abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:40:12 #1
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_61789657
Echt he!!!

Zit ik zo te msnnen enzo (geen leven ik weets), vraagt iemand wat ik zit te luisteren, My Dying Bride dus.
Word me dus gevraagd of ik wat nummers door wou sluizen, dus ik stuur een nummertje of 3 die mijns insziens wel een goede kennis making waren voor iemand die niet bekend is met de muziek van MDB.
Krijg ik ineens een reactie zo van: waah wat is dit voor gothic muziek?!?!
Ik zeg zo, tis geen gothic, tis doom.
Gaat ie ,t ineens zitten vergelijken met crappy emo bandjes zoals Linkin Park en HIM en weet ik ,t, geloof dat ie zelfs Tokio Hotel noemde, alleen daarvoor zou ik naar z,n huis moeten gaan en em total loss schoppen.

Klacht: Mensen die het verschil niet weten tussen neppe blije emo meuk en echte muziek.
Subklacht: Voor het vergelijken van My Dying Bride met Tokio Hotel dient de doodstraf te gelden.

PS, hij schold me uit voor depressieve gothic en ging toen maar Bullet For My Valentine enzo luisteren (zag ,t aan z,n msn media plug in).
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_61789707
M'n eerste metal cd is van MDB gave band! En idd, het is zeker geen emo muziek!
pi_61789841
Je doet dus precies hetzelfde door Linkin Park emo te noemen.

Je bent dus net zo dom bezig.
//
pi_61789848
Een topic zonder PI wat een gemiste kans, zonde!
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 20 september 2008 @ 22:49:28 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_61789857
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 22:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
tis geen gothic, tis doom.
  zaterdag 20 september 2008 @ 22:56:28 #6
125126 Mr-Coffee
pi_61790010
Oja voor dat iemand me voor is, dit is wel een verkapt* kijk mij eens My Dying Bride gaaf vinden *topic.
Set Sail, For Fail.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:00:54 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_61790124
One-liners (hihi ) en wat MSN-gerelateerde rommel verwijderd. Over PI's kleppen kan in een SC, op MSN of gewoon lekker niet.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_61790181
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:00 schreef Biogarde het volgende:
One-liners (hihi ) en wat MSN-gerelateerde rommel verwijderd. Over PI's kleppen kan in een SC, op MSN of gewoon lekker niet.
Beetje mijn eerste post ooit met PI verwijderen.

Maarja, 'k word een beetje ziek van dit emo-genre gemekker, tegenwoordig is alles met een beetje diepgang meteen emo tegenwoordig.
(Natuurlijk vraag je erom als je je band Mascara Story noemd/t en dan verlepte jank-punk maakt )
//
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:11:02 #9
125126 Mr-Coffee
pi_61790345
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:03 schreef Jep. het volgende:

[..]

Maarja, 'k word een beetje ziek van dit emo-genre gemekker, tegenwoordig is alles met een beetje diepgang meteen emo tegenwoordig.
(Natuurlijk vraag je erom als je je band Mascara Story noemd/t en dan verlepte jank-punk maakt )
Eensch, de meeste emo,s zaten nog in den poepluiers toen MDB al muziek maakte, en de hele term emo bestond nog niet eens.
Het is zo dat de muziek best een emotionele lading heeft ofzo, maar dat maakt het heul geen emo meuk.
Set Sail, For Fail.
pi_61790444
-edit-

Wat begrijp je niet aan de eerdere waarschuwing?

[ Bericht 40% gewijzigd door Biogarde op 20-09-2008 23:18:32 ]
Bovenstaande post hoeft geen waarheden te bevatten
pi_61790470
doom weer wat nieuws?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:18:20 #12
125126 Mr-Coffee
pi_61790491
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:17 schreef zhe-devilll het volgende:
doom weer wat nieuws?
En onder welke steen heb jij de laatste 18 jaar gezeten?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Doom_metal
Set Sail, For Fail.
pi_61790510
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:03 schreef Jep. het volgende:

[..]

Je tweede

tevens is mijn prachtige opmerking over Linkin Park weg

* JapyDooge eensch met Jep.!
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:25:34 #14
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61790638
quote:
Echt he!!!

Zit ik zo te msnnen enzo (geen leven ik weets), vraagt iemand wat ik zit te luisteren, My Dying Bride dus.
Word me dus gevraagd of ik wat nummers door wou sluizen, dus ik stuur een nummertje of 3 die mijns insziens wel een goede kennis making waren voor iemand die niet bekend is met de muziek van MDB.
Gaat ie ,t ineens zitten vergelijken met crappy emo bandjes zoals Linkin Park en HIM en weet ik ,t, geloof dat ie zelfs Tokio Hotel noemde, alleen daarvoor zou ik naar z,n huis moeten gaan en em total loss schoppen.

Klacht: Mensen die het verschil niet weten tussen neppe blije emo meuk en echte muziek.
Subklacht: Voor het vergelijken van My Dying Bride met Tokio Hotel dient de doodstraf te gelden.

PS, hij schold me uit voor depressieve gothic en ging toen maar Bullet For My Valentine enzo luisteren (zag ,t aan z,n msn media plug in).
Linkin Park emo muziek? ben jij wel goed bij je hoofd ofzo

Linkin is absluluut waanzinnig en dat mongolen daar een of ander stempeltje op moet drukken dat het "emo" is moeten hun weten maar linkin is gewoon masterlijk

Die dying bride crap daarintegen wat een kutmuziek
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61790738
<metalgenre's bij elkaar noem mode>
Linkin park is eigenlijk alternatieve rock, HIM is love metal, Tokio Hotel bevat het genre baggerpop </metalgenre's bij elkaar noem mode>

Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:33:32 #16
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61790807
Liever Metallica of Sepultura , Pantera rage against the machine kun je zeggen OUDDDDDDDD maar wel gewoon goed in tegenstelling tot wat veel bandjes tegenwoordig laten horen
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:35:10 #17
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_61790852
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:11 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Eensch, de meeste emo,s zaten nog in den poepluiers toen MDB al muziek maakte, en de hele term emo bestond nog niet eens.
Het is zo dat de muziek best een emotionele lading heeft ofzo, maar dat maakt het heul geen emo meuk.
In the mid-1980s, the term emo described a subgenre of hardcore punk which originated in the Washington, D.C. music scene.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_61790857
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:33 schreef Superfast het volgende:
Sepultura
  zaterdag 20 september 2008 @ 23:44:54 #19
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61791032
Zijn trouwens alle mensen die Gothic waren nu opeens Emo geworden?En zo nee wat gebeurt er dan met Gothic mensen die Emo muziek luisteren of kan dit samengaan?
En wat nou als ik Gothic ben maar af en toe ook naar jan smit luister word ik dan vermoord door mijn klasgenootjes of ben ik dan weer stoer?

Moeilijk man
pi_61791244
Waar is dat ene topic met als klacht mensen die 1001 genres voor hun emo gepingel verzinnen?
graag verwijderen
  FOK!fotograaf zaterdag 20 september 2008 @ 23:57:12 #21
145146 Andyy
pi_61791249
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 23:44 schreef Superfast het volgende:
Zijn trouwens alle mensen die Gothic waren nu opeens Emo geworden?En zo nee wat gebeurt er dan met Gothic mensen die Emo muziek luisteren of kan dit samengaan?
En wat nou als ik Gothic ben maar af en toe ook naar jan smit luister word ik dan vermoord door mijn klasgenootjes of ben ik dan weer stoer?

Moeilijk man
kuttroll
Metalcore
  zondag 21 september 2008 @ 00:12:12 #22
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61791486
My Dying Bride is goehoed.

Sommige Tokio Hotel nummers trouwens ook.

En nee die zijn niet te vergelijken. Dat manwijf van TH werkt de indruk dat het een emo groep is.
How can I make this topic about me?
pi_61791556
Doom of gothic, what's the difference?
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_61793061
quote:
Echt he!!!

Prachtig, neppe elitiste goths. Waarom zou Bullet for My Valentine of zelfs Tokio Hotel minder 'echte' muziek zijn dan je My Dying Bride? Ga <onbekende band> luisteren ofzo!

Oh ja, 1349 ( http://nl.wikipedia.org/wiki/1349_(band) , Hellfire = yum)
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
  Moderator zondag 21 september 2008 @ 09:05:05 #25
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_61793921
DOOM
F.K.A. SuperwormJim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')