Je ziet toch wel dat het een fotosoep is?quote:
Wat is er dan aan gemanipuleerd? Ik zie het niet. Nou ja, dan verdien ik het maarquote:Op zondag 21 september 2008 13:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je ziet toch wel dat het een fotosoep is?
Kijk nog eens goedquote:Op zondag 21 september 2008 13:06 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is er dan aan gemanipuleerd? Ik zie het niet. Nou ja, dan verdien ik het maar.
Waarom nou weer van die getuite lippen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 12:22 schreef Happel het volgende:
Ja toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Old enough to pee, old enough for me.quote:Op zondag 21 september 2008 10:44 schreef santax het volgende:
[..]
Vanaf 8 heet het niet langer verkracht![]()
Vanaf 9 kunnen ze er tegen![]()
Vanaf 10 zeggen ze niet meer misschien![]()
en vanaf 11 beslissen ze zelf![]()
Wie maakt ze af
vanaf 12 is niets meer schandaaligquote:Op zondag 21 september 2008 10:44 schreef santax het volgende:
[..]
Vanaf 8 heet het niet langer verkracht![]()
Vanaf 9 kunnen ze er tegen![]()
Vanaf 10 zeggen ze niet meer misschien![]()
en vanaf 11 beslissen ze zelf![]()
Wie maakt ze af
Oh, dat rijmt geweldig inderdaad. Chapeau!quote:Op zondag 21 september 2008 13:49 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
vanaf 12 is niets meer schandaalig
Maar het dicht wel.quote:Op zondag 21 september 2008 13:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oh, dat rijmt geweldig inderdaad. Chapeau!
Sowieso rijmt er niks op twaalf naast Zaalf toch? [/whatswithandy]quote:Op zondag 21 september 2008 14:08 schreef RickoKun het volgende:
wtf rijmt er seksueel op twaalf!?!?!?!?
Tis maar goed dat ze op een basisschool les geeft, die kids zullen wel niet door hebben wat juf allemaal heeft gedaan.quote:Op zondag 21 september 2008 08:53 schreef SunChaser het volgende:
ERO] Minderjarig bloot in speelfilms
Hier de vijftienjarige Akkemay tgoen er niet moeilijk werd gedaan over blote tietjes in de film: 1984
http://www.dumpert.nl/mediabase/18511/29835bbf/
Ik stopte niet voor niets na 11quote:Op zondag 21 september 2008 15:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Sowieso rijmt er niks op twaalf naast Zaalf toch? [/whatswithandy]
oh ja, net zoals de Telegraaf, die een herdenkingsansichtkaart van een neergestort (neergeschoten is door de VS beweerden sommigen) .Saoedisch vliegtuig, op de voorpagina afdrukte, met zo'n tekst van:quote:Op zondag 21 september 2008 10:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Die foto van Mohammed en Aïsha is een hoax! Dat zijn een vader en dochter, die door de rechtse westerse media als 'man en vrouw' is gepubliceerd om moslims te stigmatiseren.
omdat het zo'n inkopper is:quote:
91 hieroquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:32 schreef behangplakker het volgende:
Wat een geluk dat ik van de lichting '92 ben
Naab.quote:Op zondag 21 september 2008 16:46 schreef BogardeRules het volgende:
[..]
omdat het zo'n inkopper is:
Smelly KUT pussy ...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
We hebben wat gemistquote:Op zondag 21 september 2008 23:36 schreef Tommeke het volgende:
Toen ik 15 was droegen meisjes nog mickey mouse truien, terwijl ze er nu als halve hoeren bijlopen
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |