mollige lekkere meid.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
Aan wie geef jij de voorkeur? Dik of Dun?
Neuk je graag een volle maar lelijke vrouw, of ga je juist voor een elagante slanke meid?
Als het goed is, is er wel een middenwegquote:Op zaterdag 20 september 2008 01:05 schreef ajf het volgende:
Is er geen tussenweg?
Dus een volle vrouw betekend meteen lelijk?quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
Neuk je graag een volle maar lelijke vrouw, of ga je juist voor een elagante slanke meid?
sorry, dan noem ik dun/slank...... daar zit geen grammetje vet opquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:06 schreef marcel-o het volgende:
Mijn vriendin is absoluut niet dun,
Ze eet genoeg, laten we t daar op houden.
Van die strijkplanken moet k niks weten![]()
![]()
Ze heb beetje postuur als dit![]()
Alleen íets voller en uiteraard n ander gezicht(met heel lang haar
)
moet wel beetje houvast hebben
dun vind ik, als je piano op dr ribben kan spelenquote:Op zaterdag 20 september 2008 08:20 schreef wendytje het volgende:
[..]
sorry, dan noem ik dun/slank...... daar zit geen grammetje vet op
Zo dat postuur is zeker lekker, ik hou niet van die dunne en dikke vrouwen. Er tussen in is altijd beter.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:06 schreef marcel-o het volgende:
![]()
)
Het enige wat vol is zijn haar tieten, voor de rest is ook zij dun.quote:Op zaterdag 20 september 2008 08:06 schreef marcel-o het volgende:
![]()
)
Ik vind je vraagstelling zeer denigrerend naar de vollere vrouw.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
Net of vol dik is.quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
Alsof ik niet weet dat dik niet meteen lelijk hoeft te betekenen, maar daar vroeg ik juist naar, ik vroeg niet naar mooie dikke mensen, hoewel ik dat idd beter had kunnen doen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:05 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik vind je vraagstelling zeer denigrerend naar de vollere vrouw.
Waarom een vraag stellen waarin je je persoonlijke voorkeur al prijsgeeft? Een volle vrouw is NIET lelijk.
Tot bepaalde hoogte is het uiterlijk van een vrouw minder belangrijk.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:52 schreef -Marcel het volgende:
[..]
Alsof ik niet weet dat dik niet meteen lelijk hoeft te betekenen, maar daar vroeg ik juist naar, ik vroeg niet naar mooie dikke mensen, hoewel ik dat idd beter had kunnen doen.
Sorry voor de nodige commotie die ik heb veroorzaakt!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 01:04 schreef -Marcel het volgende:
een elagante slanke meid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |