quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Die ligt op de loer....
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
ALS ER EEN MEID DIE ERUITZIET ALS 18 EN EIGENLIJK 16 IS EN MIJ OPGEILT, DAN GA IK NIET DE ANDERE KANT OPKIJKEN!![]()
Ik heb hier een buurmeisje van 13 lopen die 1.80 is, doe je die dan ook?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:01 schreef RickoKun het volgende:
ALS ER EEN MEID DIE ERUITZIET ALS 18 EN EIGENLIJK 16 IS EN MIJ OPGEILT, DAN GA IK NIET DE ANDERE KANT OPKIJKEN!![]()
Als ze baaszz Ricko ziet, doet ze hemquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:06 schreef xyz147 het volgende:
[..]
Ik heb hier een buurmeisje van 13 lopen die 1.80 is, doe je die dan ook?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Als ze baaszz Ricko ziet, doet ze hem
Maar vind je het ook TE ver gaan... want dat haal ik er dan weer niet uitquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]nou nee, eigenlijk niet, want ik heb ze het liefst petite (dat wil zeggen, kleiner dan ikzelf = 1,74 meter)
![]()
![]()
!!!!!!!!
Bovendien moet die 13 jarige wel érg freaky eruitzien wil ze al zo lang zijn
Bovendien vind zelfs ik 13 ver gaan
ik wou alleen maar aangeven dat je een vrouwenmagneet bent, en niet alles ragt wat ruig voor de kont isquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]nou nee, eigenlijk niet, want ik heb ze het liefst petite (dat wil zeggen, kleiner dan ikzelf = 1,74 meter)
![]()
![]()
!!!!!!!!
Echt welquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:20 schreef santax het volgende:
[..]
Toch zou me die echt wel 240 uurtjes schoffelen waard zijn
jah, en verhuizen wil ik tochquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:20 schreef santax het volgende:
[..]
Toch zou me die echt wel 240 uurtjes schoffelen waard zijn
Ik denk dat als je het gewoon opneemt en later de tape aan je buren laat zien, je eerder een fucking lintje krijgt eigenlijkquote:
echt nietquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:31 schreef xyz147 het volgende:
Cosgrove wordt trouwens ook wel een lekker kindje
[ afbeelding ]
Ik neuk niets dat in een polo zitquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:41 schreef MouzurX het volgende:
15 jarige polo dragende hockey sletjes
jammer dan..quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:42 schreef santax het volgende:
[..]
Ik neuk niets dat in een polo zit
Is mijn held ricokun slechts 1,74quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:14 schreef RickoKun het volgende:
![]()
![]()
!!!!!!!!
kwa lengte moet hij wel 13 jarigen gaan hosselen zou je denken, dat dan weer welquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:11 schreef afcajos het volgende:
[..]
Is mijn held ricokun slechts 1,74![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat jij een ferme baas was van minimaal 1.90!
doe eens wat pics van jou posten dan, het liefst in bikini zodat we goed kunnen vergelijkenquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:14 schreef bondgirl007 het volgende:
zooo standaard. serieus, wat zien mannen toch in dit soort meisjes?
er iets NIETS dat haar anders maakt dan de massa, ze is zo ontzettend doorsnee
kan je aan mij uitleggen wat haar anders/aantrekkelijker maakt dan een ander 15-jarig meisje?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe eens wat pics van jou posten dan, het liefst in bikini zodat we goed kunnen vergelijken
Ik gok een gevalletje:quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:14 schreef bondgirl007 het volgende:
zooo standaard. serieus, wat zien mannen toch in dit soort meisjes?
er iets NIETS dat haar anders maakt dan de massa, ze is zo ontzettend doorsnee
Lid van Martijn?quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:24 schreef servus_universitas het volgende:
In principe is het ook heel normaal voor een volwassen man om zich seksueel aangetrokken te voelen tot een 15-jarige. Het is alleen pedofiel volgens definitie en wet. In biologische zin is het dat absoluut niet.
iets wat met testosteron te maken heeftquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:22 schreef bondgirl007 het volgende:
[..]
kan je aan mij uitleggen wat haar anders/aantrekkelijker maakt dan een ander 15-jarig meisje?
Jup, mannen vinden tieten, kut en kont interessant, zodra die tot ontwikkeling komen vinden we het opeens boeiend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:29 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee hoor, ik laat gewoon een doodnormale wet van de natuur zien.
Inderdaad, zo is het preciesquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup, mannen vinden tieten, kut en kont interessant, zodra die tot ontwikkeling komen vinden we het opeens boeiend.
Mannen die dat ontkennen zijn of homo, frigide, zo sterk geïndoctrineerd dat ze alleen maar vrouwen van 5 jaar jonger mooi mogen vinden van hun hersens of stiekem gewoon écht pedofiel en geilen alleen maar op kinderen die nog geen secundaire geslachtskenmerken hebben
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:35 schreef danny91184 het volgende:
[..]
Die ligt op de loer....
[ afbeelding ]
en lekkere chickahs on the picsquote:
Te weinigquote:Op zaterdag 20 september 2008 18:33 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en lekkere chickahs on the pics
Fap jij ook altijd voordat je uitgaat zodat je niet té hitsig bent in de clubs?quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:39 schreef RickoKun het volgende:
wie heeft zusjes gelieve posten ik moet rukken en vanavond naar roden gaan om sma's te playen
quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Fap jij ook altijd voordat je uitgaat zodat je niet té hitsig bent in de clubs?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef SunChaser het volgende:
Hier, Brooke Shields in legale erotiek
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft heul geen mooie tieten en een platte kont!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was destijds dan ook 12quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heeft heul geen mooie tieten en een platte kont!
Ze kon in die film sinds kort zelfstandig eten, d'r reet afvegen en veters lussenquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die heeft heul geen mooie tieten en een platte kont!
FAP FAP FAP OHHHHH HIHIHIIHIIHquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:12 schreef SunChaser het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik dus, zij ziet er niet geil uit maar als een half kind... 3 jaar verder zou het best een lekker wijf geweest kunnen zijnquote:
Dat zou echt geniaal zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind Miley Cirus eng, ze heeft zo'n vage bovenlip/mondvorm. Sowieso jonge meisjes. Straks mag je niet uit met je vriendin omdat ze huisarrest heeft vanwege een onvoldoende voor rekenen ofzo
.
Ik had er 5 bier en een hijs van een joint voor nodigquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef servus_universitas het volgende:
Trouwens, is het echt waar dat je meisjes van 15 voor slechts één breezer al het bed in krijgt?
Dat is als werkende man dan zo gepiept lijkt mijquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik had er 5 bier en een hijs van een joint voor nodig
Als je zeg je het nog zo vaak, je blijft ontvankelijk voor familiaire eerwraakquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:58 schreef Klautje het volgende:
Pff die Miley Cyrus is echt geen 15 [ afbeelding ] Eerder 17 [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |