Wat heeft dat met Vlaar te maken?quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ben benieuwd wat Braafheid dit weekend gaat doen want die gaat zoals de zaken er nu voorstaan natuurlijk niet mee
Enige uitleg is geen overbodige luxe.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat moet zelfs jij begrijpen
quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat moet zelfs jij begrijpen
Als Braafheid blijft bij Bayern maakt hij het Van Marwijk makkelijk en gaat hij niet mee, als hij vertrekt gaat hij wel mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Enige uitleg is geen overbodige luxe.
Vlaar is geen back.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:22 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als Braafheid blijft bij Bayern maakt hij het Van Marwijk makkelijk en gaat hij niet mee, als hij vertrekt gaat hij wel mee.
Of als hij beter speelt dan andere spelers.quote:Vlaar komt er alleen bij als er iets met de huidige spelers gebeurt of ze niet spelen
Dat zou idd het criteria moeten zijn, maar bij Van Marwijk moet ik dat nog zien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:07 schreef Ruud het volgende:
Of als hij beter speelt dan andere spelers.
Braafheid wel gelukkigquote:
Volgens mij wel, maar ik ben niet zo'n voetbalkenner als jij.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 02:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Braafheid wel gelukkig
En ook al is Braafheid geen back (wat ie wel is natuurlijk), dan nog is Braafheid linksbenig en Vlaar niet, dus imo niet voor dezelfde positie.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:05 schreef Ruud het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik ben niet zo'n voetbalkenner als jij.
Gelukkig bepaal jij dat niet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is gewoon heel makkelijk als niemand geblesseerd raakt of niet weinig speelt gaat Vlaar niet mee.
O ja? Daar heb ik hem bij Feyenoord anders nog nooit zien spelen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vlaar heeft allang bewezen dat hij goed als linkercentrale verdediger kan spelen
Bakkal en Vlaar zij niet te vergelijken, waar Bakkal moet gaan komen te spelen zijn er al keuzes te over. En bij Vlaar is dat niet het geval. Er zijn nauwelijks goede verdedigers, maar zoals Vlaar staat te verdedigen bij Feyenoord hoort hij er gewoon bij. Al den niet in het veld dan wel op de bank, maar Vlaar thuis laten is echt oliedom. Hij heeft al een half seizoen uitstekent lopen ballen bij Feyenoord, er zijn spelers zat die voor minder al geselecteerd werden. Ik vertrouw dan ook op van Marwijk dat hij dit ook ziet en onze rots uit Nederland ook meeneemt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vlaar heeft allang bewezen dat hij goed als linkercentrale verdediger kan spelen
Het is gewoon heel makkelijk als niemand geblesseerd raakt of niet weinig speelt gaat Vlaar niet mee. Ongeveer het zelfde geldt voor bijvoorbeeld Bakkal
Valt best mee. Sneijder, Vaart en Ibi.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 09:38 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bakkal en Vlaar zij niet te vergelijken, waar Bakkal moet gaan komen te spelen zijn er al keuzes te over. En bij Vlaar is dat niet het geval. Er zijn nauwelijks goede verdedigers, maar zoals Vlaar staat te verdedigen bij Feyenoord hoort hij er gewoon bij. Al den niet in het veld dan wel op de bank, maar Vlaar thuis laten is echt oliedom. Hij heeft al een half seizoen uitstekent lopen ballen bij Feyenoord, er zijn spelers zat die voor minder al geselecteerd werden. Ik vertrouw dan ook op van Marwijk dat hij dit ook ziet en onze rots uit Nederland ook meeneemt.
Hij is een betere optie dan Ooijer.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:41 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Deze gast goed genoeg voor een WK-selectie? Dit is niet het WK-topic, maar het gaat wel over Vlaar. Daarom zeg ik dit ook in dit topic.
Vlaar is een goede verdediger. Zou er dan nu toch een opvolger voor Stam zijn in het Nederlands elftal?
Nu nog een goede vervanger voor Frank de Boer en het centrum van de verdediging is dan een stuk beter dan hetgeen we er nu hebben staan.
Homoga? Wie is dat?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ooijer heeft het prima gedaan maar speelt nu ook weinig. Hij zou eventueel ook meekunnen als backup en Homoga en vd Wiel als backs
De gootste homo van de selectiequote:
Bondscoaches vinden dat wel belangrijk. Mathijsen en Ooyer spelen al een jaar of 4 iedere wedstrijd en eigenlijk altijd goed. Vlaar zou best mee kunnen gaan maar dan moet het ten koste van iemand anders gaanquote:Op zondag 31 januari 2010 16:04 schreef thewishmaster het volgende:
Vlaar is op dit moment gewoon Ooijer voorbij, dat Ooijer in de kwalificatie heeft meegedaan en Vlaar niet vind ik niet zo boeiend.
Dat zou dan Ooijer moeten zijn als gevolg van een blessure of Boulahrouz als gevolg van een tekort aan spelritme.quote:Op maandag 1 februari 2010 03:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Bondscoaches vinden dat wel belangrijk. Mathijsen en Ooyer spelen al een jaar of 4 iedere wedstrijd en eigenlijk altijd goed. Vlaar zou best mee kunnen gaan maar dan moet het ten koste van iemand anders gaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |