Ik doe mijn best!!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Op jou kun je rekenen. Wel hosselen want morgen afcajos topic jeweets
.
dat zeg je alleen hierquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga wel uit, ik blijf netjes, want jojoortje wacht thuis
Zoen sneaky gast die heul af en toe een postje hier en daar maakt, en daarna weer in de uithoeken van FOK! verdwijnt om voor altijd gedoemd te zijn tot een mysterieus figuurquote:
Alsof iemand anders mij wil dan jojoortjequote:
Jos, daar gaat je bazenstatusquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
Ik zit met een probleem, wat moet ik 2 meiden die 18 worden geven? Heb niet echt tijd om nog naar de winkel te gaan
ja ik zie het , alhoewel ik paultjuh tolereerquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef KingOfPop het volgende:
PM, indringers..!
ik dacht dat je blackzilla ging kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik gaaaafilms kijken bij een vriendin van me, (nu pas texas chainsaw massacre ipv gisteravond
& deepthroat) en daarna de stad in
fijne avond allemaal
HOAX, die heb jij al gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
Ik gaaaafilms kijken bij een vriendin van me, (nu pas texas chainsaw massacre ipv gisteravond
& deepthroat) en daarna de stad in
fijne avond allemaal
Boeddhabeeld in het zwart (alleen het hoofd) doet het altijd goed. Oh, kan niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:33 schreef afcajos het volgende:
Ik zit met een probleem, wat moet ik 2 meiden die 18 worden geven? Heb niet echt tijd om nog naar de winkel te gaan
Die heb ik toch al gezien johquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik dacht dat je blackzilla ging kijken
quote:
Wel puik nummertjequote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
En, wie gaat er vanavond allemaal op stap?
Ik heb haar gisteren nog geneuqt, was plezant moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Alsof iemand anders mij wil dan jojoortje
Is zo'n kinderarm geen tweede kijkbeurt waard dan?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die heb ik toch al gezien joh
Helegaar niet! Wacht maar op mijn topic van morgen waar ik vertel dat ik een 18 jarig smaatje heb geregeldquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jos, daar gaat je bazenstatus
met een krat breezers telt het nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Helegaar niet! Wacht maar op mijn topic van morgen waar ik vertel dat ik een 18 jarig smaatje heb geregeld
Morgen is er iets heul veel belangrijkers als jou smatjes topicquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:38 schreef afcajos het volgende:
[..]
Helegaar niet! Wacht maar op mijn topic van morgen waar ik vertel dat ik een 18 jarig smaatje heb geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |