Die usericon van jou is ook leuk. Hoe heette dat liedje nou ook al weer waaruit die komt?quote:
Ja, echt een sgatjuhquote:Op zondag 21 september 2008 19:57 schreef Re het volgende:
[..]
wat is ze lievvvv (ja noekje met een v) he
quote:Op zondag 21 september 2008 @ 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is dapper maar wel een beetje gay voor een stoere tijger.![]()
Jaaaaaaquote:Wat was de asielactie gaaf!![]()
hvj!quote:
Ja, zeker wel, maar het kon niet andersquote:Op zondag 21 september 2008 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Burdie, vind je het achteraf niet jammer dat je niet mee bent gegaan?![]()
Gave auto hebben jullie trouwens
Win or lose, sink or swim, one thing is certain we'll never give in, side by side, hand in hand, we all stand together!quote:Op zondag 21 september 2008 20:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die usericon van jou is ook leuk. Hoe heette dat liedje nou ook al weer waaruit die komt?
Deze had ik helemaal gemist.quote:Op zondag 21 september 2008 19:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Kamikaze (Xita) heeft echte honger gekend volgens mij. Ze jat dus veel en krijgt soms zelfs dichtgeritste tassen open als er nog een boterham in zit. Eveneens bespringt ze de grote katten, voor de duvel niet bang. Wel op een leuke manier maar niet geschikt voor oude katten die van hun rust willen genieten. Ze weet ook niet van ophouden. Die van ons zijn heel makkelijk en doen er nooit moeilijk over maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedere kat daarvan gediend is. Dan hebben we nog Sid (Xit) en die houden we zelf. Die hebben onze katten geadopteerd. Vanaf dag één horen die gewoon bij elkaar. Sid kroop naast ze en zijn lot was bezegeld. Xito (heet hier Joey, waarvoor Re mij haat) is gewoon heel aanhankelijk en heel rustig. Speelt wel graag maar het is geen wilde gozer. Hij slaapt veel, sabbelt en kroelt heel erg graag. Is ook in het spelen voorzichtig. Hij is dapper maar wel een beetje gay voor een stoere tijger.![]()
Het is ook niet één nest. Ze kenden elkaar dus ook niet voordat ze hier kwamen en toch is het echt al een mini-kolonie met ieder zijn eigen karakters en dat gaat heel goed.
Klaar over de X-jes!
Wat was de asielactie gaaf!![]()
quote:Op zondag 21 september 2008 20:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Deze had ik helemaal gemist.
Geen pics van Kamikaze?
Die van JoeyXitoGay en Sid hebben we al gezien(pure zelfkastijding, dit verzoek)
quote:
Welkomquote:Op zondag 21 september 2008 20:12 schreef Nouwk het volgende:
Wat jammer dat ik dit niet eerder gelezen heb!Maar wat een goede ideeen, blije dierenkopjes en ook gezichten allemaal! Wij hebben trouwens zo'n zelfde kat als Malkah is, op 8 jarige leeftijd gekregen. Was echt een hele schichtige niet-kroel poes, maar nu is het echt een aandachts-schootpoes! Nog wel even de kat uit de boom kijken als er nieuwe mensen komen, dan laat ze zich liever niet zien, maar verder blijft ze kroelen. Mooie beestjes.
Neinquote:Op zondag 21 september 2008 20:51 schreef nein het volgende:
ooh yaaay voor Darrel (Malkah)!!!![]()
Je ziet ook echt dat MM een rustige, goedverzorgde poes is en helemaal is opgeknapt. En dat Malkah nog een zielig hoopje poes is
Die witte psycho-Billy vond ik ook sneu. Die zo bang was en aan het blazen.quote:Op zondag 21 september 2008 20:51 schreef nein het volgende:
ooh yaaay voor Darrel (Malkah)!!!![]()
Je ziet ook echt dat MM een rustige, goedverzorgde poes is en helemaal is opgeknapt. En dat Malkah nog een zielig hoopje poes is
Ah die was echt zielig he...je wilt zo'n beest dan troosten, maar dan raken ze nog meer in paniek..quote:Op zondag 21 september 2008 21:01 schreef noekje het volgende:
[..]
Die witte psycho-Billy vond ik ook sneu. Die zo bang was en aan het blazen.
Ik ga duimen voor Darrel.![]()
Nokwanda, Juf Jeckyll werd geschat op 4 maanden. Haar Hyde kant is enorm lief en aanhankelijk. Ze stuift nu wel als een malle door het huis. Xito is gay met z'n handtas aan het slaan op Sid.
Dat heb ik nog heel leuk op film staan....eerst grijpt die witte Psycho Cat mij en daarna kom jij er aan en dan grijpt ie jou.quote:Op zondag 21 september 2008 21:06 schreef nein het volgende:
[..]
Ah die was echt zielig he...je wilt zo'n beest dan troosten, maar dan raken ze nog meer in paniek..![]()
Ik mis mn eigen katten nu ook nu ik hier in t Noorden zitGelukkig ligt mn oude loebas Floppy van 18 hier nog wel bij mn moeder, maar vriendje past in eindhoven op de Britjes
quote:Op zondag 21 september 2008 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog heel leuk op film staan....eerst grijpt die witte Psycho Cat mij en daarna kom jij er aan en dan grijpt ie jou.
Wel zielig voor het beestje, maar op film best lachwekkend
Nope....er staan ook mensen op die niet op Fok! willen.quote:
Jaaaah ben erg benieuwd!!!quote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope....er staan ook mensen op die niet op Fok! willen.
Ik vraag wel of m'n man de foto's en filmpjes ff kan uploaden en dan geef ik iedereen wel ff linkje
Dat mag ookquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vraag wel of m'n man de foto's en filmpjes ff kan uploaden en dan geef ik iedereen wel ff linkje
Ik quote mezelfquote:Op zondag 21 september 2008 21:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zegquote:Op zondag 21 september 2008 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is evil.Gaaf stoer wijf is het.
Echt, he!! Ik moet mezelf zo gruwelijk tegenhouden met kleine poezemeisjes.quote:Op zondag 21 september 2008 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat een lekker ding zeg!
Hoe oud is ze? Enig zicht op een nieuw huisje?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |