Wel lachen, toch?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:
Het is gelukkig ook niet fakeMaar lekker fappen hoor
Joahquote:Op zaterdag 20 september 2008 14:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoi Maisnon, alles ok? Speel je nog weleens ukelele?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:09 schreef KingOfPop het volgende:
Dan kaap jij het topic toch?
Goed menquote:
Doe je goed.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Joah
Blaar op mn vinger door spelen
En ik ben meteen weer weg, lekker actief doen in mooi weer door te gaan skeeleren
Waarom vroeg ik ook ietsquote:Op zaterdag 20 september 2008 15:12 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Je hebt 'm.pm jeweetz, ik ben geen jordeeeh2
ik ben blut, dus neequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie nog plannen, t weekend?
Ik had nog een ergere gezien. Waar twee van die hoeren gingen opmeten hoe ver ze die lul in hun bek kregen, bij eentje paste hij niet eens.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
T is geweldigAlleen m'n vriendin vind het niet zo'n succes
.
Join the club. Mijn schoonmoeder moet m'n treinkaartje betalen, omdat ik anders maar tot Eindhoven komquote:
Ik ga me bezatten op een nader te bepalen locatie, morgen voetballen en daarna AFCA - Kakkies. Jij?quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Jullie nog plannen, t weekend?
linkjequote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik had nog een ergere gezien. Waar twee van die hoeren gingen opmeten hoe ver ze die lul in hun bek kregen, bij eentje paste hij niet eens.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:13 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik had nog een ergere gezien. Waar twee van die hoeren gingen opmeten hoe ver ze die lul in hun bek kregen, bij eentje paste hij niet eens.
Vanavond AZ-PSV kijken, Bowlen met vriendin en schoonouders, neuken, slapen, Feyenoord-Ajax kijken.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ga me bezatten op een nader te bepalen locatie, morgen voetballen en daarna AFCA - Kakkies. Jij?
Die kan ik dus niet meer vinden, maar als ik hem heb ben je de eerste die hem heeft.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:16 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Die kan ik dus niet meer vinden, maar als ik hem heb ben je de eerste die hem heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |