Soms ben je toch gelukkig, zonder dat je het weet.
Uit luiigheidsoverwegingen heb ik tijdenlang de "shampoo van mijn vriendin" (okay, ze is eik mijn vrouw) gebruikt. De laatste tijd speciale shampoo voor bruin geverfd haar.
Nu vond mijn vrouw dat eigenlijk wel zielig, dus toen vond ze mannenshampoo met hop in de supermarkt, en dat vond ze echt wat voor mij. Biershampoo. Topwijf!
Met de structuur is an sich niks mis. Het voelt bijna net zo zacht en romig als de shampoo voor bruin geverfd haar van mijn vriendin. Met bier! En dan stoer blauw.
Maar gatverdamme, wat een ranzige mannengeur komt er van dat spul af.

Als ik nu uit de douche stap ruik ik echt zo'n wolk om me heen alsof er een versgedouchet voetbalelftal van Harense Boys 12 om me heen danst. Gatvergloeiende tiefustering wat wordt ik daar beroerd van zeg. Waarom stoppen ze geen heerlijke vrouwenbloemetjesgeur in die shampoo zodat ik me een door lekker wijven achtervolgde jonge god voel?! Nu begint elke tweede vrijdag van de maand mijn ochtend met homofiele verkrachtingsnachtmerries voordat die geurwolk verdwenen is.
Klacht: Biershampoo bezorgt me dagmerries. Gaat nog een eeuwigheid duren voordat ik weer aan de shampoo van mijn vriendin mag.