Picuspark is ditquote:Op vrijdag 19 september 2008 22:56 schreef bleiblei het volgende:
Waar in Eindhoven is dat?
En weet je zeker dat je het gasfornuis uit moet zagen?
Dat klinkt namelijk een beetje.... Onwaarschijnlijk. Vooral omdat er al een kastje zit onder de afzuigkap.
Grunquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:02 schreef Dichterbijer het volgende:
Zij kwam al uit Eindhoven ja, ik ben 100% import uit Groningen
Ze had al aangemeld bij WoonInc al voor dit project, maar ja toen kwamen de trekkingen/lotingen en moesten we daar aan meedoen. En gelukkig
Ah wel nee... die shock heb ik al gehad. Ik woon namelijk al in Eindhoven alleen ben bij mijn vriendin ingetrokken en we willen het beide nog niet samenwonen noemen omdat de meeste spullen hier nu van haar zijn en niet van ons beidequote:Op zaterdag 20 september 2008 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Grun
Jij gaat een cultuurshock krijgen
Maar welkom in het schone Brabant
Oh, dat doe ik ook hoorquote:Op zaterdag 20 september 2008 10:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ah wel nee... die shock heb ik al gehad. Ik woon namelijk al in Eindhoven alleen ben bij mijn vriendin ingetrokken en we willen het beide nog niet samenwonen noemen omdat de meeste spullen hier nu van haar zijn en niet van ons beide
Maar voor de rest valt het me nog wel mee... enige periode dat ik hier vandaan vlucht is wel met carnaval.. das niet aan mij besteed
Thanksquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:14 schreef JDude het volgende:
Fikse woonkamer! Tevens welkom in Brabant.
Voetbal? Ajax? De enige keer dat ik in een voetbal stadion ben geweest was tijdens het concert van Guus Meeuwis dit jaar... zegt denk ik genoeg over mijn gevoel voor voetbalquote:Op zaterdag 20 september 2008 12:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Toch best lastig als je van echt voetbal houdt om dan in Groningen Eindhoven te gaan wonen![]()
![]()
Elke twee weken naar Amsterdam reizen is toch ook best lastig lijkt mij![]()
![]()
Nou ja binnen in iedergeval genoeg ruimte voor Ajax attributen en een groot lcd scherm voor Ajax TV![]()
Ik zou het fijn vinden als jij je usericon zou wijzigen... echt vreselijkquote:Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat schiet al lekker op, begin november!
Tussen welke kleuren gaat de strijd?
Mietjequote:Op donderdag 25 september 2008 19:58 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als jij je usericon zou wijzigen... echt vreselijk
Daar zijn we nog niet helemaal uitquote:Op donderdag 25 september 2008 19:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat schiet al lekker op, begin november!
Tussen welke kleuren gaat de strijd?
Och, ik heb ergere gezien...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:58 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als jij je usericon zou wijzigen... echt vreselijk
Dan doe je dat toch? Of zitten daar iets te veel haken en ogen aanquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:21 schreef BabblingBrook het volgende:
Oh ik wil ook weer verhuizen en een huisje helemaal opnieuw inrichten
Gebruik ze zelf ook, heb nog geen computer interface maar let er wel bij op dat het klikaanklikuit-systeem geen bevestiging verstuurd: dwz als je op uit drukt en het signaal wordt niet ontvangen dan krijgt de zender geen bevestiging dat het fout gaat. Gebeurt bv als ik vanuit de keuken met een AB de lampen aan wil doen in de woonkamer (afstand ongeveer metertje of 8 a 10) dan willen ze soms niet aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Tevens zit ik te kijken naar de mogelijkheden die dit kastje heeft, het licht sturen via je PC
Voordeel van dit alles is dat ik niet allerlei kabels moet gaan trekken om iets te kunnen besturen
[ afbeelding ]
Gebruiken andere FoK!kers soort gelijke oplossingen?
Word vervolgd.
Totally true... ik merk aan mijn vriendin dat ze ook eerder het lichtknopje bij de lamp nog uit doet dan met de afstandsbediening. Sta je daar 's ochtends met je slaperige ogen op de afstandsbediening te rammenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:36 schreef ROG het volgende:
Je eettafellichtpunt kan je gewoon (en wellicht goedkoper) via de schakelaar dimmen; dus de knop in de muur vervangen door een draaidimmer, het zoeken/lopen naar "vaste plek" van de afstandsbediening voor je KlikAan-KlikUit is ook niet alles. :-)
Ik was dat merk al eerder tegengekomen, maar daar hangt een pittiger prijskaartje aanvast dan aan de LED's die ik nu gekocht heb.quote:Voor vloerLEDs zou je eens naar EyeLED kunnen kijken, die zijn er redelijk vergevorderd mee en betere kwaliteit dan wat er nu in de bouwmarkt/lampenstuntzaak ligt.
Succes en veel plezier!
Dat soort dingen moet je idd pas doen als je sleutels hebt, kun je veel betere inschattingen makenquote:Op maandag 27 oktober 2008 17:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik wil zeker nog gaan kijken hoe die LED's van Ikea te gebruiken zijn. Maar dat kan niet eerder dan dat ik daar woon en alles een beetje op zijn plek staat.
Momenteel zit ik echt nog zo van: moet alles nog maar even afwachten hoe het gaat worden
Ben jij datquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kom er elke dag langs, ziet er leuk uit.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 08:28 schreef Dichterbijer het volgende:
- Uitzoeken van een goede koel/vriescombi
- Gasfornuis uitzoeken (iemand nog een tip?)
't is bijna een conspiracy hier op Fokquote:Op donderdag 6 november 2008 11:09 schreef PiperMaru het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd! Leuk plekkie, paar minuten lopen van waar ik ga wonen
Waar dan?quote:Op donderdag 6 november 2008 11:09 schreef PiperMaru het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik ben benieuwd! Leuk plekkie, paar minuten lopen van waar ik ga wonen
PM woont 200 meter van mij vandaan en jij woont weer 900 meter van PM vandaan.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Je zou het bijna gaan denken... en dan straks bij iedereen zeker een house warming party?
[..]
Waar dan?![]()
Paar kleine beschadigingen in huis gevonden maar dat gaan ze vandaag nog repareren.
Gelijk ook glasvezel internet aanvragen... ik wil natuurlijk wel snel FokKen!
Vandaag vloer keuze maken en hopelijk al de eerste voorstrijk tegen de muur.
De vrijdag bestelde koelkast word volgende vrijdag geleverd... en foking snel
Ik ben voorquote:Op donderdag 6 november 2008 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
PM woont 200 meter van mij vandaan en jij woont weer 900 meter van PM vandaan.
Hendig sjieke K&W-meet-potentie
Je kan ook gewoon op 't linkje in d'r sig klikkenquote:Op donderdag 6 november 2008 12:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ik wil dan eerst mijn huisje af hebben![]()
EN ik heb nu al wel een idee waar ze dan ongeveer zit
Ik ben blindquote:Op donderdag 6 november 2008 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op 't linkje in d'r sig klikken
Ja is huur... er voor gekozen omdat kopen niet aan de orde was toen we aan het zoeken gingen (verandering van baan enzo)quote:Op donderdag 6 november 2008 12:08 schreef Gurb het volgende:
Succes met klussen, het is huur toch?
En wel relaxed dat er zo weinig opleverpunten zijn!
Wanneer wil je er trouwens intrekken?
Hier het antwoord:quote:
Och dat zijn de overburen, dat moet lukkenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:42 schreef Dichterbijer het volgende:
Eerst fatsoenlijk internet, zit te wachten op OnsNetEindhoven tot ze de internetverbinding geactiveerd hebben... zit nu op mijn werk
Ik gebruik dit en ben er erg tevreden mee. Dat van die zender die je kunt aansluiten op je pc, dat kende ik nog niet! Wel vet op zich maar niet echt nodig in mijn geval. Je kunt dit dus ook kopen bij de mediamarkt? Ik haal alles bij de gamma.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 09:01 schreef Dichterbijer het volgende:
Tevens zit ik te kijken naar de mogelijkheden die dit kastje heeft, het licht sturen via je PC
Voordeel van dit alles is dat ik niet allerlei kabels moet gaan trekken om iets te kunnen besturen
[ afbeelding ]
Gebruiken andere FoK!kers soort gelijke oplossingen?
Word vervolgd.
Ja dat dacht ik ook, maar er is een probleem met hun administratie probleem.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och dat zijn de overburen, dat moet lukken
Geen idee of dat apparaat te koop is bij de Mediamarkt, maar wel via de website http://www.klikaanklikuit.nlquote:Op zondag 23 november 2008 04:14 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ik gebruik dit en ben er erg tevreden mee. Dat van die zender die je kunt aansluiten op je pc, dat kende ik nog niet! Wel vet op zich maar niet echt nodig in mijn geval. Je kunt dit dus ook kopen bij de mediamarkt? Ik haal alles bij de gamma.
Ey MutZquote:Op zondag 23 november 2008 14:16 schreef MutZ het volgende:
Ziet er erg leuk uit allemaal, ben benieuwd naar de laatste foto's
Ik kon er bijna met mijn volle gewicht eraan gaan hangen, maar los laten: zo maarquote:Op maandag 24 november 2008 13:32 schreef bleiblei het volgende:
Voor de volgende keer, schroef er paar slagen (1 a 2) indraaien en dan trekken.
waarom nietquote:Op maandag 1 december 2008 11:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Foto's maken heeft geen zin momenteel. Jullie moeten het voorlopig even doen met de laatste foto's hier ergens boven.
Wat nog op de planning staat:
- aanschaf kapstok
- gordijn rails ophangen in de woonkamer
- gordijnen in de kleine slaap/computer kamer
Administratie is volgens mij wel op orde.
Ons een beetje blij maken met een dooie mus...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:13 schreef Dichterbijer het volgende:
Zoooo eindelijk internet \O/ foto's binnen nu en een dag
Omdat de camera die we hebben een te kleine hoek heeft en daardoor krijg je een enorm klein gevoel van de kamer terwijl dit zeker niet zo is.quote:
T'is geen Domino Day hequote:Op maandag 1 december 2008 11:29 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ons een beetje blij maken met een dooie mus...
Het valt op zich wel mee hoor... maar voor ons was het ook even wennen toen we het hadden hangen.quote:Op maandag 1 december 2008 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmm... niet echt mijn ding, zeker in combi met het behang. Je hebt geen epilepsie hoop ik?
Zullen we dat onder het kopje het volgende kopje ook zetten?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:31 schreef Stormqueen het volgende:
Echt hema
Waarom niet kamerhoog trouwens?
Nouja, punt was dat anders dan de verwarming werd afgedekt en de warmte achter het gordijn bleef hangen.quote:Ach, het is ons eerste huisje en je leert dingen om het later anders te kunnen aanpakken (dat heb ik mijzelf nu temminste aangeleerd )
Achter een gordijn blijft niet zo veel warmte hangenquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:38 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Zullen we dat onder het kopje het volgende kopje ook zetten?
[..]
Nouja, punt was dat anders dan de verwarming werd afgedekt en de warmte achter het gordijn bleef hangen.
In de woonkamer willen wij wel kamer hoog doen.
Yup, rond gat in de planken gemaakt en er in gelegd, zie verder naar boven voor de situatie zoals dat er toen uit zag.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Oblivion het volgende:
Cool!![]()
Liggen de spotjes nou midden in de gang?
Dat valt gelukkig allemaal wel mee... we hebben gekeken waar we ze gingen neerleggen voor dat we gingen zagen, en dit was de beste plek.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:31 schreef _VoiD_ het volgende:
ziet er leuk uit, alleen had ik die spotjes inderdaad wat meer uit het looppad gelegd. Nu schijnt het steeds in je gezicht als je eroverheen loopt of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |