Ik quote mezelfquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....er staan ook mensen op die niet op Fok! willen.
Ik vraag wel of m'n man de foto's en filmpjes ff kan uploaden en dan geef ik iedereen wel ff linkje
Wat een lekker ding zegquote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is evil.Gaaf stoer wijf is het.
Echt, he!! Ik moet mezelf zo gruwelijk tegenhouden met kleine poezemeisjes.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zeg!
Hoe oud is ze? Enig zicht op een nieuw huisje?.
Je zou bijna gewoon weer meteen een nieuwe actie startenquote:Op zondag 21 september 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Wat leuk om te horen, NieTTus!!!!
En ik verheug me nu al bijna weer op de volgende actie
Danny had er ook wel oren naar om zo'n commune te startenquote:Op zondag 21 september 2008 22:43 schreef nokwanda het volgende:
Daarvan zijn er meer. Zie, de FOK! opvangboerderiewooncommune komt er nog wel een keer
Gezelligquote:Op zondag 21 september 2008 23:02 schreef bigbird het volgende:
Nou ik ga richting bed. Morgen weer vroeg dag. Het was een leuke dag gisteren en kijk zeker uit naar de volgende actie! Zal ook zeker weer van de partij zijn
Jaaaaaa, filmpjesquote:Op zondag 21 september 2008 @ 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....er staan ook mensen op die niet op Fok! willen.
Ik vraag wel of m'n man de foto's en filmpjes ff kan uploaden en dan geef ik iedereen wel ff linkje
4/5 Maanden ongeveer. Nee, geen nieuw huisje in zicht nog.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zeg!
Hoe oud is ze? Enig zicht op een nieuw huisje?.
quote:Op zondag 21 september 2008 @ 23:34 schreef Greys het volgende:
* Greys naar de haarkleur van Burdie loert in fotoboek
Verhip!quote:Op zondag 21 september 2008 @ 23:41 schreef Greys het volgende:
En dat poesje wil alleen een baasje met roodachtig haar, heb ik van Noekje gehoord!
Dat is wel waar. Mijn rossige/blonde man, daar is ze aan gewend.quote:Op zondag 21 september 2008 23:41 schreef Greys het volgende:
En dat poesje wil alleen een baasje met roodachtig haar, heb ik van Noekje gehoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |