Had ik altijd.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:37 schreef Cypress_Hill het volgende:
NIet durven vertellen dat je een uurtje geweest bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Naar je ouders lopen, je broek naar beneden doen, bukken, je moeder de voorbinddildo geven en een handje zand, je vader je eigen riem geven en genieten maarquote:Op zaterdag 20 september 2008 13:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Onderscheppen gaat niet lukken ben ik bang. Hoe kan ik dit het beste uitleggen aan m'n ouders.?![]()
Mensen die VMBO'ers uitlachen en dan zelf niet door hebben hoe kinderachtig ze over komen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 13:57 schreef RozeAnjer het volgende:
-edit-
Examenjaar gymnasium schat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Mensen die VMBO'ers uitlachen en dan zelf niet door hebben hoe kinderachtig ze over komen.
Dan is het nog sneuer. Hij noemt je kinderachtig. En daar ga jij tegen in met de de kinderachtige opmerking dat je gymnasium doet. Als gymnast zou je beter moeten weten dat kinderachtigheid en opleidingsniveau lang niet altijd hand in hand gaanquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:07 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Examenjaar gymnasium schat.
Oeps, verkeerde gequote.
Wat heeft dat nou in godsnaam met kinderachtig zijn te makenquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:07 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oeps, verkeerde gequote.
Eindexamenjaar gym, en dan kun je zelf niet met een oplossing komen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:07 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oeps, verkeerde gequote.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou in godsnaam met kinderachtig zijn te makensneue bedoeling dit laat mensen lekker in hun waarde joh idioot
quote:
Ik zal het cryptisch omschrijven;quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eindexamenjaar gym, en dan kun je zelf niet met een oplossing komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |