En MM?quote:
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietquote:
Oooh, dat zou ook leuk zijn zeg!quote:Op maandag 22 september 2008 @ 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietMM probeert wel de jack aan zn vader aan te smeren
"Jaaaaaaaa, maar als jullie op vakantie willen dan passen Q en ik wel op"
dan hou je toch hetzelfde probleem ?quote:Op maandag 22 september 2008 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij zitten met een erg dominante golden. Dus dat wordt hem nietMM probeert wel de jack aan zn vader aan te smeren
"Jaaaaaaaa, maar als jullie op vakantie willen dan passen Q en ik wel op"
Nee, want hun gaan meestal buiten mijn school vakantie om op vakantie. En als het geen school vakantie is, zit Baloe niet in Den Helder maar in Drenthequote:Op maandag 22 september 2008 13:19 schreef Nonneke het volgende:
[..]
dan hou je toch hetzelfde probleem ?![]()
Malkah, gefeliciteerd met je nieuwe huisje![]()
Gaafquote:Op maandag 22 september 2008 15:50 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb (hoop ik) iedereen die er was een pm gestuurd, met een link naar de foto's!
Heb je geen pm, gil dan.
Same herequote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef verita het volgende:
Mooie foto's, thx. Ik wil later even aangeven welke ik graag groot zou willen, kan dat?
Tuurlijk!quote:Op maandag 22 september 2008 16:16 schreef verita het volgende:
Mooie foto's, thx. Ik wil later even aangeven welke ik graag groot zou willen, kan dat?
De foto's van Re en mij staan allemaal hierquote:Op maandag 22 september 2008 17:11 schreef TheYoung1 het volgende:
kan daar mss een foto-topic van gemaakt worden? Van de foto's die dus wel gezien mogen worden.
Kan maar niet genoeg krijgen van die vrolijke snoetjes en blije snuitjes allemaal
Oke, thnQ!quote:Op maandag 22 september 2008 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De foto's van Re en mij staan allemaal hier
De rest staan mensen op (of zijn saai), dus die mogen de mensen zelf online zetten als ze dat willen.
Is hier niet gepostquote:Op maandag 22 september 2008 18:48 schreef Greys het volgende:
De mailinglist van...? Het asiel?
Ik moet nog even teruglezen, dus sorry als ik iets stoms vraag
quote:Op maandag 22 september 2008 18:57 schreef Greys het volgende:
En ik MOET het hier ook even kwijt hoor, sorry
Maar Boris:
- eet prima
- doet alles op de kattenbak
- slaapt in de woonkamer met de deur dicht zonder mokken
- speelt met de muis van de krabpaal
- is vandaag voor het eerst met Bink alleen geweest, een hele ochtend, in dezelfde ruimte, ging prima
en... heeft zojuist een tuigje om gekregen en verzet zich daar totaal niet tegen en stapt er blij mee rond.
Dus dan mag hij morgen aan een riem naar buiten even in de tuin kijkenTrots
Katten drinken aanzienlijk minder dan honden hèquote:Op maandag 22 september 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Hij heeft 2 keer uit een bakje water gedronken, maar nog véél lekkerder vond hij het om met zijn waffel open onder de stromende kraan te gaan hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |