Ik twijfel ook..quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:52 schreef Susi het volgende:
Ik weet het niet.
NEEEEUH ja nou eigenlijk wel, jojoortje maakte me wakkeer en attendeerde me hieropquote:
Ga jj jeaujeaurtje nou maar batsenquote:
Tu tu tu.. Neeneequote:Op zaterdag 20 september 2008 02:02 schreef Olep het volgende:
paultjuhh open een KLB topic over dit topic als het je dwars zit![]()
Dingen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:14 schreef Olep het volgende:
Succes. Soms is dat best moeilijk he!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:19 schreef Olep het volgende:
Nee paultjuh je moet eerst een KLB topic openen
Nu hoor je bij de elitequote:Op zaterdag 20 september 2008 02:23 schreef santax het volgende:
Oehs, in het topic van het jaar moet ik gepost hebben
GODVERDOMME ZEG!!11quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:24 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[ afbeelding ]
YEEEHAAA!!!!
quote:
Ga jij even lekker op het fietspad leggen, met een beetje geluk vlamt er nog een Zundapp over je schamele kadaver....quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:18 schreef paultjuhhh het volgende:
SLOT NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Dat grapje had ik van iemand die WoW speeldequote:
Dus hij met zn lvl 70 jouw lvl 3 in mekaar batsen enzeauquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:33 schreef santax het volgende:
[..]
Dat grapje had ik van iemand die WoW speelde
Ik wilde even testen hoe hij in de praktijk werkte... niet zo goed dus
21... ik was lvl 21quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus hij met zn lvl 70 jouw lvl 3 in mekaar batsen enzeau
wattesquote:
Ik weet het, ik heb nog tot 1800, wellicht heb ik rond 1730/40 dit biertje op en dan krijg ik vanzelf wel zinquote:Op zaterdag 20 september 2008 16:56 schreef Olep het volgende:
Doe het nou maar!111 Anders heb je straks alleen nog ranja
Wat is de prijsquote:Op zaterdag 20 september 2008 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
PRIJSVRAAG !11
Zoek al mijn " ik weet niet wat jullie gaan doen " topics
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:03 schreef paultjuhhh het volgende:
PRIJSVRAAG !11
Zoek al mijn " ik weet niet wat jullie gaan doen " topics
Mwa.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 02:23 schreef santax het volgende:
Oehs, in het topic van het jaar moet ik gepost hebben
juh bavaria is goor maar t komt in handzame kratjes van 12 en als ik iedere dag een krat van 24 uit de appie mee sleep zie ik er ook uit als een alcoholist dus iedere dag een krat van 12 is beter (y)quote:Op zaterdag 20 september 2008 21:17 schreef Topspin het volgende:
Bavaria
Bij Gall en Gall in de aanbieding pas geleden, 2 kratjes van 12 flesjes voor 8 euro maar ik betaal liever 10 euro en dan met lekker bier. Bavaria moet ik echt van kotsen
Nog liever bier van de Lidl, 3 euro voor 6 halve liters
Smerigste bier daar staat Bavaria toch bovenaan bij mij, iedere slok een gevoel van... " IK MOET KOTSEN".
Nu dus bier van de Lidl omdat ik geen zin had om ver te reizen naar de AH. " Perlenbacher". 3 euro voor 6 halve liters en 100 keer beter dan Bavaria maar lang niet zo lekker dan brand of hertog jan. Wel te doen
Je mag wel mijn handtekeningquote:Op zondag 21 september 2008 14:10 schreef Olep het volgende:
Inderdaad! Respect! Met paultjuhh in dit topic kan hiet niet meer misgaan toch?
quote:Op zondag 21 september 2008 22:55 schreef Olep het volgende:
[..]
NIET NAAR DIE HANDTEKENING KIJKEN!!111
Ik keekquote:Op zondag 21 september 2008 22:55 schreef Olep het volgende:
[..]
NIET NAAR DIE HANDTEKENING KIJKEN!!111
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Software is like sex. It's better when it's free.
Jij bent wel de user met de slechtste ondertitel en dito signature op FOK!, denk ik.quote:
quote:Op maandag 22 september 2008 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent wel de user met de slechtste ondertitel en dito signature op FOK!, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Software is like sex. It's better when it's free.
Omdat het van die grappig bedoelde zinnetjes zijn die hun doel missen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |