Beetje mijn eerste post ooit met PI verwijderen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef Biogarde het volgende:
One-liners (hihi) en wat MSN-gerelateerde rommel verwijderd. Over PI's kleppen kan in een SC, op MSN of gewoon lekker niet.
Eensch, de meeste emo,s zaten nog in den poepluiers toen MDB al muziek maakte, en de hele term emo bestond nog niet eens.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:03 schreef Jep. het volgende:
[..]
Beetje mijn eerste post ooit met PI verwijderen.![]()
Maarja, 'k word een beetje ziek van dit emo-genre gemekker, tegenwoordig is alles met een beetje diepgang meteen emo tegenwoordig.
(Natuurlijk vraag je erom als je je band Mascara Story noemd/t en dan verlepte jank-punk maakt)
En onder welke steen heb jij de laatste 18 jaar gezeten?quote:
Je tweedequote:Op zaterdag 20 september 2008 23:03 schreef Jep. het volgende:
[..]
Beetje mijn eerste post ooit met PI verwijderen.![]()
Maarja, 'k word een beetje ziek van dit emo-genre gemekker, tegenwoordig is alles met een beetje diepgang meteen emo tegenwoordig.
(Natuurlijk vraag je erom als je je band Mascara Story noemd/t en dan verlepte jank-punk maakt)
Linkin Park emo muziek? ben jij wel goed bij je hoofd ofzoquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Echt he!!!
Zit ik zo te msnnen enzo (geen leven ik weets), vraagt iemand wat ik zit te luisteren, My Dying Bride dus.
Word me dus gevraagd of ik wat nummers door wou sluizen, dus ik stuur een nummertje of 3 die mijns insziens wel een goede kennis making waren voor iemand die niet bekend is met de muziek van MDB.
Krijg ik ineens een reactie zo van: waah wat is dit voor gothic muziek?!?!
Ik zeg zo, tis geen gothic, tis doom.
Gaat ie ,t ineens zitten vergelijken met crappy emo bandjes zoals Linkin Park en HIM en weet ik ,t, geloof dat ie zelfs Tokio Hotel noemde, alleen daarvoor zou ik naar z,n huis moeten gaan en em total loss schoppen.
Klacht: Mensen die het verschil niet weten tussen neppe blije emo meuk en echte muziek.
Subklacht: Voor het vergelijken van My Dying Bride met Tokio Hotel dient de doodstraf te gelden.
PS, hij schold me uit voor depressieve gothic en ging toen maar Bullet For My Valentine enzo luisteren (zag ,t aan z,n msn media plug in).
In the mid-1980s, the term emo described a subgenre of hardcore punk which originated in the Washington, D.C. music scene.quote:Op zaterdag 20 september 2008 23:11 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Eensch, de meeste emo,s zaten nog in den poepluiers toen MDB al muziek maakte, en de hele term emo bestond nog niet eens.
Het is zo dat de muziek best een emotionele lading heeft ofzo, maar dat maakt het heul geen emo meuk.
kuttrollquote:Op zaterdag 20 september 2008 23:44 schreef Superfast het volgende:
Zijn trouwens alle mensen die Gothic waren nu opeens Emo geworden?En zo nee wat gebeurt er dan met Gothic mensen die Emo muziek luisteren of kan dit samengaan?
En wat nou als ik Gothic ben maar af en toe ook naar jan smit luister word ik dan vermoord door mijn klasgenootjes of ben ik dan weer stoer?
Moeilijk man
Prachtig, neppe elitiste goths. Waarom zou Bullet for My Valentine of zelfs Tokio Hotel minder 'echte' muziek zijn dan je My Dying Bride? Ga <onbekende band> luisteren ofzo!quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
Echt he!!!
Zit ik zo te msnnen enzo (geen leven ik weets), vraagt iemand wat ik zit te luisteren, My Dying Bride dus.
Word me dus gevraagd of ik wat nummers door wou sluizen, dus ik stuur een nummertje of 3 die mijns insziens wel een goede kennis making waren voor iemand die niet bekend is met de muziek van MDB.
Krijg ik ineens een reactie zo van: waah wat is dit voor gothic muziek?!?!
Ik zeg zo, tis geen gothic, tis doom.
Gaat ie ,t ineens zitten vergelijken met crappy emo bandjes zoals Linkin Park en HIM en weet ik ,t, geloof dat ie zelfs Tokio Hotel noemde, alleen daarvoor zou ik naar z,n huis moeten gaan en em total loss schoppen.
Klacht: Mensen die het verschil niet weten tussen neppe blije emo meuk en echte muziek.
Subklacht: Voor het vergelijken van My Dying Bride met Tokio Hotel dient de doodstraf te gelden.
PS, hij schold me uit voor depressieve gothic en ging toen maar Bullet For My Valentine enzo luisteren (zag ,t aan z,n msn media plug in).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |