die lusters hebben skype afgeschaft ofzo?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
werkelijk? Al ben ik nooit meer op de skype
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopenquote:
Ik was er een keer om te lachenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopen
ik zie ook nooit iemand in die winkel, waarom is die winkel er dan?
ow danquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
was maar een grapje hoor, ik ga niet echt van die helmjosti schoenen kopen
ik zie ook nooit iemand in die winkel, waarom is die winkel er dan?
pizzaturk bellen ?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en een appel gekocht heb.
Ga die krop sla en die appel etenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en een appel gekocht heb.
Dat kunnen ook alleen Belgen hé.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:23 schreef MLI het volgende:
Ik heb zin in pizza. Maar dan moet ik weer terug naar de winkel waar ik zonet een krop sla en één appel gekocht heb.
In Ossquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
En, wie gaat er vanavond allemaal op stap?
Wat dat nou een ninja edit of had ik die link niet gezien?quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:24 schreef Rhythm het volgende:
En, wie gaat er vanavond allemaal op stap?
Ninja edit jeweetsquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat dat nou een ninja edit of had ik die link niet gezien?
En dat hoef je mij niet eens te vragen!
Bazenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
Fokking hell je bent tien minuten weg en er is bijna weer een pagina bij
Ja, soms is het hier heerlijk druk en soms tergend rustigquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:26 schreef Triptamine het volgende:
Fokking hell je bent tien minuten weg en er is bijna weer een pagina bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |