been van dembele bleef vast staan. Dit was geen aanstellenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:04 schreef Cyber2003 het volgende:
ALWEER niks aan de hand... Bij AZ weten ze ook van liggen
Nee joh, nog steeds 42.000 seizoenkaart houders, net als het seizoen na de succesen bij AZquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ze druppelen alweer terug hoor
Ja.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:07 schreef TheZapster het volgende:
Ben ik trouwens de 1e die topper in de tt ziet staan
Gaat eigenlijk gelijk op, beide ploegen weten smaakmakers af te stoppen (dembele+afellay) en beide ploegen geen hele grote kansen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:05 schreef The_Verve het volgende:
Wat is het spelbeeld van deze wedstrijd? Ik schakel zojuist in.
az is sterker dus psv gaat zo scorenquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:05 schreef The_Verve het volgende:
Nouja PSV speelt dan weet je al dat het saai is behalve afgelopen week dan tegen atleticoquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:05 schreef The_Verve het volgende:
Ok, bedankt. Net nu ik dit lees een grote kans voor Dembele...quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk gelijk op, beide ploegen weten smaakmakers af te stoppen (dembele+afellay) en beide ploegen geen hele grote kansen.
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dit lijkt me nou een wedstrijd die PSV met 1-0 gaat winnen.
Je meent hetquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef De_Hypotheker het volgende:
Dit lijkt me nou een wedstrijd die PSV met 1-0 gaat winnen.
Dembele is enkel meester in de bal opvangen 25-30 meter van de goal af en dan of terug naar eigen helft te lopen of beetje heen en weer naar de zijkanten, maar richting doel... ho maarquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:10 schreef Cyber2003 het volgende:
Dembele is meester in het creeeren van kansen, maar ook meester in het missen van kansen. No worries.
Wat is er anders dan vorig seizoen? Psv scoort straks toch welquote:
Holman is geschorstquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Samen met Holman
Maar nee Martens komt er in
Holman heeft een schorsingquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Samen met Holman
Holman is toch geschorstquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Samen met Holman
quote:Op zaterdag 20 september 2008 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
ERIN MET DIE BALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |