quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Nou en? Kleur je beter bij de sneeuw.
En nu? Ga je yvonne even nemen?quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Juup toch!Dit gaat even gemeld worden.
Krijg beelden van uitzending van Paul de Leeuw voor mijn ogenquote:Op zaterdag 20 september 2008 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En nu? Ga je yvonne even nemen?
Correct.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:59 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En nu? Ga je yvonne even nemen?
bruine, harig en erg geurigquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:23 schreef RozeAnjer het volgende:
Alleen bij je anus is het nog bruin of niet![]()
Daarom post je ook onder RozeAnjerquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:32 schreef Heider00sje het volgende:
Die van mij is nog mooi zacht roze
heu, een pedofiele nepnegeertquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Chillen in de zon![]()
[ afbeelding ]
Nu alweer wit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jezus bring me some sun, amen![]()
[ afbeelding ]
scherp +2quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:01 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Daarom post je ook onder RozeAnjer
BANquote:Op zaterdag 20 september 2008 02:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Chillen in de zon![]()
[ afbeelding ]
Nu alweer wit![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jezus bring me some sun, amen![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
'quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:21 schreef Dibble het volgende:
Volgens mij is dit een smoesje die je aan jezelf wilt vertellen omdat je zelf met je nerderige kop binnen bent gebleven in de zomer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |