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_61881201
quote:
Op woensdag 24 september 2008 14:32 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Waar studeer je dan, en wat? Enz
Haagse hogeschool.. .

Nog steeds. Loop stage in een andere stad. Maar ik woon ondertussen wel mooi in Tilburg, zonder sociaal leven.
pi_61882233
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:14 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Haagse hogeschool.. .

Nog steeds. Loop stage in een andere stad. Maar ik woon ondertussen wel mooi in Tilburg, zonder sociaal leven.
Dat is me ook wel een switch dan die je opeens gemaakt hebt om in tilburg te gaan wonen.

Ik heb ooit stage gelopen in rijswijk en toen in denhaag gewoond toendertijd, voor een stage was dat lang genoeg om de stad te leren kennen en er achter te komen dat ik daar niet voor de rest van mijn leven zou willen wonen. Behalve dan dat de zee en het strand dicht bij was, dat heb ik dit jaar nog niet gezien.

Welke studie richting doe je.
pi_61894278
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:14 schreef CantBuyMeLuv het volgende:

[..]

Haagse hogeschool.. .

Nog steeds. Loop stage in een andere stad. Maar ik woon ondertussen wel mooi in Tilburg, zonder sociaal leven.
Dus omdat iemand tegen je zegt 'Tilburg is wel een leuke stad om te wonen' pak je je biezen en ga in Tilburg wonen..? Terwijl je hier niemand kent, al je vrienden ergens anders wonen en zelfs je school ergens anders staat? Ik vind het een beetje vaag .

No offence verder, ik hoop dat je je alsnog thuis gaat voelen hier en snel leuke mensen ontmoet, daar niet van . Vind het wel erg dapper van je als ik het even zo mag formuleren, ik zou niet snel alleen in een vreemde stad gaan wonen .
pi_61898461
quote:
Op donderdag 25 september 2008 00:26 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Dus omdat iemand tegen je zegt 'Tilburg is wel een leuke stad om te wonen' pak je je biezen en ga in Tilburg wonen..? Terwijl je hier niemand kent, al je vrienden ergens anders wonen en zelfs je school ergens anders staat? Ik vind het een beetje vaag .

No offence verder, ik hoop dat je je alsnog thuis gaat voelen hier en snel leuke mensen ontmoet, daar niet van . Vind het wel erg dapper van je als ik het even zo mag formuleren, ik zou niet snel alleen in een vreemde stad gaan wonen .
Tja, ik moet toch ergens proberen. Dan maar Tilburg. Weet niet of m'n keuze goed uitpakt, heb jarenlang in Den Haag gewoond, zonder succes. Hetzelfde wat Basp1 al zei.

Ik kom vrijdag en dinsdag bij enkele sportverenigingen kijken, en dan zie ik het wel verder. Aan de locatie kan het in ieder geval niet liggen.
pi_61899946
Ik ben ook redelijk in het diepe gesprongen door uit de randstad naar Tilburg te verhuizen maar ik kende hier al wel wat mensen. Ik ben in een studentenhuis gaan wonen, waar je toch vrij makkelijk contacten legt en hier later gaan studeren.
Ik zou je aanraden om een bijbaantje te nemen waar je veel met anderen in contact komt. (is er een mogelijkheid om je studie in Tilburg af te ronden?)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')